IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Rolling Stones Vorige pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-07-2012 11:41 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2012 22:12 schreef Silence het volgende:
Ik ben erg verknocht aan het album 'Let it Bleed' vooral het nummer 'Gimme Shelter'. Welke albums moet ik nu echt luisteren in deze lijn? Ken er natuurlijk al meerdere, maar weet soms niet waar te beginnen.


Let It Bleed is ook mijn favoriet. Ik zou in jouw geval alle albums uit de periode 1968-1974 gaan beluisteren.

Beggar's Banquet (1968)
Sticky Fingers (1971)
Exile On Main Street (1972)
Goat's Head Soup (1973)
It's Only Rock n' Roll (1974)

Maar let wel, zo goed als Let It Bleed wordt het niet meer.


Bareuh...


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 06-07-2012 11:50 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ulkmans... Had je een ban of zo? Lang niet gezien, hier. Of zit ik in de verkeerde topics te lurchen?


Ja hoor...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-07-2012 13:16 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2012 11:50 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ulkmans... Had je een ban of zo? Lang niet gezien, hier. Of zit ik in de verkeerde topics te lurchen?


Ik had geen ban hoor, en dat wou ik graag zo houden en ga nu dus weer ontopic.

@Silence: Bij Sticky Fingers en Exile moet je trouwens wel een beetje van blaasinstrumenten houden. Ik ben er zelf niet zo kapot van, en vind die twee dan ook de minsten uit het genoemde rijtje.


Bareuh...


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-07-2012 18:16 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Sticky Fingers en Exile ken ik inderdaad. Leuk, maar halen het er niet bij nee. De anderen zal ik morgen eens beluisteren. Dank je wel!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-09-2013 18:34 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Af en toe even de ouwe Stones platen luisteren is toch wel lekker hoor. Lekker sleazy sfeertje hangt er over bijv. Exile On Mainstreet.

Favoriete nummer blijft echter Sway van Sticky Fingers. Die solo's van Mick Taylor


... hoe de hazen lopen ...


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 18-09-2013 11:03 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Draai de laatste tijd Goats head soup veel. Erg prettig.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen