IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : The Mars Volta Vorige pagina | Volgende pagina
Faas Ripsnaas
Usericon van Faas Ripsnaas
Posted 16-03-2005 20:49 by Faas Ripsnaas Wijzig reactieProfiel van Faas RipsnaasQuote dit bericht

eerder moderne king krimson wat mij beterft..


SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-03-2005 22:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat vind ik ook een betere vergelijking ja...

Ik vind The Mars Volta trouwens het best als ze echt knallen, vooral in dat laatste nummer op 'Frances the Mute'.... geweldige climax!!! Nu al één van de beste muziekmomenten van 2005 wat mij betreft.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-04-2005 20:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb sinds een week hun laatste plaat en het klink zéér goed! Heerlijke zomermuziek


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-11-2005 9:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*doodschop*

Vanavond speelt Omar met zijn project-bandje in Rotown, Rotterdam. Een paar bandleden van TMV spelen mee, evenals een gast van The Beasty Boys.

Ik ben i.i.g. van de partij


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 11-11-2005 9:14 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

WTF?
Dat had ik eerder moeten weten!


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 11-11-2005 9:15 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Damn, dat wist ik ook niet..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-11-2005 9:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Gister waren er nog kaarten (á 8 pleuro) verkrijgbaar, maar het ging wel hard met de kaartverkoop..


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 11-11-2005 9:18 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Stelletje toffe muzikanten zeg! Nou ja, veel plezier in ieder geval!


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-11-2005 9:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dat gaat lukken

Ben erg benieuwd naar vanavond


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 11-11-2005 9:24 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Het zal wel druk worden, want op de site van Rotown staat dat het inmiddels is uitverkocht.


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-11-2005 9:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Argh, dat zal lekker dringen worden dan vanavond...


Opus
Verlept
Usericon van Opus
Posted 11-11-2005 10:10 by Opus Wijzig reactieProfiel van OpusQuote dit berichthttp://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/

quote:
Op 11 november 2005 9:10 schreef Snaack het volgende:
*doodschop*

Vanavond speelt Omar met zijn project-bandje in Rotown, Rotterdam. Een paar bandleden van TMV spelen mee, evenals een gast van The Beasty Boys.

Ik ben i.i.g. van de partij


For this, he must die!

Waarom wist ik hier niets van


No Time For Tomatoes


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-11-2005 10:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dit gezelschap speelt op 23 november ook in Vera Groningen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 11-11-2005 10:36 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

En ook de 13e in de Melkweg!!


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-11-2005 16:00 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2005 10:30 schreef NecRobert het volgende:
Dit gezelschap speelt op 23 november ook in Vera Groningen.


Mmmhhh.., even in de gaten houden. 2 Dagen ervoor speelt Madrugada ook al (stijf uitverkocht uiteraard).


Dear dirty delightful old drunken old days


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-11-2005 16:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wat is Madrugada voor iets dan?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-11-2005 17:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Madrugada is, euhm, licht psychedelische rock. Mij iets te soft.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 10-07-2006 22:19 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

22 augustus alweer een nieuwe:

Amputechture



Beluisterd. Klinkt weer wat meer gefocused dan Frances. De rest van de luisterbeurten volgen wanneer de cd in huis is.

Edit songtitels:

1. VICARIOUS ATONEMENT
2. TETRAGRAMMATON
3. VERMICIDE
4. MECCAMPUTECHTURE
5. ASILOS MAGDALENA
6. VISCERA EYES
7. DAY OF THE BAPHOMETS
8. EL CIERVO VULNERADO

[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 10-07-2006 22:20]


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 10-07-2006 22:30 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Dat is goed nieuws! Waar heb je hem vandaan?

Erg mooi als deze plaat weer wat meer focus heeft dan FTM, die mij wel kon boeien, maar die ik uiteindelijk toch niet heel veel heb gedraaid. Blijkbaar toch niet boeiend genoeg...


EDIT: ah, dc++ iig....

[Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 10-07-2006 22:31]



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 10-07-2006 22:52 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

nu al een nieuwe?
Yes!!!!!!!!!!!!


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 11-07-2006 17:51 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ik vond FTM toch wel een van de vetste platen van vorig jaar! Benieuwd of deze het kan overtreffen. Snelle opvolger trouwens!


Inter faeces et urinam nascimur


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-07-2006 17:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

VET!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-08-2006 21:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dr. David Thorpe van somethingawful.com recenseert de nieuwe Mars Volta:

quote:
This was ten times worse than any Demo Roundup; yeah, I’ve listened to some shitty demos, but this is shitty music on a budget. These clowns can afford technology that makes their music far, far more horrible than any garage band could ever hope for. This was a nauseating bacchanal of badness. This was an all-star gala tribute to sucking. This was a star-studded, cast-of-thousands fucking historical Roman epic of shit.


humor die Thorpe (nieuwe album gaat trouwens vast heersen...)

http://www.somethingawful.com/index.php?a=4023


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-09-2006 15:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

De nieuwe nu 2 maal beluisterd. Ik vind het de meest experimentele plaat tot nu toe. Minder structuur dan op "deloused", minder latin invloeden dan op FTM, behoorlijk spacey plaat met zeeën delay en wazige effectjes.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 20-09-2006 15:55 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Ik moet hem nog steeds beluisteren. Heb vrij wisselende verhalen erover gehoord, maar het algemeen beeld is iig dat hij idd experimenteel als de ziekte is. Ik weet of ik daar zo blij mee ben



Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen