IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 28 September, Benefiet Metal Concert te Nijmegen Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-08-2003 22:46 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-08-2003 22:53 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht


heersch vent

[Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 13-08-2003 22:55]


Spiritual
There is no ABSOLUTION!
Usericon van Spiritual
Posted 13-08-2003 23:00 by Spiritual Wijzig reactieProfiel van SpiritualQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 21:21 schreef ghoulliette het volgende:
huh is dit topic er nu 2 keer?

hier dan maar nogeens: waarom kan er niet gewoon bij de roosje gereserveerd worden?

Omdat het niet via roosje is, maar in Roosje


Don't look too far


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2003 23:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vind het toch een naar idee dat het via een bankrekening moet. ik wil naar binnen en betalen, en niet betalen en dan hopelijk naar binnen.


Spiritual
There is no ABSOLUTION!
Usericon van Spiritual
Posted 13-08-2003 23:02 by Spiritual Wijzig reactieProfiel van SpiritualQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

De info die nodig is staat in de eerste post. Komt allen!


Don't look too far


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-08-2003 23:03 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

negeer dit benefiet allen, de irakezie werken tegen de opbouw van hun eigen land en hebben daarom geen recht op steun.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2003 23:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

lekker boeiend ik wil orphongaorge en detonation zien


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-08-2003 23:06 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 23:04 schreef ghoulliette het volgende:
lekker boeiend ik wil orphongaorge en detonation zien
ik vind t zeker boeiend, pharmacon zijn goede bekende van mij maar als ze op zo iets komen ben ik er no way


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2003 23:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

waar ik tegen op zie is dat je geld moet storten, flikke op, ik wil gewoon aan de deur betalen en anders kom ik wel lekker niet. (is er eindelijk eens iets op loopafstand, is het zoiets )

waarom betalen die amerikaanse flikkers niet voor de wederopbouw, die hebben het kapot gemaakt.


Spiritual
There is no ABSOLUTION!
Usericon van Spiritual
Posted 13-08-2003 23:13 by Spiritual Wijzig reactieProfiel van SpiritualQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 23:02 schreef ghoulliette het volgende:
ik vind het toch een naar idee dat het via een bankrekening moet. ik wil naar binnen en betalen, en niet betalen en dan hopelijk naar binnen.

Zo is het ook niet, natuurlijk. Check roosje maar als je het niet vertrouwd. Bij roosje kun je niet reserveren, en uitverkocht is uitverkocht. Dit is de enige mogelijkheid om te reserveren.

Wat zouden wij eraan hebben jullie de toegang te ontzeggen?

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritual op 13-08-2003 23:17]


Don't look too far


Spiritual
There is no ABSOLUTION!
Usericon van Spiritual
Posted 13-08-2003 23:15 by Spiritual Wijzig reactieProfiel van SpiritualQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 23:03 schreef impaled succubus het volgende:
negeer dit benefiet allen, de irakezie werken tegen de opbouw van hun eigen land en hebben daarom geen recht op steun.





Aldus sprak de achterlijke alwetende?


HAHAHAHAHAHAHA denk na voor je iets post!
Dit doet Stichting Vluchteling voor Irak


Het zal je maar gebeuren…
Oorlog in je stad. Je schrikt wakker van een explosie. Je kinderen zijn in paniek. Samen ren je de straat op. Jullie slaan op de vlucht. Naar de veilige bergen. Bergen met mijnenvelden.

Met steun van Stichting Vluchteling zorgt de Britse Mines Advisory group (MAG) ervoor dat het voor de vluchtelingen duidelijk is welke wegen in het noorden van Irak mijnvrij zijn. De afgelopen drie maanden is MAG onafgebroken bezig geweest om 'mijnvrije vluchtroutes' te markeren. MAG heeft ook 250.000 pamfletten verspreid met waarschuwingen over het gevaar van mijnen. Tijdens de eerste Golfoorlog vluchtten veel Koerden de bergen in, die toen nog vol mijnen lagen. Dat kostte toen tientallen mensenlevens. Met het tijdig informeren van mensen, voorkomt MAG nu dat er weer zulke drama's kunnen gebeuren.

De Mines Advisory Group (MAG) is al sinds 1992 bezig met het ontmijnen van landbouwgebieden in het noorden van Irak. In die tijd hebben de teams van MAG meer dan 45.000 mijnen onschadelijk gemaakt. Duizenden Koerden konden daardoor weer veilig naar huis terugkeren. Vooral het gebied aan de grens met Iran is een groot mijnenveld. Saddam Hussein liet die mijnen leggen gedurende de oorlog met Iran (1980-1988). Van de 760 dorpen die nu nog met het mijnengevaar kampen, liggen er 350 aan de grens met Iran.
In het noorden van Irak steunt Stichting Vluchteling een geïntegreerd anti-mijnenprogramma:

het verwijderen van mijnen op het platteland, zodat grond weer beschikbaar is voor de landbouw, er weer huizen gebouwd kunnen worden en basisvoorzieningen weer bereikbaar worden.
voorlichting en bewustwording over mijnen. Deze is hoofdzakelijk afgestemd op de meest kwetsbare groepen zoals kinderen in het basisonderwijs.
een programma van Handicap International voor de rehabilitatie van lichamelijk gehandicapten, veelal mijnenslachtoffers, en steun aan lokale organisaties van gehandicapten.
Bescherming van vluchtelingen
Stichting Vluchteling financiert mobiele teams van Human Rights Watch die erop toezien dat vluchtelingen een veilig heenkomen kunnen zoeken als dat nodig is. De teams werken zowel in Irak als aan de grenzen van het land. Ook zullen de teams de terugkeer van vluchtelingen en ontheemden in Irak op de voet volgen.


Algemeen:
Oppervlakte: 441.839 km² (13 x Nederland)
Aantal inwoners: 25 miljoen
Hoofdstad: Bagdad
Levensverwachting: 63,9jaar

Geschiedenis Koerdische vraagstuk:
De Koerdische bevolking in het noorden en het oosten van Irak heeft zwaar geleden onder jarenlange politieke onderdrukking, oorlogsgeweld en economische sancties door het dictatoriale regime van Saddam Hussein in Bagdad. De in 1974 mislukte Koerdische opstand en een nieuwe onderdrukkingscampagne in de tweede helft van de tachtiger jaren heeft verstrekkende gevolgen gehad: Meer dan 4.000 dorpen werden verwoest en de bevolking gedwongen grond en huizen achter te laten en zich te hervestigen in grote steden of zgn. 'collective villages' op het platteland.

Duidelijker in onze herinnering staat de onderdrukking van de opstand van Koerden in het noorden en van Shi'itische moslims in het zuiden van Irak in het voorjaar van 1991. Deze opstand, die direct na de nederlaag van het Iraakse leger in Koeweit tegen de geallieerde strijdkrachten in de Golfoorlog uitbrak, werd eveneens na korte tijd bloedig onderdrukt en leidde tot een enorme vluchtelingencrisis.

Ruim 500.000 Koerden kwamen terecht in de bergen bij de Turkse grens en ongeveer 1 miljoen Koerden zijn naar Iran gevlucht. De kort hierop volgende massale hulpoperatie heeft ertoe bijgedragen dat een deel van de Koerdische vluchtelingen en ontheemden naar hun oorspronkelijke woongebieden is teruggekeerd. Internationale hulpverlening is van levensbelang voor de Koerdische bevolking, omdat voedsel en essentiële goederen door de internationale sancties tegen het regime van Saddam Hussein maar mondjesmaat het noorden van Irak bereiken. Daar komt bij dat de landbouw voor de vluchtelingen bijna onmogelijk is in verband met de enorme hoeveelheid mijnen die in dit gebied nog in de grond zitten. Deze dateren nog uit de oorlog tussen Iran en Irak.

De hulpverlening heeft de afgelopen zes jaren in het teken gestaan van de rehabilitatie en de hervestiging van gevluchte Koerden wier dorpen in de zeventiger en tachtiger jaren met de grond gelijk waren gemaakt.

De veiligheidssituatie in het noorden is danig verslechterd door hevig opgelaaide gevechten tussen de Koerdische partijen KDP -geleid door Barzani- en PUK -onder leiding van Talabani- in augustus en september 1996. Het in oktober 1996 overeengekomen bestand is wankel gebleken, hetgeen wordt bevestigd door de laatste schermutselingen van november 1997.
In 1998 werd een wapenstilstand bereikt. Onderdeel van de wapenstilstand was de hervatting van het gezamenlijke bestuur en een eerlijke verdeling van de rijkdommen, zoals de douanegelden die bij de grensplaats Ibrahim-Ghalil geïnd worden. Nadat bleek dat men niet tot een gezamenlijk bestuur kon komen, werd het Koerdische gebied opgedeeld in twee stukken. De KDP kreeg 60 %, de PUK 40%. Elk had een eigen bestuur en een eigen vlag. Sindsdien verloopt de samenwerking tussen de partijen beter. Onder druk van de Verenigde Staten is in de aanloop naar de oorlog in Irak, najaar 2002, weer een gezamenlijk parlement ingesteld dat in Arbil zetelt.
De economie van Iraaks-Koerdistan blijft kwetsbaar en is mede afhankelijk van de buurlanden die de grenzen herhaaldelijk sluiten waardoor de handel stil komt te liggen. De ontwikkeling van de Koerdische regio in Irak ondervindt ook ernstige hinder van het gebrek erkenning door de internationale gemeenschap.



Don't look too far


Spiritual
There is no ABSOLUTION!
Usericon van Spiritual
Posted 13-08-2003 23:18 by Spiritual Wijzig reactieProfiel van SpiritualQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 22:53 schreef impaled succubus het volgende:

heersch machtszieke, idiote vent


Don't look too far


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-08-2003 23:20 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik lees t niet eens.
kom op zeg, er is een giganties merendeel van de irakese bevolking die blij is met de inval van de alliantie en toch worden westerse troepen dwarsgezeten, rot toch op. gewoon alle westerse invloed terug trekken laat ze maar in hun eigen soop gaar koken.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-08-2003 23:20 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 23:18 schreef Spiritual het volgende:

gave gequote man, wordt nog iets triester dat zou wel bij je passen, naief kutfiguur.


Spiritual
There is no ABSOLUTION!
Usericon van Spiritual
Posted 13-08-2003 23:23 by Spiritual Wijzig reactieProfiel van SpiritualQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 23:20 schreef impaled succubus het volgende:
ik lees t niet eens.


wat alles over jou zegt.


Don't look too far


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-08-2003 23:24 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Als je het niet leest ga dan niet zo zitten kankeren, jij begint met je Amerikaverheerlijking, hij antwoordt. Ga gewoon on topic of hou je bek.
Waarom loopt godverdomme elk topic tegenwoordig uit in dit soort crap.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-08-2003 23:25 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 23:23 schreef Spiritual het volgende:
wat alles over jou zegt.
nee ik heb zin om jou linkse geblaat te weten.
alleen maar ahh kijk es hoe zielig de burgers zijn, en voordelen nee hoor daar zegge we niets over.


Spiritual
There is no ABSOLUTION!
Usericon van Spiritual
Posted 13-08-2003 23:26 by Spiritual Wijzig reactieProfiel van SpiritualQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 23:25 schreef impaled succubus het volgende:
nee ik heb zin om jou linkse geblaat te weten.
alleen maar ahh kijk es hoe zielig de burgers zijn, en voordelen nee hoor daar zegge we niets over.

Ik zeg dus juist wel iets over jouw (ja, met een W moet dat) vooroordelen!


Don't look too far


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-08-2003 23:28 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 23:24 schreef SQT het volgende:
Als je het niet leest ga dan niet zo zitten kankeren, jij begint met je Amerikaverheerlijking, hij antwoordt. Ga gewoon on topic of hou je bek.
Waarom loopt godverdomme elk topic tegenwoordig uit in dit soort crap.
ooit gehoord van puberale provocatie?

en hij antwoord? waarop dan?
wat hij post is slechts wat hij wil laten overkomen. De burgers van Irak zijn in het merendeel blij hiermee. Hij post gewoon enkele incidenten die in elke oorlog voorkomen maar iets positiefs?, ho maar.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-08-2003 23:29 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 23:26 schreef Spiritual het volgende:
Ik zeg dus juist wel iets over jouw (ja, met een W moet dat) vooroordelen!
nee jouw bekrompen heid is fijn, slechts kijken wat de alliantie verkeerd heeft gedaan en verder niet.


Spiritual
There is no ABSOLUTION!
Usericon van Spiritual
Posted 13-08-2003 23:31 by Spiritual Wijzig reactieProfiel van SpiritualQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 23:28 schreef impaled succubus het volgende:
ooit gehoord van puberale provocatie?

en hij antwoord? waarop dan?
wat hij post is slechts wat hij wil laten overkomen. De burgers van Irak zijn in het merendeel blij hiermee. Hij post gewoon enkele incidenten die in elke oorlog voorkomen maar iets positiefs?, ho maar.

Wat fijn dat jij het merendeel van de burgers van Irak kent, en wat fijn dat ze blij zijn met de mijnen die daar liggen. Wat dom van mij zeg, dat ik dacht daar iets aan te moeten doen, ipv van slechts op mijn luie reet lekker dom rechts te zitten zijn, net als iemand die blijkbaar nooit op heeft moeten letten bij de lessen Nederlands.

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritual op 13-08-2003 23:31]


Don't look too far


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-08-2003 23:35 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

laat ook maar

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-08-2003 23:36]


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-08-2003 23:35 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 23:31 schreef Spiritual het volgende:
Wat fijn dat jij het merendeel van de burgers van Irak kent, en wat fijn dat ze blij zijn met de mijnen die daar liggen. Wat dom van mij zeg, dat ik dacht daar iets aan te moeten doen, ipv van slechts op mijn luie reet lekker dom rechts te zitten zijn, net als iemand die blijkbaar nooit op heeft moeten letten bij de lessen Nederlands.
lessen neerlands zuigen, zeker na wat bier (sterk argument trouwens)


die mijnen zijn er gelukkig ook echt neer gelegd door de alliantie
enzo ja, er is in die oorlog giganties ingehouden omwille van de burgers. De bombardementen hadden ook veel heviger gekunt.


Spiritual
There is no ABSOLUTION!
Usericon van Spiritual
Posted 13-08-2003 23:35 by Spiritual Wijzig reactieProfiel van SpiritualQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 23:29 schreef impaled succubus het volgende:
nee jouw bekrompen heid is fijn, slechts kijken wat de alliantie verkeerd heeft gedaan en verder niet.

Waar zeg ik iets over mijn mening dan? En wat de Alliantie gedaan heeft?

Maar goed, het is een festival waarvan de opbrengst naar het bovengenoemde goede doel gaat. Interesseert dat je niet hoef je niet te komen, maar mag het nog altijd wel. Instructies voor reserveren staan hierboven

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritual op 13-08-2003 23:37]


Don't look too far


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-08-2003 23:36 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 23:35 schreef SQT het volgende:
Er zijn zeven fucking topics over Irak, ga daar dan kankeren op elkaar waarom jouw visie klopt en de ander een foute linkse rakker of een vuile rechtsextremist is. Is dat nou zo moeilijk? Waar is die elf als je hem nodig hebt..
in je reet


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen