IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : The Mars Volta Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-12-2003 23:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 23:41 schreef Snaack het volgende:
En Cedric zingt veeeeeeeel zuiverder en mooier dan Robert Plant
O, dat was ook nog een punt ter vergelijking: Cedric zingt zuiver, Waters/Barrett...ehm...nie...eh..op hun eigen manier


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2003 23:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 23:40 schreef Elfensteen het volgende:


@Chelman: LZ is echt slechter dan dit!


quote:
Op 7 december 2003 23:41 schreef Snaack het volgende:
Nou, ok, Jimmy Page is zeker een geweldige gitarist maar als je hem met Omar vergelijkt wel een stuk conservatiever (gek heh.. zit 30 jaar tussen )

En Cedric zingt veeeeeeeel zuiverder en mooier dan Robert Plant


Barbaren!!!!! Heidenen!!!! Naar de brandstapel!!!!!!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-12-2003 23:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb het ook in mijn live-review geschreven, maar Cedric kan zo fantastisch zingen dat ik er echt gruwelijk door geraakt wordt.

Tijdens het prachtige "teleporters" liepen de tranen over mijn wangen, wat een stem, wat een emotie, schitterend


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-12-2003 23:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 23:45 schreef Chelman het volgende:
Barbaren!!!!! Heidenen!!!! Naar de brandstapel!!!!!!


Hé, ik noem LZ niet slecht, het is een beter-best situatie


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-12-2003 23:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 23:45 schreef Snaack het volgende:
Tijdens het prachtige "teleporters" liepen de tranen over mijn wangen, wat een stem, wat een emotie, schitterend
Hehehe, zoiets heb ik maar bij twee concerten gehad! bij "The Clansman" van Maiden en bij "Comfortably Numb" op het concert van Roger Waters! Maar "Teleporters" is inderdaad een geniaal nummer!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2003 23:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Jullie moeten eens een keertje op een audiovisuele presentatie van LZ live getrakteerd worden.

Dan praten jullie anders!


*gaat in zijn hoekje met zijn speelgoed zitten spelen*


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-12-2003 23:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 23:46 schreef Elfensteen het volgende:
Hehehe, zoiets heb ik maar bij twee concerten gehad! bij "The Clansman" van Maiden en bij "Comfortably Numb" op het concert van Roger Waters! Maar "Teleporters" is inderdaad een geniaal nummer!


Live was het nog 1000000 zo intens als op de CD.. Als die kerel vlak voor je neus zo schitterend staat te zingen, *bibber*

Enne, Chelmanus, ga maar lekker met je Lego spelen ja


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2003 23:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 23:50 schreef Snaack het volgende:

Enne, Chelmanus, ga maar lekker met je Lego spelen ja


Ik ga een model van dhr.Plant bouwen!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-12-2003 23:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 23:52 schreef Chelman het volgende:
Ik ga een model van dhr.Plant bouwen!


Met Techo Lego zeker, maak je hem op afstand bestuurbaar


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-12-2003 7:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 23:53 schreef Snaack het volgende:
Met Techo Lego zeker, maak je hem op afstand bestuurbaar


Aber naturlich!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 08-12-2003 15:57 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

En ik lees de hele tijd L7 en snap er helemaal niets van ...



Touché, pussycat!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-12-2003 16:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 15:57 schreef Sporty Voleg het volgende:
En ik lees de hele tijd L7 en snap er helemaal niets van ...




LZ = Led Zeppelin.... maar daar kwam je al achter denk ik


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2003 16:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ROFL


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 08-12-2003 18:45 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 16:16 schreef Chelman het volgende:
LZ = Led Zeppelin.... maar daar kwam je al achter denk ik

Jep, het kwartje viel (vandaar mijn post). Ach ja, dat krijg je als je net het L7 topic hebt zien staan in de lijst.


Touché, pussycat!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 29-12-2003 0:07 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

fucking hell.. het blijft ook echt geniaal he. had de cd nu al een tijdje niet meer geluisterd, maar toennet weer, en shit hij blijft echt super gewoon!


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 29-12-2003 12:50 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Gister zapte ik langs MTV en wat zag ik? Mars Volta live tijdens de VMA's (Spaanse VMA's).


We don't take it, we just fake it...


Candy
Usericon van Candy
Posted 29-12-2003 12:58 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

als ik zou moeten kiezen tussen lz en marsvolta....en ik moest echt kiezen, dan toch maar lz.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 29-12-2003 14:40 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Inderdaad liever Zep. Kom op zeg, TMV heeft één goede ep en één sterke lp gemaakt, maar heeft nog een hele lange weg te gaan willen ze ook nog maar in de schaduw van Zep komen te staan...


We don't take it, we just fake it...


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 29-12-2003 15:41 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

wat in de hell maakt het nu uit of ze nou wel of niet zo goed/etc zijn zoals LZ was? altijd dat gezeur om het verleden.. als je er nu wel/niet van houdt dan is het toch goed?


Candy
Usericon van Candy
Posted 29-12-2003 15:43 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

ja daar heb je gelijk in. ik vind ze ook niet slecht hoor marsvolta.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 29-12-2003 22:48 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 23:45 schreef Snaack het volgende:
Ik heb het ook in mijn live-review geschreven, maar Cedric kan zo fantastisch zingen dat ik er echt gruwelijk door geraakt wordt.

Tijdens het prachtige "teleporters" liepen de tranen over mijn wangen, wat een stem, wat een emotie, schitterend


???smaken verschillen ,ik vind het werkelijk niet om aan te horen wat die beste man eruit kraamt


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-12-2003 11:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 22:48 schreef antipop het volgende:
???smaken verschillen ,ik vind het werkelijk niet om aan te horen wat die beste man eruit kraamt


Normaal gesproken zou ik zeggen "dat is een kwestie van smaak" maar een dergelijke domme uitspraak getuigt van dermate weinig muzikaal inzicht dat ik je tot onnozelaar durf te bestempelen

Als er iemand is die kan zingen dan is Cedric het wel, hij zingt loepzuiver en heeft een perfecte beheersing van de techniek, kopstem, vibrato et cetera.

Wie vind jij dan een geweldige (non-metal) zanger??


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 30-12-2003 13:38 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Frank Sinatra
Tony Bennet
Neil Diamond

Daar heb je er gelijk drie...


We don't take it, we just fake it...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-12-2003 13:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Frans Bauer
André Hazes
Henk Wijngaard






Ok ok.. Je noemt wel "klassiekers" zeg, pffrt, nog net geen Pavarotti

Wat dacht je van
-Matt Bellamy (Muse)
-Chris Cornell (Soundgarden)
-Ed Kowalszyk (Live)


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 30-12-2003 14:51 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Cornell en die knakker van Muse zijn supertsj!!!

Cedric zong trouwens retevals bij die MTV Awards. Erg pijnlijk...


We don't take it, we just fake it...


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen