IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Politie / justitie / rechtssysteem / wetgeving enzovoorts. Vorige pagina | Volgende pagina
Oebe
Usericon van Oebe
Posted 17-08-2003 13:12 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

De enige soort criminelen die dit land verpesten zijn schurftige honden zoals jij Misanthrope en stik er verder maar in, ik kom hier niet meer op stormfront.nl.

Fucken nazi scum val dood!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-08-2003 13:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 13:12 schreef Oebe het volgende:
De enige soort criminelen die dit land verpesten zijn schurftige honden zoals jij Misanthrope en stik er verder maar in, ik kom hier niet meer op stormfront.nl.


Yeah fucking right...

quote:
Fucken nazi scum val dood!




ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2003 13:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Durf duidelijke taal te vragen.

Maar ik moet zeggen dat ik het wel op een ander astraal vlak met Oebe eens ben, al zou ik er niet zo tegenin gaan als hij (mensen voor nazi uitmaken, tsja, kan lastig zijn).

Het probleem ligt niet alleen bij de allochtonen, lopen zat zieke autochtonen rond die waarschijnlijk veel erger zijn dan de ergste allochtonen en mensen die het met hun rechtse ideeën alleen maar erger maken (bij een demonstratie van FC-Twente supporters, de hitlergroet brengen, WTF?).

Hoe dan ook, "zij" zitten fout, "wij" zitten fout, beste oplossing zou zijn: foute alloch- en autochtonen het land uit, maar in deze tijd van politieke correctheid (yeah right) kan dat niet.

Dus, ophouden met vingertjes wijzen, dat zou fijn zijn. Verder denk ik dat een grootscheepse mentaliteitsverandering het beste is (densoods met schocktherapie ), de allochtonen die zichzelf zo nodig als onderdrukt en achtergesteld moeten beschouwen laten zien dat het wel meevalt, de autochtonen die zo nodig alle allochtonen als luie stinkende parasieten moeten bescouwen daarvan af helpen en dan met z'n allen de criminele allochtonen/autochtonen aanpakken, terwijl we ook even het nationale gevoel van onveiligheid en aggressie meepakken.

Zo, Utopia, nu de wereldvrede.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-08-2003 13:34]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 17-08-2003 13:31 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

fuck.. de Nederlandse politie moet eens wat strenger zijn!
Terecht wat er gebeurd is!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-08-2003 13:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 13:29 schreef ZelThoR het volgende:
Durf duidelijke taal te vragen.

Maar ik moet zeggen dat ik het wel op een ander astraal vlak met Oebe eens ben, al zou ik er niet zo tegenin gaan als hij (mensen voor nazi uitmaken, tsja, kan lastig zijn).

Het probleem ligt niet alleen bij de allochtonen, lopen zat zieke autochtonen rond die waarschijnlijk veel erger zijn dan de ergste allochtonen en mensen die het met hun rechtse ideeën alleen maar erger maken (bij een demonstratie van FC-Twente supporters, de hitlergroet brengen, WFT?).

Hoe dan ook, "zij" zitten fout, "wij" zitten fout, beste oplossing zou zijn: foute alloch- en autochtonen het land uit, maar in deze tijd van politieke correctheid (yeah right) kan dat niet.

Dus, ophouden met vingertjes wijzen, dat zou fijn zijn. Verder denk ik dat een grootscheepse mentaliteitsverandering het beste is (densoods met schocktherapie ), de allochtonen die zichzelf zo nodig als onderdrukt en achtergesteld moeten beschouwen laten zien dat het wel meevalt, de autochtonen die zo nodig alle allochtonen als luie stinkende parasieten moeten bescouwen daarvan af helpen en dan met z'n allen de criminele allochtonen/autochtonen aanpakken, terwijl we ook even het nationale gevoel van onveiligheid en aggressie meepakken.

Zo, Utopia, nu de wereldvrede.
Kijk, er is verschil tussen nazi's en mensen zoals ik. Die FC-twente supporters zijn een stel domme boeren, net zoals veel neo-nazi's. Ik distantieer mij van deze groeperingen. Het is allemaal makkelijk praten dat het ook onze schuld is dat de allochtonen zo zijn geworden, en dat is deels ook waar, maar fouten zijn er om hersteld te worden en zodra er iemand is die de fouten wil herstellen, wordt hij meteen uitgemaakt voor 'nazi' en bestempeld tot extreem rechts. Autochtonen criminelen zijn er ook, maar het verschil is en blijft dat deze in dit land zijn geboren en allochtonen criminelen hier naartoe zijn gevlucht en misbruik hebben gemaakt van onze gastvrijheid. Is het terugsturen van deze allochtonen dan geen gepaste straf? Of moeten wij alle criminelen maar hierheen halen en vrij laten rondlopen?

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 17-08-2003 13:40]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-08-2003 13:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 13:36 schreef Misanthrope het volgende:
Kijk, er is verschil tussen nazi's en mensen zoals ik. Die FC-twente supporters zijn een stel domme boeren, net zoals veel neo-nazi's. Ik distantieerd mij van deze groeperingen. Het is allemaal makkelijk praten dat het ook onze schuld is dat de allochtonen zo zijn geworden, en dat is deels ook waar, maar fouten zijn er om hersteld te worden en zodra er iemand is die de fouten wil herstellen, wordt hij meteen uitgemaakt voor 'nazi' en bestempeld tot extreem rechts. Autochtonen criminelen zijn er ook, maar het verschil is en blijft dat deze in dit land zijn geboren en allochtonen criminelen hier naartoe zijn gevlucht en misbruik hebben gemaakt van onze gastvrijheid. Is het terugsturen van deze allochtonen dan geen gepaste straf? Of moeten wij alle criminelen maar hierheen halen en vrij laten rondlopen?


Volkomen terecht, criminelen uit het buitenland moeten gewoon teruggestuurd worden. Laten ze hun 'eigen' burgers maar opsluiten


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-08-2003 13:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 augustus 2003 13:12 schreef Oebe het volgende:
De enige soort criminelen die dit land verpesten zijn schurftige honden zoals jij Misanthrope en stik er verder maar in, ik kom hier niet meer op stormfront.nl.

Fucken nazi scum val dood!


Persoonlijke aanvallen op een forum zijn wel erg cheap en komt wel erg geforceerd politiek correct links over; hoe wil je dan de initiële aanval met het mes rechtvaardigen?
Ik vind het rigoreus om iemand dood ipv gewond te schieten, maar als het je gebeurd en het is hij of jij dan zou ik ook van me af schieten; hier is toch sprake van zelfverdediging en het lijkt me in zo'n situatie sterk dat het een doelbewuste moord was hoewel je mag verwachten dat zo'n agent getraind is in mikken op bepaalde lichaamsdelen; paniekreactie?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2003 13:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 13:36 schreef Misanthrope het volgende:
Kijk, er is verschil tussen nazi's en mensen zoals ik. Die FC-twente supporters zijn een stel domme boeren, net zoals veel neo-nazi's. Ik distantieerd mij van deze groeperingen. Het is allemaal makkelijk praten dat het ook onze schuld is dat de allochtonen zo zijn geworden, en dat is deels ook waar, maar fouten zijn er om hersteld te worden en zodra er iemand is die de fouten wil herstellen, wordt hij meteen uitgemaakt voor 'nazi' en bestempeld tot extreem rechts. Autochtonen criminelen zijn er ook, maar het verschil is en blijft dat deze in dit land zijn geboren en allochtonen criminelen hier naartoe zijn gevlucht en misbruik hebben gemaakt van onze gastvrijheid. Is het terugsturen van deze allochtonen dan geen gepaste straf? Of moeten wij alle criminelen maar hierheen halen en vrij laten rondlopen?


Je hebt gelijk dat er te veel mensen meteen voor nazi worden uitgemaakt, maar veel maatregelen die worden voorgesteld (zoals hier) zouden het alleen erger maken.
Waar wij in Nederlands (naar mijn idee) de meeste last van hebben, wat allochtonen betreft, zijn de 2e en 3e generatie (die dus eigenlijk autochtoon zijn en waarbij terugsturen al niet meer relevant is). We zouden dus moeten kijken hoe dat komt dat deze mensen zo geworden zijn.

Naar mijn idee komt dat omdat er:

1) rotte appels zijn die ook gewoon het slechtste met "ons" voorhebben, net als die er vice versa zijn
2) een erg sterk "wij"-gevoel is, wat je bij autochtonen bijna alleen bij voetbalsupporters ziet ( ).

De rotte appels die grijpen het minste of geringste aan om te zeggen dat de allochtonen gediscrimineerd worden, de rest duikt dan wel op vanwege het wij-gevoel.

Ik zal het vast allemaal te simpel voorstellen, maar ik kan me niet voorstellen dat de probleemgroepen mensen zijn die het land in komen en dan meteen de crimineel uithangen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-08-2003 13:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Oebe vind het klaarblijkelijk normaal dat andere landen hun uitschot naar Nederland toe sturen..

Toevallig dat precies de inwoners uit het land waar dat 'common practice' is hier de meeste overlast veroorzaken.

Zeg eens Oebe, ben jij een type die niet alleen bij jezelf maar ook in de rest van de buurt de stoepjes aanveegt en de WC's boent? Want schijnbaar vind je het normaal als de ene partij de stront van de andere partij mag opruimen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-08-2003 13:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 13:42 schreef Mutilator o.a. het volgende:
Ik vind het rigoreus om iemand dood ipv gewond te schieten, maar als het je gebeurd en het is hij of jij dan zou ik ook van me af schieten; hier is toch sprake van zelfverdediging en het lijkt me in zo'n situatie sterk dat het een doelbewuste moord was hoewel je mag verwachten dat zo'n agent getraind is in mikken op bepaalde lichaamsdelen; paniekreactie?


De Amsterdamse politie heeft volgens mij het protocol vrijgegeven dat voor dergelijke noodsituaties bestaat.. Hier staat in dat 'de agent' in een dergelijke situatie op het torso moet richten ipv op de benen of armen omdat de raakkans dan groter is..

Dit kan wel leiden tot de vraag of onze politiemacht niet beter getraind zou moeten worden.. Ik bedoel: kunnen ze dan zo slecht schieten

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-08-2003 13:52]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-08-2003 13:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 13:51 schreef Snaack het volgende:
De Amsterdamse politie heeft volgens mij het protocol vrijgegeven dat voor dergelijke noodsituaties bestaat.. Hier staat in dat 'de agent' in een dergelijke situatie op het torso moet richten ipv op de benen of armen omdat de raakkans dan groter is..

Dit kan wel leiden tot de vraag of onze politiemacht niet beter getraind zou moeten worden.. Ik bedoel: kunnen ze dan zo slecht schieten


Is de eigenlijke situatie wel bekend, volgens mij moet daar nog steeds onderzoek naar gedaan worden.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-08-2003 13:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 13:54 schreef 0Tolerence het volgende:
Is de eigenlijke situatie wel bekend, volgens mij moet daar nog steeds onderzoek naar gedaan worden.


Dus?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 17-08-2003 14:35 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hier gaat je bloed gvd weer van koken. Zogenaamd politiek correct tiefusland. Zich maar druk maken over die zielige criminele kut marokaan. Hoe zit het dan met die arme politie man die nu waarschijnlijk moet vrezen voor zijn baan. Want oh wat is het fout om een pistool als POLITIEMAN te gebruiken in NOODGEVALLEN. Weet je wat we geven hem een knuppel. Als een crimineel hem dan wil afslachten, dan kan hij hem te minste niet te hard raken. Oeps de politieman is doodgestoken, maar gelukkig heeft de crimineel alleen maar een bult op zijn hoofd.
Het lijkt GVD wel de omgekeerde wereld.

Godverdomskankertiefuskut land.


Bazzio Attacks!!!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 17-08-2003 14:36 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Scooten = Homo's


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-08-2003 14:39 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Anders ga je in America wonen. Of misschien is Zuid-Afrika ook een optie.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 17-08-2003 14:43 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 14:39 schreef XnegativeX het volgende:
Anders ga je in America wonen. Of misschien is Zuid-Afrika ook een optie.


Nee, da's nog crimineler dan hier. Maar er een neerknallen daar geeft wel minder (=geen) geouwehour.


Bazzio Attacks!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-08-2003 15:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 13:29 schreef ZelThoR het volgende:

Dus, ophouden met vingertjes wijzen, dat zou fijn zijn.


Degene die hier met het vingertje wijzen zijn toch echt bepaalde allochtonen. Die agent schoot iemand neer omdat die man gevaarlijk was, niet omdat hij een marokaan was.Maar wat doen enkele overgevoelige, allochtonengroeperingen??? Die gaan deze actie gelijk geheel naar hun toe trekken en op rascisme gooien, en gelijk effe een hele reeks aan (standaard) beschuldigen uiten.
Overigens, van mij hadden er wel 1.000 vliegtuigen rond mogen vliegen met als tekst: "de politie had gelijk". En zelfs dat is niet rascistische of als provocerend bedoeld. Dat vliegtuig had ook mogen rondvliegen als er een blanke was neergeknald en enkele blanke lui meende te moeten gaan demonstreren.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 17-08-2003 15:15]


Infected
Usericon van Infected
Posted 17-08-2003 15:34 by Infected Wijzig reactieProfiel van InfectedQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 11:27 schreef Magistus het volgende:
Laten we niet vergeten dat, met name de marokkanen, voor een groot deel zelfs in hun eigen land uitgespuugd zouden worden. Het zijn over het algemeen bergmannetjes en dat is gewoon uitschot. Maar goed, dit topic ging over de politie dacht ik zo. Ik vindt het prima dat ze iemand met een wapen doodschieten. Je hoort geen wapen te hebben dus dat is de keuze die je maakt. Wel het spelletje spelen maar als je verliest lopen zeiken...
tis ook best vreemd dat ze in eigen land wel respect hebben voor de politiemacht, terwijl ze er hier schijt aan hebben. als ze denken dat ze hier de politie probleemloos mogen bedreigen hebben ze het mis. terechte openbare executie!!!


Satan Rules !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2003 15:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 15:12 schreef attila_de_hun het volgende:
Degene die hier met het vingertje wijzen zijn toch echt bepaalde allochtonen. Die agent schoot iemand neer omdat die man gevaarlijk was, niet omdat hij een marokaan was.Maar wat doen enkele overgevoelige, allochtonengroeperingen??? Die gaan deze actie gelijk geheel naar hun toe trekken en op rascisme gooien, en gelijk effe een hele reeks aan (standaard) beschuldigen uiten.
Overigens, van mij hadden er wel 1.000 vliegtuigen rond mogen vliegen met als tekst: "de politie had gelijk". En zelfs dat is niet rascistische of als provocerend bedoeld. Dat vliegtuig had ook mogen rondvliegen als er een blanke was neergeknald en enkele blanke lui meende te moeten gaan demonstreren.


Ik heb ook niets gezegd of de politie gelijk had of niet. Daarvoor weet ik er te weinig van, maar dat 'ie uit zelfverdiging of wat ook schoot geloof ik. Alleen ging daar de discussie al even niet meer over.

Dat "zij" (ook) met vingers wijzen heb ik ook gezegd hoor:

quote:
Dus, ophouden met vingertjes wijzen, dat zou fijn zijn. Verder denk ik dat een grootscheepse mentaliteitsverandering het beste is (densoods met schocktherapie ), de allochtonen die zichzelf zo nodig als onderdrukt en achtergesteld moeten beschouwen laten zien dat het wel meevalt, de autochtonen die zo nodig alle allochtonen als luie stinkende parasieten moeten bescouwen daarvan af helpen en dan met z'n allen de criminele allochtonen/autochtonen aanpakken, terwijl we ook even het nationale gevoel van onveiligheid en aggressie meepakken.


[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-08-2003 15:39]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 17-08-2003 15:39 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Goh, misschien zat die specifiek politie-agent wel een ietwat fout. Hij schoot per ongeluk naast ofzo. Maar:

Is het dan zijn schuld? Nee, misschien had het slachtoffer niet op hem af moeten lopen met een mes?

Is het discriminatie? Nee, het is een mes!

Of eigenlijk: Ja het is discriminatie ... discriminatie jegens mensen met messen.

[Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 17-08-2003 15:39]


this user is dead


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-08-2003 15:43 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Waar lullen we nu eigenlijk over?

Kerel trekt mes, politie agent is in een levensbedreigende situatie, trekt wapen en schiet, helaas kan oom agent zoals 90% van de nl agenten niet fatsoenlijk mikken, kerel overlijdt aan schot, agent deed inderdaad gewoon z'n werk.

Al een nederlander dat mes had getrokken was het precies zo gelopen.

Geloof me die agent had ook liever niet geschoten, de gedachte dat je iemand gedood hebt is niet zo'n ongelooflijk plezierige gedachte. En ja het is heel vervelend ook allemaal voor de familie van het slachtoffer.

Maar valt er verder nog wat over te zeggen dan? Kunnen we ons wel gaan zitten ergeren aan een stel extrrrrrrrrrreeeeeeeemmmmmmmm linkse figuren die dan partij trekken voor het slachtoffer, maar dan kunnen we zo'n demonstratie beter doodzwijgen ipv aandacht geven dat willen ze nu juist.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2003 15:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat wat JF zegt beweegt om nog eens wat te herhalen:

Zodra de allochtone gemeenschap niet altijd roept dat ze gediscrimineerd worden bij dergelijke zaken (wat ook weer bevordelijk is voor de integratie), en de autochtone gemeenschap niet altijd roept van "zie je wel, die allochtonen zijn slecht!" dan kunnen we ons op het echt probleem concentreren --> criminaliteit.
Want waarom iemand ook iets doet en wat voor afkomst hij ook heeft, het échte probleem is de criminaliteit.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-08-2003 0:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 15:46 schreef ZelThoR het volgende:
Dat wat JF zegt beweegt om nog eens wat te herhalen:

Zodra de allochtone gemeenschap niet altijd roept dat ze gediscrimineerd worden bij dergelijke zaken (wat ook weer bevordelijk is voor de integratie), en de autochtone gemeenschap niet altijd roept van "zie je wel, die allochtonen zijn slecht!" dan kunnen we ons op het echt probleem concentreren --> criminaliteit.
Want waarom iemand ook iets doet en wat voor afkomst hij ook heeft, het échte probleem is de criminaliteit.
Criminaliteit en afkomst hangt bij bepaalde groeperingen ernstig samen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-08-2003 0:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja die vieze kut mensen uit staphorst!!!!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 18-08-2003 0:27 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 17 augustus 2003 12:58 schreef Oebe het volgende:
Dit forum en zijn deelnemers zijn echt op geen enkele wijze en met de beste intentie van de wereld niet meer te onderscheiden van (nog minder intelligent als doorgaans) extreem-rechts forum.

En het gelijk van het comite wordt op niet mis te verstane wijze gedemonstreerd wanneer een opmerking als:

"Mij spijt het slechts dat het niet was geladen met Sarin en de lading dumpte boven de hoofden van al die parasieten (want dat zijn ze!)."

slechts nog als reaktie uitlokt:

"Tja, zolang politieke correctheid zo'n grote rol blijft spelen in Nederland, kunnen wij geen andere acties ondernemen dan met woorden. Helaas, want de tijd is rijp voor strenge acties."

Ik schijt op jullie.
Val hartstikke dood met elkaar!


Ik zou het zelf wat anders gebracht hebben, maar ik kan het hier wel redelijk in vinden


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen