IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Pedofilie Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-06-2006 13:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 13:09 schreef Leviathanica het volgende:
Alle pedofielen ja..


Dat pedofielen gedoe is nu wel een hype zeg, niemand die nu meer kijkt naar de hogere cijfers van de incestplegers. Je weet wel, binnen het gezin seksueel misbruik. Overigens hoeft een pedofiel niet perse pedoseksueel gedrag te laten zien, zit een verschil tussen. En de doodstraf weer invoeren? Tegen!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-06-2006 13:12]


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 24-06-2006 13:12 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 12:38 schreef MMayo het volgende:

Ja man, hang alle zieke mensen op!!



Bijna grappig. Hij geeft aan ziek + gevaar voor de maatschappij. Da's toch een essentieel verschil.

Niet dat het dan een reeele oplossing wordt.


Nog zo stoere internet warrior.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-06-2006 13:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 13:12 schreef zakkenvuller het volgende:
Bijna grappig. Hij geeft aan ziek + gevaar voor de maatschappij. Da's toch een essentieel verschil.



Ken wel meer "aandoeningen" waarbij men ziek is en een gevaar vormt. Iemand die ziek en gevaarlijk is mag gewoon dood? Beetje vreemde instelling.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-06-2006 13:14]


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 24-06-2006 13:16 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 13:14 schreef MMayo het volgende:
Ken wel meer "aandoeningen" waarbij men ziek is en een gevaar vormt. Iemand die ziek en gevaarlijk is mag gewoon dood? Beetje vreemde instelling.


Wat dient er dan met zieke en gevaarlijke mensen te gebeuren dan volgens jou?

[Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 24-06-2006 13:17]


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 24-06-2006 13:18 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 13:16 schreef metal blade het volgende:
Wat dient er dan met zieke en gevaarlijke mensen te gebeuren dan volgens jou?


Het is wel een beetje kort door de bocht om elke zieke, maatschappijgevaarlijke door de gehaktmolen te draaien, niet?


Nog zo stoere internet warrior.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 24-06-2006 13:19 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 13:14 schreef MMayo het volgende:
Ken wel meer "aandoeningen" waarbij men ziek is en een gevaar vormt. Iemand die ziek en gevaarlijk is mag gewoon dood? Beetje vreemde instelling.


Dat heb ik helemaal nergens gezegt.


Nog zo stoere internet warrior.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-06-2006 13:20 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 juni 2006 13:11 schreef MMayo het volgende:
Dat pedofielen gedoe is nu wel een hype zeg, niemand die nu meer kijkt naar de hogere cijfers van de incestplegers. Je weet wel, binnen het gezin seksueel misbruik. Overigens hoeft een pedofiel niet perse pedoseksueel gedrag te laten zien, zit een verschil tussen. En de doodstraf weer invoeren? Tegen!

Voor de hype was ik er ook al tegen hoor.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-06-2006 13:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 13:16 schreef metal blade het volgende:
Wat dient er dan met zieke en gevaarlijke mensen te gebeuren dan volgens jou?


Ik ben voor een vroeg volg systeem voor alle inwoners, zodat problemen van welke aard dan ook sneller aangepakt kunnen worden. Ik ben van mening dat je pedofilie niet kunt genezen, maar feit is dat het bestaat en onderdeel is van deze maatschappij.. treurig maar waar. Wellicht zou men soort van instelling kunnen bouwen (gesloten setting idee) en ze daar opvangen na een delict ipv ze in de cel te smijten of bij risicovolle mensen. Zoiets bestaat er momenteel wel voor jeugdigen, de zogeheten slachtoffer/dader groepen dus waarom niet voor volwassenen. En jaja dat is natuurlijk niet hard genoeg, alleen de dood zou alles oplossen volgens sommigen.. het kind is al beschadigd.. ben van mening dat je het nog meer beschadigd als je de dader ook nog gaat ombrengen. Het zou alleen een fijne gewetenssusser zijn voor ouders en omgeving, zij hebben het immers niet op tijd opgemerkt. Men blijft altijd achteraf lullen, ipv dat ze het vroegtijdig aanpakken. Nogmaals.. incest komt vaker voor dan pedofilie en daar wordt ook geen donder aan gedaan.

Maar goed, hoe het wel precies aan te pakken weet ik uiteraard niet. Zou een gat in de markt zijn denk je niet hehe. Maar mensen afmaken omdat ze afwijken, nee absoluut niet. Kun je straks ook iedereen gaan afmaken met een andere religie en steeds extremer.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-06-2006 13:36]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-06-2006 13:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 13:19 schreef zakkenvuller het volgende:
Dat heb ik helemaal nergens gezegt.


Jij niet, metal blade wel.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-06-2006 15:46 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 24 juni 2006 13:32 schreef MMayo het volgende:
Ik ben voor een vroeg volg systeem voor alle inwoners, zodat problemen van welke aard dan ook sneller aangepakt kunnen worden. Ik ben van mening dat je pedofilie niet kunt genezen, maar feit is dat het bestaat en onderdeel is van deze maatschappij.. treurig maar waar. Wellicht zou men soort van instelling kunnen bouwen (gesloten setting idee) en ze daar opvangen na een delict ipv ze in de cel te smijten of bij risicovolle mensen. Zoiets bestaat er momenteel wel voor jeugdigen, de zogeheten slachtoffer/dader groepen dus waarom niet voor volwassenen. En jaja dat is natuurlijk niet hard genoeg, alleen de dood zou alles oplossen volgens sommigen.. het kind is al beschadigd.. ben van mening dat je het nog meer beschadigd als je de dader ook nog gaat ombrengen. Het zou alleen een fijne gewetenssusser zijn voor ouders en omgeving, zij hebben het immers niet op tijd opgemerkt. Men blijft altijd achteraf lullen, ipv dat ze het vroegtijdig aanpakken. Nogmaals.. incest komt vaker voor dan pedofilie en daar wordt ook geen donder aan gedaan.

Maar goed, hoe het wel precies aan te pakken weet ik uiteraard niet. Zou een gat in de markt zijn denk je niet hehe. Maar mensen afmaken omdat ze afwijken, nee absoluut niet. Kun je straks ook iedereen gaan afmaken met een andere religie en steeds extremer.




Of je laat de slachtoffer keuze maken.. Ultieme gerechtigheid.


Een kleine snol zit zo vol.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-06-2006 15:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 15:46 schreef SkinPeeleR het volgende:
Of je laat de slachtoffer keuze maken.. Ultieme gerechtigheid.


Ghehe.. kind van 4 of 5 of jonger of iets ouder laten vertellen wat ze er mee willen doen. Of babies iets laten brabbelen, wat zeg je? Afmaken.. okee jullie hoorden het, ze brabbelde afmaken.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-06-2006 15:50]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-06-2006 15:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

een pedofiel zijn en ook op vrouwen of mannen vallen, is dat ook biseksueel zijn?


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-06-2006 15:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 15:51 schreef Hypnos het volgende:
een pedofiel zijn en ook op vrouwen of mannen vallen, is dat ook biseksueel zijn?


Volgens mij ben je dan gewoon een biseksuele pedofiel of pedoseksueel.. hehe. Overigens is er ook een aardig deel vrouwelijke pedofielen


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-06-2006 17:20 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

De pedo's kunnen weer fijn naar de bushokjes. Zeeman reclame's voor my first bra .......

Vraag me af hoe lang die er in mogen hangen.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 24-06-2006 18:17 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 24 juni 2006 13:20 schreef Leviathanica het volgende:
Voor de hype was ik er ook al tegen hoor.



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-06-2006 18:19 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 juni 2006 17:20 schreef Argus het volgende:
De pedo's kunnen weer fijn naar de bushokjes. Zeeman reclame's voor my first bra .......

Vraag me af hoe lang die er in mogen hangen.

Tering ja, ik zat me er ook al aan te ergeren.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-06-2006 23:15 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 17:20 schreef Argus het volgende:

De pedo's kunnen weer fijn naar de bushokjes. Zeeman reclame's voor my first bra .......

Vraag me af hoe lang die er in mogen hangen.

+1


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-06-2006 23:38 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

haha serieus?.. hm nog niet gezien


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-06-2006 10:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 23:38 schreef Argh het volgende:
haha serieus?.. hm nog niet gezien


Niet?
Belachelijke reclame in ieder geval, kleine meisjes is ondergoed levensgroot op een bushokjes poster.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-06-2006 14:01 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 juni 2006 13:18 schreef zakkenvuller het volgende:
Het is wel een beetje kort door de bocht om elke zieke, maatschappijgevaarlijke door de gehaktmolen te draaien, niet?


Gehaktmolen Awaits


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2006 14:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2006 10:28 schreef MMayo het volgende:
Niet?
Belachelijke reclame in ieder geval, kleine meisjes is ondergoed levensgroot op een bushokjes poster.
Juist, bloot moeten ze


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


herrie
Usericon van herrie
Posted 26-06-2006 16:34 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2006 10:28 schreef MMayo het volgende:
Niet?
Belachelijke reclame in ieder geval, kleine meisjes is ondergoed levensgroot op een bushokjes poster.


valt me op dat meisjes op steeds vroegere leeftijd enorme tieten hebben. komt vast door al die groeihormonen in het vleessch....


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-06-2006 17:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 16:34 schreef herrie het volgende:
valt me op dat meisjes op steeds vroegere leeftijd enorme tieten hebben. komt vast door al die groeihormonen in het vleessch....
Of jij begint steeds meer op meisjes van jongere leeftijd te letten....


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


herrie
Usericon van herrie
Posted 27-06-2006 12:36 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

mmmz... scherp... toch een pré-midlife crisis dan vrees ik.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 27-06-2006 19:40 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 18-03-2012 9:29]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen