IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lord of the Rings #1 Vorige pagina | Volgende pagina
IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-12-2003 21:27 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 28 november 2003 11:52 schreef ~Narsil het volgende:
Zou wel handig zijn, ik moet deel I en II nog es opfrissen voor ik III ga zien...
hey als je dan gaat ga'k mee, als'k mag, ntl!
hele dag film gapen, heavy!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 07-12-2003 22:40 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Ik heb samen met mijn vrienden nog kaarten kunnen bemachtigen voor de marathon.
MASTER!!!!


Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-12-2003 22:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 22:40 schreef GrinRoth het volgende:
Ik heb samen met mijn vrienden nog kaarten kunnen bemachtigen voor de marathon.
MASTER!!!!


9 uur achterelkaar LOTR!!

Das echt dwaaz!


"This one is older than shit, heavier than time!"


GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 07-12-2003 22:50 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Ach, je moet toch iets doen om het leven een beetje interessant te maken.
Er zitten trouwens waarschijnlijk wel pauzes tussen de drie delen.
Het wordt gewoon hartstikke gaaf.


Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-12-2003 22:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 22:50 schreef GrinRoth het volgende:
Ach, je moet toch iets doen om het leven een beetje interessant te maken.
Er zitten trouwens waarschijnlijk wel pauzes tussen de drie delen.
Het wordt gewoon hartstikke gaaf.


ja dat mag ik wel hopen..

Nee ik kijk alleen het derde deel, de rest ken ik zo langzamerhand wel. Beide zeker 2/3 keer gezien en van de 2e zelfs de extended edition. En die duurt zeker 3,5 uur.
Das al lang genoeg


"This one is older than shit, heavier than time!"


GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 07-12-2003 23:02 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 7 december 2003 22:55 schreef 0Tolerence het volgende:
ja dat mag ik wel hopen..

Nee ik kijk alleen het derde deel, de rest ken ik zo langzamerhand wel. Beide zeker 2/3 keer gezien en van de 2e zelfs de extended edition. En die duurt zeker 3,5 uur.
Das al lang genoeg


Dan ben ik blijkbaar een echte die-hard, want ik heb die beide films nu wel al zo'n keer of tien gezien.
Ik heb zeker te veel vrije tijd of zo...
Nee, daar kan het volgens mij ook niet aan liggen. Nou ja...


Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 07-12-2003 23:20 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

De goede man heeft eergisteren de Extended version Two Towers in mijn schoentje gestopt. Ben nu helemaal in de mood voor deel 3



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 07-12-2003 23:21 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 23:20 schreef Henke het volgende:
De goede man heeft eergisteren de Extended version Two Towers in mijn schoentje gestopt. Ben nu helemaal in de mood voor deel 3


Waarom heeft hij dat bij mij niet gedaan!?


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 07-12-2003 23:24 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 7 december 2003 23:21 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Waarom heeft hij dat bij mij niet gedaan!?


Te kleine schoen?



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 08-12-2003 0:01 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 23:24 schreef Henke het volgende:
Te kleine schoen?


Ik denk eerder de verkeerde schoen...


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 08-12-2003 20:29 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Kon niet uitblijven:

Regisseur Tolkien-films wil De Hobbit verfilmen

Uitgegeven: 8 december 2003 20:19

BERLIJN - De Nieuw-Zeelandse regisseur Peter Jackson, de maker van de filmtrilogie The lord of de rings, wil ook het boek De Hobbit van de schrijver J.R.R. Tolkien verfilmen. Dat heeft Jackson maandag in Berlijn gezegd, waar hij verblijft voor de Europese première van het laatste deel het drieluik, dat is gebaseerd op de gelijknamige boeken van Tolkien.

Jackson zei tegenover verslaggevers moe en uitgeput te zijn nu de trilogie is voltooid. Niettemin zei hij veel zin te hebben om ook De Hobbit te verfilmen. Hij gaf echter aan dat dit pas kan als allerlei juridische kwesties zijn opgelost.

De Hobbit werd nog voor The Lord of the rings geschreven en was eigenlijk bedoeld voor kinderen. Veel figuren die in die trilogie een belangrijke rol spelen, komen ook al in De Hobbit voor.



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 08-12-2003 20:34 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 8 december 2003 20:29 schreef Buried_Alive het volgende:
Kon niet uitblijven:

Regisseur Tolkien-films wil De Hobbit verfilmen

Uitgegeven: 8 december 2003 20:19

BERLIJN - De Nieuw-Zeelandse regisseur Peter Jackson, de maker van de filmtrilogie The lord of de rings, wil ook het boek De Hobbit van de schrijver J.R.R. Tolkien verfilmen. Dat heeft Jackson maandag in Berlijn gezegd, waar hij verblijft voor de Europese première van het laatste deel het drieluik, dat is gebaseerd op de gelijknamige boeken van Tolkien.

Jackson zei tegenover verslaggevers moe en uitgeput te zijn nu de trilogie is voltooid. Niettemin zei hij veel zin te hebben om ook De Hobbit te verfilmen. Hij gaf echter aan dat dit pas kan als allerlei juridische kwesties zijn opgelost.

De Hobbit werd nog voor The Lord of the rings geschreven en was eigenlijk bedoeld voor kinderen. Veel figuren die in die trilogie een belangrijke rol spelen, komen ook al in De Hobbit voor.



oooh, christus, nog meer van die p4 sprookjes


Een kleine snol zit zo vol.


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 11-12-2003 20:08 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

ik hoop dat Ian McKellen weer Gandalf gaat spelen in The Hobbit

Gandalf was in de LotR trilogie toch wel mijn favoriete karakter



~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-12-2003 20:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik ga hem morgen zien


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 20:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 20:08 schreef Undertaker het volgende:
ik hoop dat Ian McKellen weer Gandalf gaat spelen in The Hobbit





Ik kijk toch eerder uit naar zijn rol in Asylum volgend jaar. Dit belooft een zeer interessante film te worden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-12-2003 21:47 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Heb gelezen dat Jackson (Peter, niet de kindervriend) weer met dezelfde akteurs zou willen werken bij de Hobbit (dus degenen die Gandalf, Elrond, Arwen en Bilbo spelen). Wel lekker voor de continuiteit.

Ik denk sowieso dat alleen Jackson The Hobbit nog kan verfilmen, nu hij de LOTR-trilogie heeft gedaan. En hij heeft bewezen dat ie het kan


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-12-2003 10:47 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 21:47 schreef Daops het volgende:
Heb gelezen dat Jackson (Peter, niet de kindervriend) weer met dezelfde akteurs zou willen werken bij de Hobbit (dus degenen die Gandalf, Elrond, Arwen en Bilbo spelen). Wel lekker voor de continuiteit.

Ik denk sowieso dat alleen Jackson The Hobbit nog kan verfilmen, nu hij de LOTR-trilogie heeft gedaan. En hij heeft bewezen dat ie het kan
WTF doet Arwen in de Hobbit?


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 12-12-2003 10:49 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kheb de kaartjes binnen!

woensdag ochtend om 8:15.....

he he, dat wordt vroeg mun nest uit voor 3 uur en 20 minuten spektakel!


I Find That I Am Not There...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-12-2003 10:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Wat? Zo vroeg? mwah, het schijnt de moeite waard te zijn!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 12-12-2003 10:52 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 10:50 schreef Elfensteen het volgende:
Wat? Zo vroeg? mwah, het schijnt de moeite waard te zijn!


ja, je mot wat. tis de enige keer dat hem kan zien voor het nieuwe jaar.... en zolang kan ik niet wachten.



I Find That I Am Not There...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-12-2003 17:08 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

HEERSCH HEERSCHENDE HEERSCHPARTIJ!!

ik ga voor de premiere nog even meedoen aan de opfriscursus in de bios(maandag deel 1, dinsdag deel 2), om vervolgens dinsdagavond the return of the king te zien

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 12-12-2003 17:09]


Bruce Banner


Daops
Usericon van Daops
Posted 12-12-2003 19:22 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 10:47 schreef Elfensteen het volgende:
WTF doet Arwen in de Hobbit?


I know.. ik geloof dat ze niet eens in het boek voorkomt. Maar ja, dat deed ze in LOTR ook maar nauwelijks.. Jackson heeft een zwak voor Liv Tyler??


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-12-2003 23:22 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 19:22 schreef Daops het volgende:
I know.. ik geloof dat ze niet eens in het boek voorkomt. Maar ja, dat deed ze in LOTR ook maar nauwelijks.. Jackson heeft een zwak voor Liv Tyler??
De landverader...gooit zomaar nutteloze stukken in de film (of eruit natuurlijk )


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2003 23:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 10:47 schreef Elfensteen het volgende:
WTF doet Arwen in de Hobbit?


Liv Tyler mag van mij de hele film in haar eentje spelen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 13-12-2003 0:14 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

waarom vind ik die lotr films geen zak aan?
is wel heel mooi gemaakt hoor maar het is zo sssllllaaaaapppppvvveeerrrwwwweeeekkkeeennnddd lang,het had ook wel in 90 min per deel gekund,dan was ik op t eind tenminste nog wakker


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen