IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Politie / justitie / rechtssysteem / wetgeving enzovoorts. Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2007 12:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 12:32 schreef Greycloak het volgende:
:')

Ja, und? Ga je nog ontopic of pleur je maar weer op?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-10-2007 12:52]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-10-2007 13:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 oktober 2007 11:47 schreef Jenje het volgende:
Nha, probleem met het aan de kleren doen is dat ze in veel gevallen zo zitten dat er iets voor valt, een stuk jas ofzo ..

Zo'n lampje zou gewoon een bepaalde lichtopbrengst moeten hebben, dan pas ben je met veiligheid bezig


inderdaad, maar als politie moet je dan ook een eis stellen die het doel van de regel een beetje nakomt. Dus lampje moet zichbaar zijn vanaf 50 meter oid. Daarbij maakt het niet veel uit waar hij zit als hij maar altijd zichtbaar is vanaf 50 meter.

daarnaast vind ik het heel dom om te bekeuren en dan te zeggen dat je lopend verder moet. veel mensen hebben nog 10 km te gaan en dan loop je dat echt niet, doe gewoon 2 goedgekeurde lichtjes bij de boete het maakt mij niet uit als het dan 5 euro duurder is, en die lampjes nemen niet veel plek in dus je kan makkelijk iets van 50 lampjes in die auto bewaren. tadaaa en je voelt je een stuk beter nadat je aangehouden wordt omdat je het nog ergens voor doet.

wat ik niet snap is dat de fietsen er technisch wel op vooruitgaan, maar de verlichting aansluiting totaal niet, hetzelfde dunne kutdraadje dat altijd afbreekt! een dikker draadje is steviger en geleid beter!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-10-2007 15:35 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 9:25 schreef kwelgeest het volgende:
Populist!

'Geschreeuw van de bühne'Cohen: harde aanpak 'populistisch' Burgemeester Cohen van Amsterdam ergert zich aan de roep om een harde aanpak van probleemjongeren.

(0)
Strenger straffenSinds de rellen in Slotervaart gaan er veel stemmen op om raddraaiers streng te straffen. Cohen noemt dat 'typisch populistisch geschreeuw van de bühne waar je niets mee oplost'. Hij zegt dat bijvoorbeeld werk een beter middel kan zijn om de jongeren op het rechte pad te krijgen.
StraatverbodNa de rellen pleitte de VVD voor een straatverbod voor de raddraaiers. Cohen ziet echter meer in andere maatregelen, zoals de inzet van 'straatcoaches', die de jeugd terecht moeten wijzen.



Hahaha, straatcoaches, weer een nieuwe Melkert baan erbij.

Zulke onverlaten zijn voor geen enkele reden vatbaar, zo'n lieve behandeling zal niks uitrichten, alleen maar misbruik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-10-2007 17:36 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha serieus, het zeker een oplossing om werk te stimuleren en de jongeren een toekomst in te sturen, maar hard optreden hoort daar net zo goed bij. Hard (en erg consequent) optreden is nodig en kost niet zoveel als inversteren in hun toekomst, maar beide zijn nodig natuurlijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-10-2007 19:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 13:08 schreef ElitE het volgende:
inderdaad, maar als politie moet je dan ook een eis stellen die het doel van de regel een beetje nakomt. Dus lampje moet zichbaar zijn vanaf 50 meter oid. Daarbij maakt het niet veel uit waar hij zit als hij maar altijd zichtbaar is vanaf 50 meter.

daarnaast vind ik het heel dom om te bekeuren en dan te zeggen dat je lopend verder moet. veel mensen hebben nog 10 km te gaan en dan loop je dat echt niet, doe gewoon 2 goedgekeurde lichtjes bij de boete het maakt mij niet uit als het dan 5 euro duurder is, en die lampjes nemen niet veel plek in dus je kan makkelijk iets van 50 lampjes in die auto bewaren. tadaaa en je voelt je een stuk beter nadat je aangehouden wordt omdat je het nog ergens voor doet.



Dergelijke acties zijn ook wel eens uitgevoerd en mogen inderdaad wel vaker ja.

quote:

wat ik niet snap is dat de fietsen er technisch wel op vooruitgaan, maar de verlichting aansluiting totaal niet, hetzelfde dunne kutdraadje dat altijd afbreekt! een dikker draadje is steviger en geleid beter!


Fietsen gaan er inderdaad technisch op vooruit, maar alles wat beter wordt kost meer geld, dus als je voor een duppie op de eerste rang wilt zitten en een stuk schroot bij de Halfords of Hema koopt voor 130 euro moet je natuurlijk niet verbaast opkijken dat alles gammel is en snel kapot gaat.

Zelf heb ik net een 2ehands Batavus gekocht, superdegelijk, nog gewoon met RVS velgen en niet die alu-troep, naafdynamo, licht in de stuurkolom ingebouwd (een stuk minder vandalismegevoelig), etc etc. Kost wel wat, 2ehands nog steeds meer dan zo'n nieuwe Hema fiets, en dan komen er nog sloten bij.. maar goed, dan hoef je je geen zorgen meer te maken om losse draadjes



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 29-11-2007 22:50 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 12:01 schreef kwelgeest het volgende:
herinterpreteerbaar


Mooi scrabblewoord. 3 keer woordwaarde y'all.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-11-2007 22:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nice one biatch :"")


Je moeder.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-02-2010 19:07 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-09-2011 20:42 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2012 15:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kan iemand mij helpen?

ik moet bellen naar de politie in Hilversum en in Amsterdam,

maar blijkbaar gaat dat via een algemeen nummer of zo?

heeft iemand dat nummer?


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-05-2012 15:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2012 15:06 schreef Hypnos het volgende:
kan iemand mij helpen?

ik moet bellen naar de politie in Hilversum en in Amsterdam,

maar blijkbaar gaat dat via een algemeen nummer of zo?

heeft iemand dat nummer?

Waar de fuck heb je het over? "De politie in Hilversum en in Amsterdam" is wel heel algemeen, er zijn waarschijnlijk tientallen bureau's daar


I wish I was a butterfly


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 09-05-2012 15:09 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Toen ik het bureau in Weert wilde hebben, heb ik gewoon het landelijke politienummer gedraaid. Kom je inderdaad bij een soort van centrale uit die je dan vervolgens doorverbinden met het bureau wat je moet hebben.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2012 15:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2012 15:09 schreef G.I.R.L. het volgende:
Toen ik het bureau in Weert wilde hebben, heb ik gewoon het landelijke politienummer gedraaid. Kom je inderdaad bij een soort van centrale uit die je dan vervolgens doorverbinden met het bureau wat je moet hebben.


dat zal het zijn!

ik ga even googlen



... lang verhaal...


signature


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 09-05-2012 15:11 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

0900 8844.
Waarom ik dit uit mijn hoofd weet, weet ik ook niet.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-05-2012 15:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2012 15:11 schreef G.I.R.L. het volgende:
0900 8844.
Waarom ik dit uit mijn hoofd weet, weet ik ook niet.

Daar heeft een Belg weinig aan (0900-TUIG )

Laat hem maar lekker googlen, het is niet alsof dit nu moeilijk te achterhalen informatie is


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2012 15:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tuig... LOL!

ja, ik wist niet op wat ik moest zoeken.


Hilversum vrieg ik... krijg je "Gooi-Vechtstreek" of zo


asjemenou!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2012 15:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2012 15:11 schreef G.I.R.L. het volgende:
0900 8844.
Waarom ik dit uit mijn hoofd weet, weet ik ook niet.


na drie keer had ik door dat er 0031 voor moest


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2012 15:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Santpoort moet ik dus zijn...

Kennemerland? wtf!


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-05-2012 15:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2012 15:20 schreef Hypnos het volgende:
ja, ik wist niet op wat ik moest zoeken.

http://bit.ly/JrMu0F

En op wiki wordt prima uitgelegd hoe de politie gestructureerd is Erg moeilijk is het allemaal niet


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2012 15:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2012 15:22 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
http://bit.ly/JrMu0F

En op wiki wordt prima uitgelegd hoe de politie gestructureerd is Erg moeilijk is het allemaal niet


my ass! waar staat dat van die regio's dan? is al even verknipt als hier!

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-05-2012 15:26]


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-05-2012 15:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2012 15:26 schreef Hypnos het volgende:
my ass! waar staat dat van die regio's dan? is al even verknipt als hier!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Politie_in_Nederland

Het zit 'verstopt' onder organisatie, prutser


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2012 15:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De regiokorpsen

1. Groningen
2. Friesland
3. Drenthe
4. IJsselland
5. Twente
6. Noord- en Oost-Gelderland
7. Gelderland-Midden
8. Gelderland-Zuid
9. Utrecht
10. Noord-Holland-Noord

11. Zaanstreek-Waterland
12. Kennemerland
13. Amsterdam-Amstelland
14. Gooi en Vechtstreek
15. Haaglanden
16. Hollands Midden
17. Rotterdam-Rijnmond
18. Zuid-Holland-Zuid
19. Zeeland
20. Midden- en West-Brabant

21. Brabant-Noord
22. Brabant-Zuidoost
23. Limburg-Noord
24. Limburg-Zuid
25. Flevoland


Gooi en Vechtstreek en Kennemerland... het bestaat dus echt? getverdamme zeg, de twee meest debiele ongekende "regio's" ooit wellicht en die had ik net nodig

argh

ok, en nu moet ik nog een telefoonnummer opzoeken in Nederland.

hopelijk hebben julli ook zoiets als 1207.be


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-05-2012 15:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

@telefoonnnummer: gast, let op

Die link die ik postte is deze in het kort: http://lmgtfy.com/?q=politie+nederland+bellen+vanuit+het+buitenland

en deze heb ik er nog even extragratis voor je bij gegoogled: http://www.goopleidingen.nl/optimaal-informatie-zoeken-via-internet



[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-05-2012 15:34]


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2012 15:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

450 fokkin euro's ??? LOL! daar is geld mee te verdienen

neej, ik moet enkele particuliere nummers hebben, gelukkig zijn ze bij de politie zo vriendelijk om die voor mij op te zoeken

vriendelijke politielieden hebben jullie daar zeg


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-05-2012 15:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

De gooi en vechtstreek is vernoemd naar de burgeropstand eind 17e eeuw ook wel het molotovverzet genoemd. De burgers in opstand kwamen tegen de adel. Tijdens dit verzet haalden de burgers allerlei streken uit, het meest kenmerkende was het beginnen van de aanval met molotovcocktails waarna de burgers de adellijke vestigingen te lijf gingen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-05-2012 15:41]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen