IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : The Mars Volta Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-09-2003 11:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En toch had ik liever At The Drive-In gezien...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


theo!
Hammertime
Usericon van theo!
Posted 12-09-2003 17:52 by theo! Wijzig reactieProfiel van theo!Quote dit berichthttp://www.signoflife.nl

..zo duidelijk??

[Dit bericht is gewijzigd door theo! op 15-09-2003 17:58]


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-09-2003 22:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 17:52 schreef theo! het volgende:


whâh??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 13-09-2003 2:38 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 12 september 2003 17:52 schreef theo! het volgende:



hooi! bliksemse Vroomshoper!


theo!
Hammertime
Usericon van theo!
Posted 15-09-2003 17:57 by theo! Wijzig reactieProfiel van theo!Quote dit berichthttp://www.signoflife.nl

gegroet...mede marsvolta fan..(om maar ontopic te blijven:p )


...oja..bliksemse vroomshooper!!


signature


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-09-2003 14:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*bump*

review over het concert in de Melkweg online: http://www.zwaremetalen.com/recensie/1689.html



anonymous
Usericon van anonymous
Posted 27-09-2003 20:53 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Ik heb ze nu wat vaker geluisterd en ik moet zeggen dat ik ze steeds meer begin te waarderen. Volgende keer dat ze ergens in Nederland optreden ben ik er denk ik wel bij!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


metalbeast666
Usericon van metalbeast666
Posted 27-09-2003 21:03 by metalbeast666 Wijzig reactieProfiel van metalbeast666Quote dit bericht

Mijn broer zei dat ik een hele cd moest gaan luisteren van hun.
achter elkaar door heb er geen spijt van.
Want het was zeer mooi


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-11-2003 20:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Heeft iemand enig idee of The Mars Volta een eenmalig projectje is of een full-time band?

Ik heb de zanger namelijk een interview horen geven waarin hij leek aan te geven dat het maar om 1 cd ging. En dat ze daarna ieder hun eigen ding gingen doen.

Dat zou ik jammer vinden want Deloused blijft een geniale cd.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 27-11-2003 19:44 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

VRESELIJK !!!! wat een klotemuziek!!Maar nou kon ik at the drive in ook al niet harden.Toch ligt dat niet aan de muzikanten hoor want dat zit wel snor en ze zijn inderdaad best verniewend bezig,ik hou gewoon helemaal niet van deze stroming(bands als sparta,at the drive in en the mars volta dus) Het is mij op de 1 of andere manier gewoon te druk en te volgepropt.Een band die ook best vernieuwend bezig is en die ik wel goed vind is MASTODON en als je een echt gestoord bandje wil horen luister dan eens naar EPHEL DUATH"s the painter's pallete(jazz/emo/metal/prog/rock/pop/core ofzoiets??)


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-11-2003 19:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hey dude, begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb respect voor ieders eigen smaak. Maar ik heb jou nog maar weinig anders zien posten dan dat je alles kut-bands vind. Misschien moet je eens proberen wat positiefs bij te dragen.

Nogmaals, no offense.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 27-11-2003 19:56 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 19:46 schreef XnegativeX het volgende:
Hey dude, begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb respect voor ieders eigen smaak. Maar ik heb jou nog maar weinig anders zien posten dan dat je alles kut-bands vind. Misschien moet je eens proberen wat positiefs bij te dragen.

Nogmaals, no offense.


moet je goed lezen dan was je ook opgevallen dat ik dus niet alleen negatief ben alleen geef ik mn mening en daar kunnen ze hier dus niet goed tegen!!maar als je geen mening mag geven waar is een forum dan eigenlijk goed voor????????????????


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 27-11-2003 20:00 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

en over iets positiefs gesproken?ik kom er eerlijk voor uit dat ik HIM best kan pruimen en dan krijg ik ook alleen maar negatief gezeik!!!!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-11-2003 20:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hmmm, misschien heb ik inderdaad niet goed gelezen. In dat geval mijn excuses. Maar zoals ik al zei was het niet lullig bedoelt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-11-2003 10:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 20:00 schreef antipop het volgende:
en over iets positiefs gesproken?ik kom er eerlijk voor uit dat ik HIM best kan pruimen en dan krijg ik ook alleen maar negatief gezeik!!!!
HIM is kut


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 28-11-2003 10:18 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Volgens mij heb ik van ze ooit een live-clip gezien. Het klonk zeker interessant


I can't shoot straight unless I've had a pint!


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 28-11-2003 13:52 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 20:00 schreef antipop het volgende:
en over iets positiefs gesproken?ik kom er eerlijk voor uit dat ik HIM best kan pruimen


Wat is daar positief aan?


We don't take it, we just fake it...


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 07-12-2003 19:27 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

tja wat is er positief aan jou?zero?


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 07-12-2003 20:01 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

lol, Xon-topicX


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-12-2003 23:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hehe, enkele leden van The Mars Volta (iig Omar) schijnen 4 maanden per jaar in R'dam te wonen. Omar stond een paar weken geleden in Feedback (een grote muziekwinkel) pedaaltjes te checken (hoorde ik van een bekende die daar verkoper is..)

Stom genoeg was ik er niet terwijl ik normaal altijd ff ga kijken op vrijdagavond (100 meter bij mijn huis vandaan..)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2003 23:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik blijf erbij. Het is een beetje een LZ ripoff. Heb ze vorig jaar in voorprogramma van RHCP gezien in Ahoy.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-12-2003 23:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nee man, ze zijn veeeeeeeeeeeeeel beter dan LZ


LZ-kloon dekt de lading niet bepaald..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2003 23:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

LZ-kloon is wel kort door de bocht idd. Toen ik ze live zag kon ik me (met name wat de performance betrof) niet aan het idee onttrekken dat ik outtakes van mijn Song Remains The Same DVD aan het kjjken was.


En ze zijn NIET beter dan LZ


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-12-2003 23:40 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 10:36 schreef Snaack het volgende:
Stijl: moeilijk te omschrijven.. Emo, prog,psychedelische rock, hardcore, indie, stoner? Pink Floyd on speed?

Eerder Pink Floyd on LSD! hehe, maar inderdaad, het bevalt mij ook en geeft me soms (soortgelijke, positieve) rillingen die ik alleen bij The Floyd heb..

@Chelman: LZ is echt slechter dan dit!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-12-2003 23:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nou, ok, Jimmy Page is zeker een geweldige gitarist maar als je hem met Omar vergelijkt wel een stuk conservatiever (gek heh.. zit 30 jaar tussen )

En Cedric zingt veeeeeeeel zuiverder en mooier dan Robert Plant


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen