IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 07-12-2007 16:54 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik hoop op guusje!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-12-2007 17:41 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Oranje oefent tegen Kroatië in plaats van Italië
12 december 2007

De oefenwedstrijd tussen Nederland en Italië, die gepland stond voor februari 2008, gaat definitief niet door. In plaats daarvan speelt Oranje in diezelfde maand een wedstrijd tegen Kroatië, in Zagreb. De wedstrijd tussen Nederland en Italië is afgelast, omdat beide landen elkaar ook treffen op het Europees kampioenschap.

In februari oefent Oranje ook nog tegen Oostenrijk, één van de twee gastlanden van het EK. In mei, als de voorbereidingen op het EK in volle gang zijn, speelt de formatie van coach Marco van Basten ook nog drie oefenduels. Eerst in Rotterdam tegen Oekraïne, daarna in Eindhoven tegen Denemarken en tenslotte opnieuw in Rotterdam tegen Wales. Hierna vertrekt de ploeg naar Zwitserland.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-12-2007 17:46 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Héél verrassend.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-02-2008 23:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kijk, zo kan het dus ook. Eindelijk eens van dat onwrikbare 4-3-3 af en over op het realisme. Je moet een nationale ploeg niet in een keurslijf dwingen dat ze niet gewend zijn, maar laten spelen in een opstelling waar ze bekend mee zijn. Ik heb er ineens weer geloof in!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 06-02-2008 23:08 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

We worden kampioen!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-02-2008 23:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb het niet gezien, maar er schijnt met 0-3 gewonnen te zijn terwijl er óók nog eens een fatsoenlijke pot voetbal werd neergelegd?

Allejezus!!! Wordt er nog een samenvatting uitgezonden?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-02-2008 23:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En zeker niet tegen het minste team ook. Ik vind Kroatie een verdraaid mooie tegenstander om zo'n resultaat tegen neer te zetten. Dat staat, ook internationaal.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-02-2008 23:17 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Toch mooi dat de spelers hiermee het ongelijk van van basten aangeven, en meteen laten zien dat zijn systeem kut is.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 06-02-2008 23:17]


Fuck the world and fuck you


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 06-02-2008 23:33 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 6 februari 2008 23:09 schreef M. het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar er schijnt met 0-3 gewonnen te zijn terwijl er óók nog eens een fatsoenlijke pot voetbal werd neergelegd?

Allejezus!!! Wordt er nog een samenvatting uitgezonden?

nu is er een samenvatting op eurosport.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-02-2008 7:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 23:33 schreef scotfan het volgende:
nu is er een samenvatting op eurosport.

Toen was ik al in dromenland
Wel net de goals op het journaal gezien. Tjonge, wat verdedigden die Kroaten slecht. Bij de 2-0 zie je Huntelaar doodleuk naar de goal toelopen, geen Kroaat die denkt "goh, daar ga ik eens even lekker bij staan".


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-03-2008 22:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Tsjongejongejonge.

Nou, als v/d Sar definitief afgeschreven is, moeten we maar beginnen aan een naturalisatie van Gomes (jaja, ik weet dat het niet kan), want dit schiet niet op.

Mooi dat van Marwijk komt, kunnen al die onzinnige persoonlijke beperkingen rond van Basten teniet gedaan worden. Fijn van Bommel en van Nistelrooij de basis in. Marcellis achterin, Seedorf een basisplaats, van Perzie laten meespelen en hatseflats.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-03-2008 23:08 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Kwalificatie Oranje:

5 gespeeld, 5 gewonnen. 9 doelpunten voor, 0 tegen.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-03-2008 23:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ah gewonnen dus?

heb straks nog wel een groot gedeelte van de matige pot van joing oranje tegen jong estland gezien. blijf dat jong-voetbal toch leuker vinden dan de 'echte' teams. maar de scheidsrechter en grensrechter waren kut (2x duidelijke corner als doeltrap afgeschreven en 2e goal was bruut buitenspel) en oranje speelde slechter dan anders...


Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-03-2008 23:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Tsja, hoe je het ook wendt of keert, ik kan me de laatste pot die ze verloren niet herinneren. Die statistieken zijn echt bizar.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-03-2008 23:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

+1 maar ik volg het ook totaal niet hehe

hoeveel is het geworden?


Je moeder.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2008 8:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2008 22:15 schreef WhiteRider het volgende:
(...)
Nou, als v/d Sar definitief afgeschreven is, moeten we maar beginnen aan een naturalisatie van Gomes (jaja, ik weet dat het niet kan), want dit schiet niet op.(...)


Niks definitief afgeschreven. Hij vindt de laatste competitiewedstrijden van Man Utd gewoonweg net wat belangrijker dan zo'n nietszeggend oefenduel van het Nederlands elftal. Ik geef hem daar geen ongelijk in.


(Ik denk dat hij ook wel beseft dat we de groepsronde toch niet eens overleven, dus waar zou je dan in vredesnaam die oefenduels nog voor spelen...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 27-03-2008 8:43 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 8:37 schreef altx het volgende:
(Ik denk dat hij ook wel beseft dat we de groepsronde toch niet eens overleven, dus waar zou je dan in vredesnaam die oefenduels nog voor spelen...)

Dat jij denkt dat ze de groepsfase niet zullen overleven is tot daar aan toe, maar een sportman als Van der Sar zal jouw mening zeker weten niet delen.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2008 8:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 8:43 schreef Naturens Galleri het volgende:
Dat jij denkt dat ze de groepsfase niet zullen overleven is tot daar aan toe, maar een sportman als Van der Sar zal jouw mening zeker weten niet delen.


En waarom dat?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-03-2008 9:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 8:37 schreef altx het volgende:
Niks definitief afgeschreven. Hij vindt de laatste competitiewedstrijden van Man Utd gewoonweg net wat belangrijker dan zo'n nietszeggend oefenduel van het Nederlands elftal. Ik geef hem daar geen ongelijk in.


(Ik denk dat hij ook wel beseft dat we de groepsronde toch niet eens overleven, dus waar zou je dan in vredesnaam die oefenduels nog voor spelen...)

Nee, ik zeg als hij definitief afgeschreven is. Ik bedoel, hij is geen 20 meer. Ik probeerde alleen maar aan te geven dat ik geen vertrouwen heb in z'n opvolger, Timmer. Ik zei niets over v/d Sar zelf.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 27-03-2008 9:16 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 8:47 schreef altx het volgende:
En waarom dat?

IMHO

http://www.youtube.com/watch?v=5CjDisCsRp0


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2008 9:22 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 9:13 schreef WhiteRider het volgende:
Nee, ik zeg als hij definitief afgeschreven is. Ik bedoel, hij is geen 20 meer. Ik probeerde alleen maar aan te geven dat ik geen vertrouwen heb in z'n opvolger, Timmer. Ik zei niets over v/d Sar zelf.


Timmer stond er alleen maar omdat Stekelenburg als eerste vervanger èn opvolger van Van der Sar niet beschikbaar was. Timmer is niets meer dan de 3e doelman van oranje.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2008 9:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 9:16 schreef Naturens Galleri het volgende:
IMHO

http://www.youtube.com/watch?v=5CjDisCsRp0


Ik weet niet waar je op doelt, maar het doet het een beetje aan alsof je Timmer nu aanwijst als zondebok en dat we met Van der Sar erbij dadelijk "gewoon" kampioen worden.

Ik denk daar toch iets anders over. Okay, met Van der Sar erbij was het misschien "gewoon" 4:1 geworden tegen Oostenrijk, maar dat verbloemt nog steeds niet dat we tegen landen die wel kunnen voetballen, totaal niks presteren.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-03-2008 9:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 9:22 schreef altx het volgende:
Timmer stond er alleen maar omdat Stekelenburg als eerste vervanger èn opvolger van Van der Sar niet beschikbaar was. Timmer is niets meer dan de 3e doelman van oranje.

Aaah, ok, ik dacht 2e.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2008 9:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 9:31 schreef WhiteRider het volgende:
Aaah, ok, ik dacht 2e.


Een tijdje geleden was dat ook wel zo.


Nu heb ik wel een beetje moeite om al die kronkels van Van Basten te volgen, maar volgens mij is Stekelenburg dus op dit moment eerste stand-in. (Maar met die Van Basten zou het morgen zo weer anders kunnen zijn...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 27-03-2008 9:58 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 27 maart 2008 9:25 schreef altx het volgende:
maar dat verbloemt nog steeds niet dat we tegen landen die wel kunnen voetballen, totaal niks presteren.


Zoals? Oostenrijk valt niet in die categorie, voornamelijk countervoetbal. Een land als Kroatië daarentegen wil ook het spel maken en daar winnen ze met 3-0 van. Volgens mij heb jij je redenatie een beetje verkeerd om hangen.



Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen