IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lord of the Rings #1 Vorige pagina | Volgende pagina
Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 05-08-2003 9:51 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 4 augustus 2003 19:50 schreef Trevoc het volgende:
Ben ook heel benieuwd hoe Shelob er uit ziet, ik hoop niet dat ze die zo lelijk maken als de balrog


Shelob mag eigenlijk wel smeriger en groter, ouder, gemener dan op die tekening van John Howe (zie post Claw). Shelob is nazaat van Ungoliant, waar zelfs Melkor bang voor was. Ga maar na...


Arwen ná anvanya vendë ecénien


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-08-2003 10:11 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ligt het aan mij, of zo ik weinig nieuws in die trailer.


Bazzio Attacks!!!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-08-2003 10:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 10:11 schreef bazzio het volgende:
Ligt het aan mij, of zo ik weinig nieuws in die trailer.
Nee, hij is inderdaad niet echt interessant. Hoewel de Nazgul er wel gaaf uitzien.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 05-08-2003 10:15 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

Ik wil geen trailors, reclames, previews, niets zien. Ik wil de film helemaal 'vers' kijken.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-08-2003 10:16 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 5 augustus 2003 10:11 schreef bazzio het volgende:
Ligt het aan mij, of zo ik weinig nieuws in die trailer.


Het is 100% nieuw ... eerlijk gezegd.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 05-08-2003 10:18 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 5 augustus 2003 10:16 schreef Claw het volgende:
Het is 100% nieuw ... eerlijk gezegd.

En als je het niet eerlijk zegt?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 05-08-2003 10:36 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Het is overigens (als het goed is) nog geen officiele trailer, degeen die jullie hebben zitten te bezichtigen is een uitgelekt filmpje

Verwacht in september een mogelijk ander filmpje, of gewoon dezelfde maar 30 sec langer

En ik heb idd bevestigingen gelezen dat Peter Jackson zn tijd mag nemen om het verhaal af te ronden, dus 4 uur zou best eens mogelijk zijn!

[pff typo's ]

[Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 05-08-2003 10:37]


I love the smell of painted miniatures in the morning


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-08-2003 10:40 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 augustus 2003 19:31 schreef SQT het volgende:
En ik ga t.z.t. kijken of er hier ergens in de buurt een scoopje is die de drie delen achter elkaar uitzendt, dat lijkt me ook wel erg gaaf.
Dat zou toch eigenlijk typisch een actie van de cinecitta hier kunnen zijn, denk je ook niet?


I'm not being rude. You're just insignificant.


SQT
Usericon van SQT
Posted 05-08-2003 10:49 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 5 augustus 2003 10:40 schreef helmet het volgende:
Dat zou toch eigenlijk typisch een actie van de cinecitta hier kunnen zijn, denk je ook niet?

Ik denk niet, ik hoop alleen maar
Ik heb in ieder geval gehoord dat dat ging gebeuren, of dat waar is en waar dat dan zou zijn weet ik niet. Ik hoop dan inderdaad wel dat àls het zo mocht zijn, de Cinecitta dit organiseert, want die bioscoopzalen in de Heuvelpoort zijn veel te klein.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-08-2003 10:58 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

In de Pathe Cinema's zullen ze ook wel weer zo'n soort actie gaan voeren. Op zich niet verkeerd, het hele verhaal achter elkaar. Maar ik kijk wel erg uit naar ROTK


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 05-08-2003 10:59 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 20:11 schreef DMTR het volgende:
Hahaha, ja, as if...ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als de hobbits allemaal als bad motherfuckers teruggaan naar The Shire om daar wat ass te kicken op het eind...



Ja man dat lijkt me echt zo ruig!!

Ik wil deel 2 hebben, maar ze wachten wel erg lang tot hij in de verkoop komt.
Can't wait till X-mass voor het laatste deel


LAI LAI HEI


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-08-2003 12:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 0:30 schreef Trevoc het volgende:
waarom ga je de film kijken als elven dwergen én hobbits stinken en mensen toch maar een zwak loos ras zijn
Orks, Uruk-Hai, Nazgul, Bergtrollen, Rohirrim , Wolven, Shelob, etc.

In het boek zelf zijn de dwergen, hobbits en elven een stuk beter.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-08-2003 12:11 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Daar moet ik je zeker gelijk in geven. Maar het beeld wat je in je hoofd vormt als je een boek leest vind ik altijd toffer dan een film


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-08-2003 12:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Boeken zijn ook veel beter!!


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 05-08-2003 14:32 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 9:28 schreef Elfensteen het volgende:
Heersch! *download trailer* nou, ik ben benieuwd (heb wel al plaatjes gezien, maar dat stelt zoals gewoonlijk weer geen reet voor )

mag ik een directe link naar die trailer


Don't touch me. I'm evil.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-08-2003 14:35 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 14:32 schreef Rammoth het volgende:
mag ik een directe link naar die trailer
quote:
Illegale zaken worden ook niet getolereerd. Warez, illegale MP3's etc.
ik zet hem vanavond wel even op mijn ftp'tje, en mail het adres wel door


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-08-2003 19:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hey! Aan alle Elf/Ork freaks: nu kun je op je computer ook in het "elfs" schrijven (op de manier zoals geschreven in de ring van LOTR.
Kijk maar hier naar deze screenshot:

Meer info:
http://www.sci.fi/~alboin/tengwartutorial.htm


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 05-08-2003 19:55 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 14:35 schreef Elfensteen het volgende:
ik zet hem vanavond wel even op mijn ftp'tje, en mail het adres wel door


oke thanks


Don't touch me. I'm evil.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 13:14 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 10:36 schreef Aragorn het volgende:
Het is overigens (als het goed is) nog geen officiele trailer, degeen die jullie hebben zitten te bezichtigen is een uitgelekt filmpje


De kwaliteit is inderdaad ook te slecht voor een officiele trailer. Maar toch al gaaf om te zien


this user is dead


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 06-08-2003 17:05 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Ik zie al uit naar het 3e deel. Na die film te hebben gezien zal ik de boeken gaan lezen.

Als ik nu al begin met die boeken weet ik al hoe het allemaal afloopt, en dat wil ik niet.

Ook mooi om alle 3 de delen op dvd te branden, en dan allemaal achter elkaar te zetten: het past precies op 1 zo'n schijfje.


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 10-08-2003 20:52 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Er waren geruchten dat Sauron in fysieke vorm voor zou komen in ROTK.

Maar goed nieuws, Peter Jackson heeft dit ontkend in een interview, gelukkig maar!


dood


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-08-2003 20:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Jaja, net op V8, stukken uit de derde film. Dat gaat er heel, heel, heel erg goed uitzien!!!!
En in november eerst nog de extende DVD van "The Two towers" oppikken!!!


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 27-08-2003 21:06 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2003 20:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Jaja, net op V8, stukken uit de derde film. Dat gaat er heel, heel, heel erg goed uitzien!!!!
En dat zeg je nu pas!!! Grrr...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-08-2003 21:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb het ook gezien, en ik ga deze film 150% zeker zien


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 27-08-2003 21:09 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2003 21:08 schreef Jenje het volgende:
Heb het ook gezien, en ik ga deze film 150% zeker zien
Dat zowiezo! Hoef ik geen voorstukjes voor te zien


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen