IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Akercocke Vorige pagina | Volgende pagina
RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 04-09-2010 19:36 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Dit interview hebben jullie vast al eens gezien, maar blijft hilarisch. "What's so great about the antichrist?" "That's a bit of an abstract question, isn't it?"

http://www.youtube.com/watch?v=dl9oM4f1xdQ


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 05-09-2010 13:39 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Hehe, die blijft leuk ja.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-07-2012 16:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dood?

Voices, met drummer, bassist en live keyboardert doet het nog wel: http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=176733

M-A zegt dat het dood is, maar geen officiële bevestiging.

Buh.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 30-07-2012 19:07 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Dat zou best jammer zijn.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 01-08-2012 14:31 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

Ontzettend gave band met een progressief randje. Jammer dat ze schijnbaar uit elkaar zijn.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-04-2016 12:53 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht


Nieuw nummer. Ik ben er niet erg enthousiast over.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-04-2016 14:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Wel erg fijn dat ze terug een feit zijn. Mogen ze wel eens touren met Voices en eventueel dat Antichrist Imperium-project, alhoewel dat erg vermoeiend zal zijn voor de drummer.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-04-2016 0:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Erg goed nieuws dit, zat nog veel potentieel in deze band toen ze na Antichrist er plots mee ophielden


Faustian Spirit of the Earth


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-04-2016 8:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Gray en Mendonça doen nog steeds mee. Originele gitarist is weer terug, nieuwe bassist. Die originele gitarist deed tot en met Choronzon mee, benieuwd in hoeverre dat hun stijl gaat veranderen. Zo te horen aan die demo track niet heel veel Al lijkt het wel wat thrashier dan Words.../Antichrist.

Anyway. Zeer benieuwd wat er uit gaat komen.


Quis moderabat ipsos moderatores?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-06-2017 15:58 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

They're back Nu hopen op een tournee in Europa. Toch wel één van m'n favorieten.

http://peaceville.com/bands/akercocke/


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-06-2017 19:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ooit eens gezien op Waldrock. Die gasten keurig in het pak.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2017 23:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Jammer dat Matt Wilcock niet terug is. Dat was juist degene die de latere albums zo goed maakte.

Nog gezien tijdens de tour voor Words that go unspoken.. als support van Mortician. Geniaal optreden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-06-2017 8:50 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

De Matt is druk bezig met dat Antichrist Imperium-project, ik geloof dat daar een tweede plaat van gaat aankomen. Dat was meer rechtoe-rechtaan trash death black, maar evengoed erg lekker.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 15-06-2017 9:54 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Gisteren die words plaat nog maar eens geluisterd. Toen die uitkwam was ik best onder de indruk, maar toen ik het gister luisterde vond ik er geen reet mer aan, vanavond herkansing, anders maar verpatsen


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-06-2017 19:44 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2017 23:29 schreef Mutilator het volgende:

Nog gezien tijdens de tour voor Words that go unspoken.. als support van Mortician. Geniaal optreden.


Ohja, daar heb ik ze ook gezien. In 2005.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-07-2017 12:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Even wennen aan het gitaargeluid, vrij schoon. Wel mooi open (veel ruimte voor bas en drums!), en zelfs op YT aardig dynamisch.

Nummer zelf is wel aardig. Nog niet heel enthousiast, mag wel wat vreemder en/of harder. Terzijde, opvallend thrashy beginriffje (edit: begin, als in om 0:45 ofzo).
quote:
Op 28 april 2016 8:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
...Al lijkt het wel wat thrashier dan Words.../Antichrist.

Ach, jong.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-07-2017 13:06]


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-07-2017 13:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2017 12:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Terzijde, opvallend thrashy beginriffje.


Klinkt een beetje als Blackened. Ik hoorde in mijn hoofd al Hetfield beginnen te zingen.

De "grunt" is wel heel matig?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-07-2017 13:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2017 13:00 schreef bokkie666 het volgende:
Klinkt een beetje als Blackened. Ik hoorde in mijn hoofd al Hetfield beginnen te zingen.

Hmm, had ik niet. Misschien de volgende keer wel!

...

..

.

..

...

Ja, ik snap wel een beetje wat je bedoelt.
quote:
De "grunt" is wel heel matig?

Is altijd matig geweest toch? Alleen in productie iets helderder neergezet dan normaal, maar nog steeds van die domme binnensmondse Six Feet Under-zooi. Waar ik Akercocke eerder wel mee weg vond komen, overigens.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-07-2017 13:50 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Je hebt gelijk. Net nog wat oude nummers langs laten komen en daar was het ook al niet goed. Ik combinatie met de krijs was het nog wel te doen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-08-2017 1:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-08-2017 14:03 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Behoorlijk thrashy idd, Disappear. Toch niet echt verkeerd, hoewel ik ook wel wat luidruchtigheid mis.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 28-08-2017 7:22 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik hoop in ieder geval op een mooie Europese tour. Heb ze nog nooit live gezien, en toch één van m'n favoriete bands.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 01-09-2017 9:44 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik heb de nieuwe nu al zo'n 3 keer beluisterd, en deze maakt toch wel grote kans voor plaat van het jaar. Over het algemeen wat minder agressief en duister dan hun vorige werk, maar anderzijds wordt er bij momenten wel serieus 'doorgestrashed'. Die complexe gelaagdheid zit er nog steeds in, en hier en daar ook mooie new-wave-achtige stukjes zelfs. Unieke sound van een unieke band.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 01-09-2017 9:44]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-09-2017 20:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Klinkt supergaaf die nieuwe!!

Dat eerste nummer ook al. De Hetfield-associatie had ik niet, eerder Tom Araya. Maar goed, dan dat rustpunt en die cleane zang, te gek (elders op de plaat is de zang wel erg onvast, maar de muziek blijft puntgaaf).

Idd jaarlijstmateriaal


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-09-2017 23:28 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Muzikaal niet verkeerd, maar die vocalen zijn een grap zeker?
De grunts zijn van het niveau '5-jarige probeert stoer te grunten' en de cleane vocalen klinken als een soort dronkemansgebral van iemand die iets te hard perst bij het poepen.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen