IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : het varanen topic Vorige pagina | Volgende pagina
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 02-08-2003 19:43 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 19:40 schreef natassja het volgende:
het is en blijft zielig, die beesten horen niet in kooien, hoe goed de omstandigheden ook

egoistische mensen hebben zulke beesten denkne alleen aan zichzelf en hun plezier


Wat een Bullshit zeg.


natassja
Usericon van natassja
Posted 02-08-2003 19:45 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

want?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-08-2003 19:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 19:43 schreef Arson het volgende:
misschien kun je wel met varanus regelen dat jij in de kooi van een varaan mag en die varaan in jou huis... woningruil zeg maar


haha.
Maar toch nog even een serieuze reactie van mijn kant;ik huisvest mijn dieren in fatsoenlijke verblijven waar ze wel degelijk de ruimte hebben,maar er word weinig gebruik van gemaakt.Als er een degelijke verstopplek in het verblijf aanwezig is zullen ze de meeste tijd juist daar verblijven.


spelfout weggehaald...


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 02-08-2003 19:50 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

ik vond het anders best een goed idee... die gast in een varanenverblijf.... weet je in ieder geval zeker wat je eet 's avonds


None of us are saints - Albert Fish


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-08-2003 20:00 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Wow! zeer gave beesten (maarja, wij hebben hier geen plaats voor "huisdieren") Je hebt ze zo te zien idd goed verzorgd! Ik ben ook een keer naar zo'n beurs geweest en het zag er allemaal heel erg gaaf uit...

mooie foto's btw


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-08-2003 20:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 20:00 schreef Elfensteen het volgende:
Wow! zeer gave beesten (maarja, wij hebben hier geen plaats voor "huisdieren") Je hebt ze zo te zien idd goed verzorgd! Ik ben ook een keer naar zo'n beurs geweest en het zag er allemaal heel erg gaaf uit...

mooie foto's btw



thnx
En inderdaad.Als je geen ruimte hebt moet je absoluut niet aan deze dieren beginnen.Ik heb 2 die de 2 meter gaan overschreiden,en die kunnen dus echt niet in een standaard terrarium van een metertje ofzo.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-09-2003 19:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

En jawel,na bijna 170 dagen komen m'n eieren uit...



spelfout weggehaald...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 18-09-2003 19:58 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Mooie foto zeg, prachtige beestjes ook


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 18-09-2003 21:00 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 19:56 schreef varanus het volgende:
En jawel,na bijna 170 dagen komen m'n eieren uit...




Mooi.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 18-09-2003 22:16 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

Ben van de zomer in Gambia geweest daar zaten ze gewoon bij het hotel. Monitor lizards werden ze daar genoemd. 1 a 1,5 meter lang. echt gaaf om te zien.


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-09-2003 22:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 22:16 schreef Airwolf het volgende:
Ben van de zomer in Gambia geweest daar zaten ze gewoon bij het hotel. Monitor lizards werden ze daar genoemd. 1 a 1,5 meter lang. echt gaaf om te zien.


Monitor lizards is de Engelse verzamelterm voor varanen.

Gambia heerscht! Ik heb zelf een tijdje in Senegal gewoond toen ik klein was.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 19-09-2003 15:27 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

ik woon in Grouw en nu kwam ik laatst een klein varaantje tegen. Dat beest had al me cavia's die ik in de tuin had lopen opgevreten.

Volgens mij was het zo'n indicus....



Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2003 15:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 15:27 schreef gelobte balwoppie het volgende:
ik woon in Grouw en nu kwam ik laatst een klein varaantje tegen. Dat beest had al me cavia's die ik in de tuin had lopen opgevreten.

Volgens mij was het zo'n indicus....



Nou dat was er vast een van Varanus. Die woont volgens mij ook in dat gehucht.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2003 15:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lijkt me een eigenaardig gezicht ... je cavia's die verslonden worden dor een varaan ..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-09-2003 17:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 15:27 schreef gelobte balwoppie het volgende:
ik woon in Grouw en nu kwam ik laatst een klein varaantje tegen. Dat beest had al me cavia's die ik in de tuin had lopen opgevreten.

Volgens mij was het zo'n indicus....





Hee grapjas.JIj hier ook weer es??


spelfout weggehaald...


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 20-09-2003 17:27 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk



Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 20-09-2003 17:47 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik weet zeker dat mijn cavia jouw hagedisjes verslint



Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 21-09-2003 13:50 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 19:56 schreef varanus het volgende:
En jawel,na bijna 170 dagen komen m'n eieren uit...


Gaaf zeg! Ziet er echt heel mooi uit! Hoeveel zijn er uitgekomen?


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-09-2003 17:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 13:50 schreef anonymous het volgende:
Gaaf zeg! Ziet er echt heel mooi uit! Hoeveel zijn er uitgekomen?


4 stuks.De rest zat helaas dood in het ei.Maar ben er evengoed erg trots op.Tis een zeldzaamheid om met deze soort te kweken.Lukt de meeste dierentuinen niet eens.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-09-2003 17:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

[quote]Op 20 september 2003 17:47 schreef Visor het volgende:
Ik weet zeker dat mijn cavia jouw hagedisjes verslint


Hehe kom es langs.Gaan we het es proberen


spelfout weggehaald...


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 21-09-2003 17:45 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 17:31 schreef varanus het volgende:
4 stuks.De rest zat helaas dood in het ei.Maar ben er evengoed erg trots op.Tis een zeldzaamheid om met deze soort te kweken.Lukt de meeste dierentuinen niet eens.
Leuk zeg! En toch nog 4, vind ik best veel. Hoeveel eieren had je?

Beschuit met muisjes gehad?

[Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 21-09-2003 17:45]


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-09-2003 17:54 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Varanen en andere reptielen heerschen, ze hebben een veel langere evolutie ondergaa, da, de zoogdieren, ze waren er miljoenen jaren eerder dan de zoogdieren. Varanen komen al 10 miljoen jaar voor op deze wereld, veel langer dus dan zoogdieren.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 22-09-2003 9:11 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Ik vind het leuk dat je zo veel tijd en aandacht aan je dieren besteedt, dat zou iedereen met zijn/haar huisdieren moeten doen. Hulde daarvoor!


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-09-2003 18:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 9:11 schreef Sigrun het volgende:
Ik vind het leuk dat je zo veel tijd en aandacht aan je dieren besteedt, dat zou iedereen met zijn/haar huisdieren moeten doen. Hulde daarvoor!



Thanks!!!


spelfout weggehaald...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-09-2003 18:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Even kort... petje af Varanus Ik heb het zelf niet zo op die beesten, neemt niet weg dat ik erg onder de indruk ben van de manier waarop jij over je varanen spreekt!!
Ik wou dat er meer mensen waren die zo respectvol met de dieren die zij bezitten omgaan....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen