IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Moscow Suicide Club Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-08-2003 16:59 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Mafheid zonder grenzen
Mensen ontmoeten elkaar op dit forum en maken afspraken om samen dood te gaan.
Echt gebeurd dus
De Club


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 13-08-2003 17:05 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 13 augustus 2003 16:59 schreef MBMarduk het volgende:
Mafheid zonder grenzen
Mensen ontmoeten elkaar op dit forum en maken afspraken om samen dood te gaan.
Echt gebeurd dus
De Club
Jammer dat je er geen kloten van kan lezen..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 13-08-2003 17:11 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

De site zelf ziet er nogal puberaal uit... screaming graphics, bloed en zo... Niet echt een plek dus waar je serieus over zelfmoord kunt praten, vrees ik... Ik heb op zich niets tegen dit soort initiatieven, zelfs al zullen er zowiezo mensen zijn die na het bezoeken van die site besluiten de stap toch maar te zetten, ook al zouden die het eerst (misschien) niet gedaan hebben... Zelfmoord is nog altijd een zaak waar je niet lichtelijk voor kiest, dus als mensen die na het bezoeken van die Suicide Club besluiten er samen een einde aan te maken, kan ik aannemen dat die daarvoor er toch ook wel al aan gedacht zullen hebben?

Bovendien is het best wel mogelijk dat ze bij zo'n club steun, help en counseling kunnen vinden, en daarmee misschien hun ideeën laten varen? Of dat ze door het bespreken van de methodes misschien toch nog eens een tweede keergaan nadenken...

Veel van deze dingen zouden in dit geval duidelijker zijn moest die site in't engels zijn...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2003 20:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er zouden er meer moeten zijn.

Vooral in Amerika, daar mogen van mij veel mensen zelfmoord plegen ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-08-2003 20:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 20:18 schreef Jenje het volgende:
Er zouden er meer moeten zijn.

Vooral in Amerika, daar mogen van mij veel mensen zelfmoord plegen ...




Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-08-2003 18:59 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Er is al eerder een docu geweest over A.S.H

Alt. Suicide. Holiday.

Dit was een groep op het internet waar dus mensen wel serieus konden praten en afspraken maakten (en hebben gemaakt) om samen te sterven.

Het is hun goed recht


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-08-2003 19:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 20:18 schreef Jenje het volgende:
Er zouden er meer moeten zijn.

Vooral in Amerika, daar mogen van mij veel mensen zelfmoord plegen ...



Hmm,van mij mag 90% van de mensheid zelfmoord plegen.Is er weer ruimte voor het dierenleven die het dankzij de mensheid zwaar te verduren heeft.....


spelfout weggehaald...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-08-2003 22:01 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 13 augustus 2003 16:59 schreef MBMarduk het volgende:
Mafheid zonder grenzen
Mensen ontmoeten elkaar op dit forum en maken afspraken om samen dood te gaan.
Echt gebeurd dus
De Club

Tja, het ruimt wel lekker op.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-08-2003 22:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

en eerlijk, geef ze eens ongelijk, leven in Rusland is echt geen pretje. Al zou er ooit nog eens een niet-corrupte, goedbedoelende regering geinstalleerd worden in Moscou, dan nog duurt het een eeuw voor dat land weer opgebouwd is..



Freduk
Usericon van Freduk
Posted 26-08-2003 1:17 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Jep en das toch echt de schuld van Boris "rijp voor de doodskist" Jeltsin die de zgn. oligarchen bezittingen beloofden in ruil voor instantaan kapitaal om zijn staatsgreep te financieren, ondertussen wel een vervuild nalatenschap creeerend en uiteindelijk een vroegtijde nekslag voor elke gezonde democratie.

Hier wat extra info daarover:
http://cf.hum.uva.nl/oosteuropa/prospekt/artikelen/oligarchen_dec.html


Follow the freezing moon...


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 26-08-2003 1:21 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 19:59 schreef varanus het volgende:
Hmm,van mij mag 90% van de mensheid zelfmoord plegen.Is er weer ruimte voor het dierenleven die het dankzij de mensheid zwaar te verduren heeft.....

Hear ye, hear ye!


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 26-08-2003 1:22 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

woops verkeerd topic

[Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 26-08-2003 1:24]


Follow the freezing moon...


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 15-09-2003 15:59 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 16:59 schreef MBMarduk het volgende:
Mafheid zonder grenzen
Mensen ontmoeten elkaar op dit forum en maken afspraken om samen dood te gaan.
Echt gebeurd dus
De Club


Mike, dat komt gewoon door de illigaal gestookte wodka daar.Alcoholisme is een trigger voor voor dit soort dingen. Bijvoorbeeld in scandinavie is het juist de combie van te weinig licht en wodka

Jammer dat mijn russisch zo slecht is.

effe tussendoor... nijntje is beroemd in NY!!!


euh..ja...headbang!!!!!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 18-09-2003 1:18 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 15:59 schreef far het volgende:
Mike, dat komt gewoon door de illigaal gestookte wodka daar.Alcoholisme is een trigger voor voor dit soort dingen. Bijvoorbeeld in scandinavie is het juist de combie van te weinig licht en wodka

Jammer dat mijn russisch zo slecht is.

effe tussendoor... nijntje is beroemd in NY!!!


ja en daar noemen ze d'r Miffy ofzoiets...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2003 1:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Een tijdje terug zag ik op TV van die gasten in Duitsland die via een chat hadden afgesproken dat de een de ander zou opeten. Hebben ze eerst samen zijn lul proberen op te eten, maar dat was niet gelukt omdat 'ie te taai was ofzo. Die gast heeft daarna nog 10 uur geleefd. Die andere gast heeft hem daarna opgegeten in een paar weken.
Aardappelen, worteltjes en Bovenbeen. Bloemkool, Hersenen en Aardappelen, enzovoort enzoverder.
Hoort niet echt in dit topic thuis, maar dit vind ik echt een luguber verhaal.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 28-09-2003 19:02 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 18 september 2003 1:18 schreef Midnight het volgende:
ja en daar noemen ze d'r Miffy ofzoiets...


Ja dat is Miffy.... in finland is het Puppu..

De wereld in brabant is klein....zeer klein..



euh..ja...headbang!!!!!


Nix
Usericon van Nix
Posted 28-09-2003 19:09 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

En de oprichter van de club blijft zelf wel leven?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-09-2003 19:32 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 19:59 schreef varanus het volgende:
Hmm,van mij mag 90% van de mensheid zelfmoord plegen.Is er weer ruimte voor het dierenleven die het dankzij de mensheid zwaar te verduren heeft.....




Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-09-2003 19:36 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 1:25 schreef Heiden het volgende:
Een tijdje terug zag ik op TV van die gasten in Duitsland die via een chat hadden afgesproken dat de een de ander zou opeten. Hebben ze eerst samen zijn lul proberen op te eten, maar dat was niet gelukt omdat 'ie te taai was ofzo. Die gast heeft daarna nog 10 uur geleefd. Die andere gast heeft hem daarna opgegeten in een paar weken.
Aardappelen, worteltjes en Bovenbeen. Bloemkool, Hersenen en Aardappelen, enzovoort enzoverder.
Hoort niet echt in dit topic thuis, maar dit vind ik echt een luguber verhaal.


dan vraag ik me af, wie is er nou gestoorder? de kanibaal of degene die toestemming geeft om zich op te laten eten..?


Subtiel kamerolifantje


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 29-09-2003 23:22 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

misschien is ut lekker met erbij enzo
of borrelnootjes...maar jah ik heeft tog liever een pizzaatjuh oid



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 29-09-2003 23:26 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2003 23:22 schreef Matthijz Filth het volgende:
misschien is ut lekker met erbij enzo
of borrelnootjes...maar jah ik heeft tog liever een pizzaatjuh oid


men zegt dat t naar kip smaakt....daarentegen zegt men dat al het vlees dat geen specifieke smaak heeft naar kip smaakt...


Subtiel kamerolifantje


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 29-09-2003 23:59 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2003 23:22 schreef Matthijz Filth het volgende:
misschien is ut lekker met erbij enzo
of borrelnootjes...maar jah ik heeft tog liever een pizzaatjuh oid


Wat is een PiZzAaTjUh.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


theo!
Hammertime
Usericon van theo!
Posted 07-10-2003 19:07 by theo! Wijzig reactieProfiel van theo!Quote dit berichthttp://www.signoflife.nl

nou martin das lekker.
ontopic: leuke vlekjes op de sait...


signature


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 19-10-2003 3:17 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

een pizzaatjuh is een niet zo grote schijf met tomatensaus ofzo op een rare koek bodem met daarop kaas oid en nog meer dingen die groeien aan planten ofzo waarvan ik niet weet wat ut is met ham



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 19-10-2003 11:23 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 1:25 schreef Heiden het volgende:
Een tijdje terug zag ik op TV van die gasten in Duitsland die via een chat hadden afgesproken dat de een de ander zou opeten. Hebben ze eerst samen zijn lul proberen op te eten, maar dat was niet gelukt omdat 'ie te taai was ofzo. Die gast heeft daarna nog 10 uur geleefd. Die andere gast heeft hem daarna opgegeten in een paar weken.
Aardappelen, worteltjes en Bovenbeen. Bloemkool, Hersenen en Aardappelen, enzovoort enzoverder.
Hoort niet echt in dit topic thuis, maar dit vind ik echt een luguber verhaal.

Ik heb eens gelezen dat kannibalisme eigenlijk een onbewuste vorm van liefhebben is (ontspoord maar toch). Iets graag hebben en het daarom in je nemen, zodat het een deel van je word. Kleine baby's stoppen alles wat ze intereseert ook in de mond.


mvg wk10


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 19-10-2003 11:36 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ja stel kannibalen die babys van tegewoordig



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen