IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bootleg shirts Vorige pagina | Volgende pagina
humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 09-08-2003 16:02 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

op wacken stond een kerel met allerlei bootlegs van '80 shirts die niet meer te krijgen zijn... waaronder Slayer en Celtic Frost spul. Het is zelfs zo authentiek nagemaakt dat zelfs het shirtmodel jaren 80 is. (strakker dus). Ik heb zelf Mercyful Fate "Melissa" aangeschaft, met de prijs van 20 euro... Weet nog niet hoe hij zich gaat houden in de was want hij is er pas 1 keer door geweest.


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Sater
Usericon van Sater
Posted 09-08-2003 18:09 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Reprints van oude shirts zijn populair tegenwoordig.
Heb zelf een bootlegshirt van Mayhem - Grand Declaration of War, na 3 jaar intensief gebruik zitten er nu wel wat gaten in, is de print vernaggeld en het model uitgelubberd.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 09-08-2003 18:37 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

hoe herken je een bootleg shirt eigenlijk?

Ik heb bijvoorbeeld voor 10 euro een grave - hating life shirt gekocht op wacken, maar hoe weet ik of dat dat ding nu bootleg is of niet? (gekocht op de metalmarket btw)



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-08-2003 23:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Iig aan de prijs want 10 euro is veel te weinig voor een shirt.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-08-2003 23:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 18:37 schreef Kramy het volgende:
hoe herken je een bootleg shirt eigenlijk?

Ik heb bijvoorbeeld voor 10 euro een grave - hating life shirt gekocht op wacken, maar hoe weet ik of dat dat ding nu bootleg is of niet? (gekocht op de metalmarket btw)

Als je een beetje catalogussen doorbladert, laten we zeggen Displeased, Nuclear Blast en Century Media, ben je meestal wel zo'n beetje op de hoogte van welke bands welk shirt in omloop hebben. Zie je opeens een bandshirt met ongebruikelijk design hangen dat er niet 'echt' uitziet (je ziet het wel) heb je meestal zo'n illegaal bootlegshirt. Vaak zijn ze wat slordiger/simpeler uitgevoerd.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-08-2003 0:27 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 15:40 schreef Judge M. het volgende:
Dynamo 1996... Volgens mij enige neppert die ik heb (alhoewel ik bij mijn witte My Dying Bride - The Dreadful Hours shirtje, aangeschaft in een louche zaakje aan de Amsterdamse Nieuwendijk, ook mijn twijfels heb...)


Rock America toevallig?
Daar heb ik m'n Opeth-girlie-nepperd vandaan.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 16-08-2003 17:49 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 15:40 schreef Judge M. het volgende:
Dynamo 1996... Volgens mij enige neppert die ik heb (alhoewel ik bij mijn witte My Dying Bride - The Dreadful Hours shirtje, aangeschaft in een louche zaakje aan de Amsterdamse Nieuwendijk, ook mijn twijfels heb...)


Dat is toch die shop die gerund word door een stel illegalen?


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 16-08-2003 17:55 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Alleen een Sadistik Exekution shirt, maar die was eigenlijk toch gratis...


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 16-08-2003 18:02 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Heb een bootleg shirt van dimmu borgir.
Nooit aangehad eigenlijk.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-08-2003 18:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Heb een fake shirt van Pantera gekocht na het concert, verder niks eigenlijk.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2003 18:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 augustus 2003 18:37 schreef Kramy het volgende:
hoe herken je een bootleg shirt eigenlijk?

...


Meestal vrij simpel; te weinig/foute kleuren en geen strakke afbeelding

....Toen ik me bedacht dat ik tóch maar een Nihilist shirt wou hebben waren ze natuurlijk allang uitverkocht


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cornholio the Great
Jesus.....Was.....Mortal........
Usericon van Cornholio the Great
Posted 16-08-2003 19:42 by Cornholio the Great Wijzig reactieProfiel van Cornholio the GreatQuote dit berichthttp://www.cornholiosmanagement.nl

Leuk..zo'n shirt van Bathor


There can be only one CORN !!
Life SUCKS.... and then you die!!!


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 16-08-2003 20:27 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik heb een bootleg van Forgotten Woods, maar dat ding zit voor geen meter, doe ik dus nooit aan ..


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-08-2003 9:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

No Colours records verkoopt ook bijna alleen maar bootleg shirts.Zou je niet verwachten van een label met een naam in de bm underground.Zo zie je maar weer...


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-08-2003 9:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik las ook ergens dat er mensen zijn met shirts waar de print vanaf bladert.Dit hoeven niet perse bootleg shirts te zijn.Immortal en Aeternus bijvoorbeeld hebben ook shirts waar de prints heel snel afbladeren terwijl dit toch originele shirts zijn.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-08-2003 9:20 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Ik vind dat je als band met status wel mag denken aan de kwaliteit van je merchandise.
Snel afbladerende prints zijn niet echt goede visitekaartjes.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-04-2004 23:20 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

vanmiddag waren we even in boudisque in a'dam. (schijnt ook in utrecht te zitten, volgens het tasje... wist ik helemaal niet)

ff door de shirts gegaan, een paar erg vette.

hellhammer - apocalyptical raids. voor en achter print. op de voorkant de print van de mlp. erg gaaf.

en een shirt met alleen het logo van cryptic slaughter. ook gaaf.

en een girlie met darkthrone-logo. vond m'n vrouw mooi.

maar toch niet gekocht. 20 euro per stuk. vond ik vanmiddag een boel geld, nu wou ik, dat ik ze gekocht had.


Oud Vuil.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-04-2004 23:25 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 23:20 schreef webblaster wim het volgende:
vanmiddag waren we even in boudisque in a'dam. (schijnt ook in utrecht te zitten, volgens het tasje... wist ik helemaal niet)


Yep, die zijn vrij recent hier gekomen... ken je die grote Ear & Eye in Utrecht? Zat in zo'n straatje tussen het Vredenburg-plein en de Oude Gracht.

Daar zit nu dus die Boudisque. Fijne zaak .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-04-2004 23:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ear & eye zegt me niks. maar de oude gracht natuurlijk wel. dan vind ik het wel.

beter, zeg! ik kom af en toe in a'dam, maar voor de lol best regelmatig in utrecht.


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-04-2004 0:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 april 2004 23:25 schreef M. het volgende:
Yep, die zijn vrij recent hier gekomen... ken je die grote Ear & Eye in Utrecht? Zat in zo'n straatje tussen het Vredenburg-plein en de Oude Gracht.

Daar zit nu dus die Boudisque. Fijne zaak .


Verkopen die nu ook shirts? Ik was nooit onder de indruk van de 'metalafdeling' van Ear & eye; wel van het assortiment import dvd's; maar importeren mag tegenwoordig niet meer schijnbaar Binnenkort eens checken of Amazone betrouwbaar is; hoor er alleen niet al te florisante verhalen over...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-04-2004 7:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 0:51 schreef Mutilator het volgende:
Verkopen die nu ook shirts? Ik was nooit onder de indruk van de 'metalafdeling' van Ear & eye; wel van het assortiment import dvd's; maar importeren mag tegenwoordig niet meer schijnbaar Binnenkort eens checken of Amazone betrouwbaar is; hoor er alleen niet al te florisante verhalen over...


Importeren mag niet meer? Genoeg import zaken hier in Rotterdam die nog steeds importeren hoor.

En Amazon onbetrouwbaar? Amazon is een bedrijf met een ongeëvenaarde klantenservice en die ik echt niet genoeg kan loven. Daarnaast zijn ze het enige bedrijf ooit dat de hoogste cijfer kreeg van de US Consumentenbond en dat dan 2 jaar achter elkaar.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-04-2004 7:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 0:51 schreef Mutilator het volgende:
Verkopen die nu ook shirts? Ik was nooit onder de indruk van de 'metalafdeling' van Ear & eye; wel van het assortiment import dvd's;

Ze hebben geen shirts. Ear&Eye had weinig tot geen metal, bij Boudisque zitten echter een paar mensen uit verschillende 'undergrounds' of zo. Ga maar eens kijken, je zult verrast zijn... op black metal gebied heb ik daar iig Funeral Mist, Morbosidad e.d. gezien.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 19-04-2004 14:10 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

koop anders gewoon bandshirts bij de large e.d. daar heb ik nooit problemen mee gehad


yo yo wassup nigga bitches in da house


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 19-04-2004 14:26 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

De shirts van de betere bands (de meeste iig) en underground bands zijn niet te vinden in de Large


wuust robuust


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 19-04-2004 14:28 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

3 jaar geleden na een concert van Manowar buiten van een dronken Ierlander een bootleg shirt 'gekocht' voor 5 euro en 3 bier eheh


wuust robuust


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen