IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Demolition Hammer Volgende pagina
Satan Unbound
Usericon van Satan Unbound
Posted 30-07-2003 14:43 by Satan Unbound Wijzig reactieProfiel van Satan UnboundQuote dit bericht



Vraagje aan iedereen die dit leest:
Ik ben al geruime tijd op zoek naar de cd "Tortured Existence" van Demolition Hammer, volgens mijn trouwe cd-leverancier is deze nergens meer te krijgen.
Heeft iemand voor mij een kopie, mc, cd??


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2003 15:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2003 15:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 14:43 schreef Satan Unbound het volgende:


Vraagje aan iedereen die dit leest:
Ik ben al geruime tijd op zoek naar de cd "Tortured Existence" van Demolition Hammer, volgens mijn trouwe cd-leverancier is deze nergens meer te krijgen.
Heeft iemand voor mij een kopie, mc, cd??


ja, mail me je adres maar.(helaas geen hoesje maar wel de muziek)


Satan Unbound
Usericon van Satan Unbound
Posted 30-07-2003 16:22 by Satan Unbound Wijzig reactieProfiel van Satan UnboundQuote dit bericht


My search is finally over? Rock on!!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-07-2003 16:24 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Als je nou eens kapt met bij elke post een stoere middelvinger-smiley te zetten.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2003 16:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 16:22 schreef Satan Unbound het volgende:

My search is finally over? Rock on!!


Ik zou eerder zeggen: "Thrash on".


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 30-07-2003 23:07 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ik heb nog ergens de originele CD liggen. Redelijk uitgevoerde deathrash (en een stuk zwaarder dan de meeste blackthrash bands van tegenwoordig), maar weinig origineel. Beslist geen topper, maar het horen waard.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Satan Unbound
Usericon van Satan Unbound
Posted 31-07-2003 10:31 by Satan Unbound Wijzig reactieProfiel van Satan UnboundQuote dit bericht

Okee, okee, okee...geen middelvingers meer

bonobo heeft originele hoes? Nou durf ik het bijna niet tevragen, maar...als je um kan / wil scannen voor me om um daarna te mailen, is dat teveel moeite?


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 31-07-2003 11:32 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Als ik weet hoe wel ja. Ik ben een financial manager, geen computerfreak. Ik weet niets over scanners enzo.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Satan Unbound
Usericon van Satan Unbound
Posted 31-07-2003 11:36 by Satan Unbound Wijzig reactieProfiel van Satan UnboundQuote dit bericht

Okee....dan zoeken we um wel op op het net
Vooralsnog bedankt


Satan Unbound
Usericon van Satan Unbound
Posted 04-08-2003 16:37 by Satan Unbound Wijzig reactieProfiel van Satan UnboundQuote dit bericht

Vraagje aan meneer De Hun: heb je mijn adres nog ontvangen? (heb je adres uit je profieltje genomen)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2003 17:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 16:37 schreef Satan Unbound het volgende:
Vraagje aan meneer De Hun: heb je mijn adres nog ontvangen? (heb je adres uit je profieltje genomen)


De cd is onderweg. Ik mail je de titels van de nummers nog wel.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-08-2003 17:04 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Die staat ook 'ergens' online, heb ik er tijd terug eens opgezet...


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 04-08-2003 17:08 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

dat is wel een gave cd.44 calibre brain surgery



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2003 17:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 17:08 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
dat is wel een gave cd.44 calibre brain surgery


Ik vind de band wel aardig maar net geen topper. Dan toch liever Dark angel of Devastation als we het over een onbekendere band hebben.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2003 17:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 17:04 schreef IronGlory het volgende:
Die staat ook 'ergens' online, heb ik er tijd terug eens opgezet...

effe off topic: Ik heb laatst in Vosselaar nog het debuut van Malice gekocht (das weer heel wat anders) toch wel goede melodieuze metal. Ken jij hun tweede?


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 04-08-2003 17:13 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

uiteraard
op wacken trouwens deaf dealer - keeper of the flame gekocht, gave thrash plaat! bekend mee?

-
malice ken ik niet

[Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 04-08-2003 17:14]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2003 17:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 17:13 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
uiteraard
op wacken trouwens deaf dealer - keeper of the flame gekocht, gave thrash plaat! bekend mee?

-
malice ken ik niet


Jazeker. die band heette ooit eigenlijk death dealer (nutteloos historisch feitje ) Ik ddenk niet dat die plaat ooit op cd is uitgekomen of heb jij de cd? Ik heb van een mede-zmmer een mooi kopietje in mp3 vorm gekregen.
Malice is een mix tussen die melodieuze LA-metal en oude Judas priest. Niet heavy of bruut ofzo maar gewoon lekkere metal.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-08-2003 17:17 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Tuurlijk, Malice is een van de top- US Metalbands imo, oude stijl dan. Ik vind In The Beginning nog iets beter dan License to Kill omdattie iets 'harder' is zeg maar, maar op License staat wel mn favo nr, nl Sinister Double, prachtig, die zanglijnen en, alles gewoon, malice regeert! en na License komt nog een EP, Crazy In The Night (niet Crazy Nights, ik mis ook altijd), in het straatje van License...

en die Deaf Dealer heb ik heir twee keer (LP) er mag er zelfs 1 van weg... zo goed istie niet


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-08-2003 17:19 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

en ja Deaf Dealer had nog ooit een tweede plaat opgenomen maar die is wsl nooit uitgekomen (naar ik weet), maar Keeper moet wel op CD te vinden zijn (Metal Blade aan de oren trekken)


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Satan Unbound
Usericon van Satan Unbound
Posted 04-08-2003 17:37 by Satan Unbound Wijzig reactieProfiel van Satan UnboundQuote dit bericht

Ik liep dus weer even te hard van stapel...
Ik wacht vol spanning af
En hoes en tracklist haal ik wel van het net...scheelt mij ook weer jullie lastig vallen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2003 19:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 17:37 schreef Satan Unbound het volgende:
Ik liep dus weer even te hard van stapel...
Ik wacht vol spanning af
En hoes en tracklist haal ik wel van het net...scheelt mij ook weer jullie lastig vallen


Zulk gedrag schrijf ik toe aan een gezonde hoeveelheid fanatisme met betrekking op het verzamelen van metal. Ik ken het(wie niet hier?) dus ik maak mer er niet al te druk om . Ik heb de cd voor het opsturen op mijn computer en in twee vershillende cd-speler's getetst en hij deed het overal zonder problemen. LAt me weten wat je van de muziek vind!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 04-08-2003 19:55 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

vet ik heb er twee CD's van "epidemic of violence" en nog een, goede band, maar ze waren net te laat om echt mee te doen!



Mooz_666
Usericon van Mooz_666
Posted 04-08-2003 22:25 by Mooz_666 Wijzig reactieProfiel van Mooz_666Quote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

de eerste 2 cd´s zijn echt top, 1 van die gasten schijnt een zeer bekende tattoo artiest uit de states te zijn, ik heb gehoord dat de derde cd tegen viel!!!



Satan Unbound
Usericon van Satan Unbound
Posted 05-08-2003 10:05 by Satan Unbound Wijzig reactieProfiel van Satan UnboundQuote dit bericht

Laat me weten wat ik van de cd vind? Man, ik heb um vroeger op mc gehad en hem toen helemaal kapot gedraaid...en toen mijn broer .44 C BS had gedownload brulde toen meteen weer lekker mee
Alleen jammer dat de rest zo moeilijk te vinden was (volgens hem)


Satan Unbound
Usericon van Satan Unbound
Posted 05-08-2003 19:35 by Satan Unbound Wijzig reactieProfiel van Satan UnboundQuote dit bericht

Het is net alsof ik weer 14 ben

Hij blijft leuk...no matter what!

Dank voor de snelle respons


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen