IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Oldschool X hardcore Vorige pagina | Volgende pagina
XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 12-08-2003 22:38 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 12 augustus 2003 16:34 schreef attila_de_hun het volgende:
punk/hardcore bands eren Venom

http://www.madskullrecords.com/mayhemwithoutmercy.html


Madskullrecords brengt een tribute cd van venom uit waarop punk/hardcorebands een venomnummer spelen. Klinkt interessant.

Volgende bands doen mee:

THE FELCHERS-Mayhem With Mercy (intro)
THE SHINING-Black Metal
HOUSE OF DESTRUCTO-Raise The Dead
TASKER-Nothing Sacred
BREZHNEV-Rip Ride
BLOODY SODS-Schitzo
LIMECELL-Buried Alive
LIMECELL-Live Like An Angel...
RIOTGUN-To Hell And Back
THE NERDS-1000 Days In Sodom
ULTRA GENIUS-Teacher` s Pet
GOH-In League With Satan
HAMMERLOCK-Die Hard
DANDARE-The Evil One
SEVERED NUNS-Lady Lust
STOOL SAMPLE-Skool Daze
CHEMIKILLER-Don` Burn The Witch
THROWBACKS-Countess Bathory
BLOODSUCKING FREAKS-Chanting of the Priests
ARKHAM-Warhead
MAIS MAN-Buried Alive
MILKMAN-Die Hard
BLOODY SODS-Burstin Out
THE FELCHERS-Bloodlust
SATANS SLUTS-Witching Hour
HUMAN ALERT-Live Like An Angel...

kent iemand daar wat van???




madskull is wel een cool label ja.. maar doet toch voornamelijk ralle punk en thrash dingen, anyway; Dandare, Human Alert en de Bloody Sods zijn cool dude!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 13-08-2003 0:27 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

wie kent the FU's ?
ook vette ouwe oldschool


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 13-08-2003 7:53 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 0:27 schreef XPositiveX het volgende:
wie kent the FU's ?
ook vette ouwe oldschool


Nog aardig wat mp3's van. Maar ik heb nog nooit een cd van ze gevonden...


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 13-08-2003 23:59 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 13 augustus 2003 7:53 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Nog aardig wat mp3's van. Maar ik heb nog nooit een cd van ze gevonden...


vette shit he!

ook de nederlanders van No Denial maken lekkere oldschool HC


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 14-08-2003 7:20 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 23:59 schreef XPositiveX het volgende:
vette shit he!



Is het werk van FU's eigenlijk ooit wel op een CD verschenen?


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 14-08-2003 11:25 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 14 augustus 2003 7:20 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Is het werk van FU's eigenlijk ooit wel op een CD verschenen?


jewel hoor.. ik heb 3 albums: 'Do we really want to hurt you', 'Kill for christ' en 'My america' (zullen wel op LP zijn uitgekomen) en ook hebben ze nummers staan op de 'This is Boston, not LA' verzamelaar

anyway, Ieper here we come


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 14-08-2003 12:19 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 11:25 schreef XPositiveX het volgende:
jewel hoor.. ik heb 3 albums: 'Do we really want to hurt you', 'Kill for christ' en 'My america' (zullen wel op LP zijn uitgekomen) en ook hebben ze nummers staan op de 'This is Boston, not LA' verzamelaar

anyway, Ieper here we come


Ik ken de titels. Maar ik neem aan dat jij ze op mp3 hebt? Geen discography op cd?


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 19-08-2003 16:55 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 14 augustus 2003 12:19 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Ik ken de titels. Maar ik neem aan dat jij ze op mp3 hebt? Geen discography op cd?


yes, die 3...k'heb er afgelopen weekend nog meer gezien (op LP), maar niet gekocht.

en of er een discocrappy is weet ik zo niet


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 19-08-2003 16:57 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2003 16:55 schreef XPositiveX het volgende:
yes, die 3...k'heb er afgelopen weekend nog meer gezien (op LP), maar niet gekocht.

en of er een discocrappy is weet ik zo niet


[offtopic] Dude, waar hang je uit? [/offtopic]


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 19-08-2003 17:05 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 19 augustus 2003 16:57 schreef No Nonsense het volgende:
[offtopic] Dude, waar hang je uit? [/offtopic]


hey man!

i'm right here back home


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-09-2003 21:04 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Is Life's Blood al genoemd? Hebben maar een jaar bestaan in '87 of '88. Geniale hardcore, teksten naar mijn hart, gekapt door de bullshit in de scene.
Nummers als Reckoning Force, Not For the Weak, Never make a Change, Youth Enrage en It's not in your Heart. Aanrader voor de liefhebbers van old school hardcore.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-09-2003 21:14 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

eh... waarom staat Gorilla Biscuits niet in je lijstje


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-09-2003 21:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Inderdaad, maar er zijn nog wel meer bands op te noemen, wat dachten jullie van Uniform Choice en Upfront?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-09-2003 21:24 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Als we dan toch bezig zijn.... niemand schijnt het hier over Inside Out te hebben met No Spiritual Surrender Of wat dat dacht je van Project X met Straight Edge Revenge dit zijn nml. naar mijn bescheiden mening toch wel behoorlijk belangrijke bands geweest voor de Hardcore scene


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-09-2003 21:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Project X is vet! Unit pride iemand?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-09-2003 21:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Idd. Maar Project X was eigenlijk gewoon Youth of Today met een andere zanger, het klonk ongeveer hetzelfde.
Ook nog wat bijdragen;
Chain of Strength en Battery


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-09-2003 21:27 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Chain of strength is een van mijn favouriete hardcore bands. The one thing that still holds true is gewoonweg schitterend.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-09-2003 21:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb hier ook nog een Battery cd liggen, wel leuk, maar ik ben het ontgroeid.

Als j hm wil kopen, mail me maar


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-09-2003 21:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

eh...Outspoken,Confront, Blindfold allemaal bands die volgens mij toch wel de nodige eer verdienen. Ik ben al een tijdje niet meer in de HC scene.... maar deze bands waren altijd tof! Kan me nog herinneren dat het optreden van Chokehold destijds in de Goudvishal onwijs veel indruk op me heeft gemaakt...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-09-2003 21:31 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nooit echt veel aangevonden. Upfront en Uniform Choice vond ik wel weer vet vroeger. Wie kent trouwens Chorus of Dissaproval? Old school hardcore en de meest extreme straight-edge band die ik ooit heb gehoord.
-You fucking scum, you fucking looser, fucking leech!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-09-2003 21:37 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

helemaal mee eens...Firm standing Law van hun is echt een klassieker!!! Long live xchorusx oeps... dat mag natuurlijk niet van hun


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-09-2003 21:38 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 7 september 2003 21:29 schreef Jenje het volgende:
Heb hier ook nog een Battery cd liggen, wel leuk, maar ik ben het ontgroeid.

Als j hm wil kopen, mail me maar


Je hebt mail .

Trouwens Heiden, je zegt telkens dat je uit de Hardcore scene bent gestapt omdat je de instelling van die kids niet meer goed vond. Wat doe je dan nu in vredesnaam in de Black metal scene?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-09-2003 21:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik zit niet echt in die scene, ik luister gewoon bijna alleen nog black-metal. Ik ben niet meer zo'n scener.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-09-2003 21:43 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

eh... ik ren nu even door m'n restant HC bak en wat te denken van Unbroken met life. love. regret. en ook al zeikt iedereen op ze je kunt niet om Scarred For Life van Ignite heen

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 07-09-2003 21:43]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-09-2003 21:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 21:43 schreef Staalman het volgende:
eh... ik ren nu even door m'n restant HC bak en wat te denken van Unbroken met life. love. regret. en ookal zeikt iedereen opze je kunt niet om Scarred For Life van Ignite heen


Die van Unbroken heerscht maar da's meer metalcore.
I'm sick, I'm disseased! I'm dying, I am dead!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen