IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lord of the Rings #1 Vorige pagina | Volgende pagina
DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 04-08-2003 20:46 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Hmm.. het lijkt mij inderdaad wel vroeg om dan nu al een trailer klaar te hebben, en er zaten wel heel veel scenes in uit het begin van de eerste LOTR, maar het zou toch cool zijn. Ik vond The Hobbit lichtjes beter dan LOTR, het boek dan...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-08-2003 20:48 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Haha ik heb dat filmpje ook wel gezien. Met die soundtrack van Requiem for A Dream eronder. LOLOL. Nee die film komt niet, niet snel iig.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2003 20:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 20:48 schreef Claw het volgende:
Haha ik heb dat filmpje ook wel gezien. Met die soundtrack van Requiem for A Dream eronder. LOLOL. Nee die film komt niet, niet snel iig.


voordat je het weet is het weer december. (en koud ).

Ik vraag me af hoe alles in de film gepropt gaat worden wat nog volgense de boeken moet gebeuren. Een film van 6 uur???(zou ikwel gaaf vinden overigens)


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 04-08-2003 20:56 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Had ergens gelezen dat de film 4 uur zou duren. Kan het mis hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 04-08-2003 20:57]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2003 21:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 20:56 schreef Witchking het volgende:
Had ergens gelezen dat de film 4 uur zou duren. Kan het mis hebben.


4 uur???

Dat zou zeer fraai zijn.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-08-2003 21:00 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 20:56 schreef Witchking het volgende:
Had ergens gelezen dat de film 4 uur zou duren. Kan het mis hebben.
lijkt me eerder hooguit 3 uur, gezien de lengtes van de vorige twee films (ze wilden de lengtes een beetje gelijk houden)


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 04-08-2003 21:09 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 20:11 schreef DMTR het volgende:
Hahaha, ja, as if...ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als de hobbits allemaal als bad motherfuckers teruggaan naar The Shire om daar wat ass te kicken op het eind...



The Scouring (spelling?) of the shire?

Dat komt er helaas niet in!


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-08-2003 0:08 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

klopt, dat stuk heeft Peter Jackson eruit gelaten om niet nog een extra verhaallijn erin te moeten zetten oid. En Peter Jackson is wel degelijk bezig met een script voor The Hobbit


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 05-08-2003 0:11 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

huilies, dat leek me net zo grappig, Hobbits die na het goed afgekeken te hebben ook maar eens gaan vechten



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2003 0:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Lijkt mij niet zo cool, heb je net enorme kickass teringzooi vuur brand etc. gezien, krijg je ook nog even die voetbalrel in the Shire.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-08-2003 0:13 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Inderdaad ... beetje slap einde is het ook.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-08-2003 0:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Idd, enige jammere aan het boek.
Stink hobbits ook, kut volk.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-08-2003 0:17 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ach nee joh. Hartverwarmend. Ook hoe ze het in beeld brengen aan het begin van deel 1.

Evenals de Enten. "I Always loved going South, somehow it feels like going down-hill". Brings tears to my eyes


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-08-2003 0:19 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Nee, hobbits stinken. Kijk maar naar die harige voeten.

Die enten heerschten wel in de film .


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2003 0:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Er is best veel te zeiken op die films. Wat ik ook irritant vond was dat de stem van Treebeard wel HEEL veel op die van Gimli lijkt (is ook dezelfde acteur). Dat had best beter gekund.

Maar ja, ach, zwaarden, vuur, orks, bloed, Nazgûl, dat is natuurlijk allemaal wel vrij cool. Dus ik ga gewoon weer lekker kijken en dan zeggen dat ik de soundtrack wederom kut vond maar dat de Battle of Pelennor Fields wel übervet was. Ik blij, Peter Jackson blij, New Line Cinema blij .


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-08-2003 0:23 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Soundtrack heeft wel wat mooie dingen. Concerning Hobbits. En het steeds terugkomende viool stukje uit deel 2.

Ook het stuk muziek wat je tijdens de allereerste trailer hoorde (met beelden van return of the king al) klonk gaaf.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2003 0:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, ik heb me behoorlijk eraan geërgerd, gaat niet meer goedkomen vrees ik. Jerry Goldsmith was de componist toch? Nou, die hoeft ook niet meer bij me langs te komen om chocoladecake te vreten.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-08-2003 0:28 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Je kan hem altijd vergiftigen.

De stukjes van strijd vind ik het mooist.
Geweldig, al die Orks, Urak-Hai, Soldaten, Paarden.

Alleen wordt een deel weer verpest door die kut stukken van Gimli en die stink elf.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2003 0:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Oh ja, teveel clownerij met die domme dwerg. Nu vond ik John Rhys-Davies al vrij irritant, maar nu dan helemaal.

Ah joh, Orks kijken man, cool toch .


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 05-08-2003 0:30 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 5 augustus 2003 0:28 schreef wladimir het volgende:
Je kan hem altijd vergiftigen.

De stukjes van strijd vind ik het mooist.
Geweldig, al die Orks, Urak-Hai, Soldaten, Paarden.

Alleen wordt een deel weer verpest door die kut stukken van Gimli en die stink elf.


waarom ga je de film kijken als elven dwergen én hobbits stinken en mensen toch maar een zwak loos ras zijn



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 05-08-2003 0:31 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

wie kijkt er uberhaupt naar die films?


No meat is sweater


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 05-08-2003 0:31 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 0:30 schreef Trevoc het volgende:
waarom ga je de film kijken als elven dwergen én hobbits stinken en mensen toch maar een zwak loos ras zijn
nazgul


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-08-2003 9:23 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 0:31 schreef impaled succubus het volgende:
nazgul
hehe, ben ik ook wel benieuwd naar...of ze de Nazgul nog imposanter hebben gemaakt. In TTT vond ik ze namelijk al "bedrijgender" dan in FOTR

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-08-2003 9:23]


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 05-08-2003 9:24 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kheb de trailer gezien en de NAZGUL zagen er rete duister uit!

gave trailer trouwens!!



I Find That I Am Not There...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-08-2003 9:28 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Heersch! *download trailer* nou, ik ben benieuwd (heb wel al plaatjes gezien, maar dat stelt zoals gewoonlijk weer geen reet voor )


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen