IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lord of the Rings #1 Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-12-2003 0:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 0:14 schreef antipop het volgende:
waarom vind ik die lotr films geen zak aan?
is wel heel mooi gemaakt hoor maar het is zo sssllllaaaaapppppvvveeerrrwwwweeeekkkeeennnddd lang,het had ook wel in 90 min per deel gekund,dan was ik op t eind tenminste nog wakker


Zo erg is het niet maar je hebt inderdaad een punt. Het speelt in op de hoge geek-gehalte en daarom laat het geen enkel detail onaangeroerd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 13-12-2003 0:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

hm, ik vind nog steeds het boek beter (is LotR RotK aan het downloaden...)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-12-2003 0:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Schavuit!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 13-12-2003 13:26 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Zeker zo'n cam versie...


dood


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2003 16:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 0:15 schreef Elfensteen het volgende:
hm, ik vind nog steeds het boek beter (is LotR RotK aan het downloaden...)


ik zou de film nog niet kijken op een computertje al kreeg ik hem nu aangeboden. ik wil de film de eerste keer in volle glorie op het grote scherm bekijken.


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-12-2003 16:32 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:28 schreef attila_de_hun het volgende:
ik zou de film nog niet kijken op een computertje al kreeg ik hem nu aangeboden. ik wil de film de eerste keer in volle glorie op het grote scherm bekijken.



precies!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 13-12-2003 16:54 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:28 schreef attila_de_hun het volgende:
ik zou de film nog niet kijken op een computertje al kreeg ik hem nu aangeboden. ik wil de film de eerste keer in volle glorie op het grote scherm bekijken.


heb er nog geen in de bios gezien maar ben van plan deze keer maar naar zon marathon te gaan ofzo voor het eerst sinds alladin weer in de bios ofzo



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-12-2003 16:54 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 december 2003 16:54 schreef Matthijz Filth het volgende:
heb er nog geen in de bios gezien maar ben van plan deze keer maar naar zo'n marathon te gaan ofzo


ik denk dat je dan behoorlijk te laat bent..


Bruce Banner


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 13-12-2003 16:56 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:54 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik denk dat je dan behoorlijk te laat bent..


hoelang draaien die marathon dingen dan?



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-12-2003 17:04 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 december 2003 16:56 schreef Matthijz Filth het volgende:
hoelang draaien die marathon dingen dan?


niet zo lang, dacht ik... maar ik kan het bij het verkeerde eind hebben


Bruce Banner


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 13-12-2003 17:16 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 17:04 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
niet zo lang, dacht ik... maar ik kan het bij het verkeerde eind hebben


ach en anders ga ik wel naar deelIII gewoon dan kijk ik deel I+II hier wel thuis met veel bier



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-12-2003 17:17 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 december 2003 17:16 schreef Matthijz Filth het volgende:
ach en anders ga ik wel naar deelIII gewoon dan kijk ik deel I+II hier wel thuis met veel bier

scheelt wel geld


Bruce Banner


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 13-12-2003 17:18 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 17:17 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
scheelt wel geld

ja kan hem ook downen en dan gewoon op tv kijken dat scheelt dan weer meer geld
*zet kazaa aan*



invictis
Usericon van invictis
Posted 13-12-2003 21:47 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik zal wel weer een stuk of 6 gaan


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 15-12-2003 21:38 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

morgen
de marathon

heb d'r zin an!


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-12-2003 21:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Mmmh, ik ga hem eerstvolgende zondag wel zien ofzo. Ik vidn het prachtige films daar niet van (ik heb die eerste twee ook in extended edition), het was een machitg boek, maar kijk: ik weet hoe het gaat aflopen, lol, gelukkig heb het boek één keer gelezen en niet -zoals ik mensen ken - éénmaal per jaar ofzo, pffft, teveel herhaling kan alles verpesten.


Ik hou volgend jaar wel een "marathon" (gespreid over enkele dagen) Ik wil op een dag meer doen dan 9 à 10 uur op mijn krent zitten passief te wezen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-12-2003 23:18 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kzit nu de soundtrack te luisteren van The Return Of The King. Prachtige muziek.

kwist trouwens niet dat Billy Boyd zo prachtig kon zingen!!


I Find That I Am Not There...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 16-12-2003 4:28 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

nog een paar uurtjes voor de marathon begint


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-12-2003 9:18 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 4:28 schreef Bintmeister het volgende:
nog een paar uurtjes voor de marathon begint
*jaloers*


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 16-12-2003 10:23 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Ik had morgen naar de première gekund... maar nee, ik moet weer ziek zijn hoor

Dat wordt dus nog eventjes wachten voor mij


FREEZE


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 16-12-2003 11:15 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 16 december 2003 4:28 schreef Bintmeister het volgende:
nog een paar uurtjes voor de marathon begint


Nog een uur of 6


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 16-12-2003 11:18 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 16 december 2003 10:23 schreef Phantom Lord het volgende:
Ik had morgen naar de première gekund... maar nee, ik moet weer ziek zijn hoor

Dat wordt dus nog eventjes wachten voor mij


Als je thuis naar een scherm kan loeren en typen, kun je dat toch ook in de bios en dan hoef je nog niet eens te typen. Lijkt me minder inspanning..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Fire
Usericon van Fire
Posted 16-12-2003 11:19 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

vanaf 14.00 uur lort kijken



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 16-12-2003 11:54 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 11:18 schreef DMTR het volgende:
Als je thuis naar een scherm kan loeren en typen, kun je dat toch ook in de bios en dan hoef je nog niet eens te typen. Lijkt me minder inspanning..
Zie eerst maar eens een busrit van driekwartier te overleven...

En trouwens; op dit moment gaat al wel weer iets beter... maar ze hebben mijn plaats al aan een andere vriend toegewezen (ik zou met een groep van 7 gaan... terwijl er 15 meewilden )


FREEZE


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 16-12-2003 11:58 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Ik heb wel zin om deel 3 te gaan kijken...maar het verhaal ken ik onderhand wel zo ongeveer...dus zo'n marathon...neej, dank je



Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen