IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-06-2008 19:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

De site van de Guardian is dus gehackt door een Nederlander, waardoor het percentage zo bizar hoog is. Maar Nederland zou volgens de Guardian ook zonder dat gewonnen hebben, alleen uiteraard nie tmet zulke belachelijke cijfers. Wel frappant overigens, want de meeste mensen die ik tref hebben andere favorieten, en als ze al Nederland noemen dan krijg ik doorgaans de indruk dat het is omdat ze weten dat ik een Nederlander ben.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-06-2008 20:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Overigens zul je zien dat als je bijv. naar de site van de Independent gaat, men met 27% voorkeur voor Spanje gaat, en Nederland en Portugal volgen gedeeld tweede op gepaste afstand met 12%. Is een veel betere afspiegeling van wat ik hier ook hoor, de meeste mensen lijken voor Spanje te gaan. Ook niet gek met zoveel Spanjaarden bij Liverpool (vooral Torres natuurlijk).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-06-2008 23:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 20:20 schreef Mark het volgende:
Overigens zul je zien dat als je bijv. naar de site van de Independent gaat, men met 27% voorkeur voor Spanje gaat, en Nederland en Portugal volgen gedeeld tweede op gepaste afstand met 12%. Is een veel betere afspiegeling van wat ik hier ook hoor, de meeste mensen lijken voor Spanje te gaan. Ook niet gek met zoveel Spanjaarden bij Liverpool (vooral Torres natuurlijk).

Van der Sar, Kuijt, Babel, en zijn die ondankbare honden Ruud van Nistelrooij, Dennis Bergkamp en Arjen Robben nú al vergeten?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-06-2008 23:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 18:33 schreef mental het volgende:
Coole shit. Uiteraard hoop ik dat oranje groepswinnaar wordt, italie mag wel als 2de eindigen dan, met die tering fransen en roemenen heb ikn toch helemaal niks.


wat heb jij gemeen met Italianen? pizza en een moedercomplex?


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-06-2008 23:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

italianen zijn gewoon gaaf. hard en vals voetbal volkje.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-06-2008 23:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Italië en Nederland gaan door! Ik heb een italiaanse bet-overgrootmoeder, dus ik kan het weten!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-06-2008 0:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 23:11 schreef M. het volgende:
Van der Sar, Kuijt, Babel, en zijn die ondankbare honden Ruud van Nistelrooij, Dennis Bergkamp en Arjen Robben nú al vergeten?


Babel gaat niet mee, Van Persie komt terug van een blessure en Kuijt is niet zeker van een basisplaats. Spanje heeft Fabregas (populairder dan Van Persie bij Arsenal, dus als Arsenal-fans moeten kiezen zullen ze eerder nar Spanje neigen), Alonso, Torres, Reina, en Arbeloa (allen Liverpool, dus meer dan Kuijt en Babel). Bovendien houden Engelsen van underdogs, en hoewel Nederland natuurlijk een pracht underdog is met de altijd net-niet reputatie, wacht Spanje met dezelfde reputatie al veel langer op een grote prijs.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-06-2008 0:47 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Als ik de poule goed heb ingevuld dan vliegt Nederland er in de kwartfinale uit...tegen Spanje

Ik vind mezelf nog positief want de kans is ook behoorlijk groot dat we de groepsronde niet eens halen.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-06-2008 0:47]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-06-2008 11:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2008 0:47 schreef Burzum het volgende:
Als ik de poule goed heb ingevuld dan vliegt Nederland er in de kwartfinale uit...tegen Spanje




Hee, dat had ik dus ook! Wel lullig voor ons, maar eruit vliegen tegen de nieuwe Europees kampioen is natuurlijk ook geen schande


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-06-2008 19:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2008 0:47 schreef Burzum het volgende:
Als ik de poule goed heb ingevuld dan vliegt Nederland er in de kwartfinale uit...tegen Spanje

Ik vind mezelf nog positief want de kans is ook behoorlijk groot dat we de groepsronde niet eens halen.


Tegen spanje? Die hebben nog nooit fatsoenlijk gepresteerd op een toernooi zoals deze. Ik acht dat niet erg kansrijk.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-06-2008 19:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Spanje bestaat niet, dat zijn provincies tegen elkaar


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-06-2008 19:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 5 juni 2008 11:29 schreef Mark het volgende:
Hee, dat had ik dus ook! Wel lullig voor ons, maar eruit vliegen tegen de nieuwe Europees kampioen is natuurlijk ook geen schande


Hehe, ik heb als finale Portugal - Italie met Italie als winnaar


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-06-2008 19:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2008 19:45 schreef Burzum het volgende:
Hehe, ik heb als finale Portugal - Italie met Italie als winnaar


waar isz het spel van ZM?


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-06-2008 19:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 5 juni 2008 19:45 schreef Hypnos het volgende:
waar isz het spel van ZM?


Is niet van ZM...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-06-2008 19:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ow, waar dan wel?


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-06-2008 19:51 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

De poule op het werk van mijn broeder, dus daar heeft u niets aan


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-06-2008 19:56 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 23:26 schreef M. het volgende:
Italië en Nederland gaan door!


Dat gevoel heb ik ook.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-06-2008 21:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

NEDERLAND en italie gaan door ja. die spaghettivreters en op moeders geilende italianen gaan dus voor plek 2


Fuck the world and fuck you


suul
Usericon van suul
Posted 06-06-2008 9:21 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

Gaat Nederland verrassen met de klapschoen dit jaar, zoals de schaatsers met hun klapschaatsen?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-09-2008 22:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Saaaaaaaaaai. Slap. Zelfs voor de rode kaart al. Kom op Aussies


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-09-2008 22:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

1-2 voor Australie, gaat lekker. Die Van Bommel voegt trouwens echt geen kont toe aan het elftal, moet ik helaas constateren.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-09-2008 22:27]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-09-2008 22:30 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 23:26 schreef M. het volgende:
Italië en Nederland gaan door!


quote:
Op 5 juni 2008 19:56 schreef Lionheart het volgende:
Dat gevoel heb ik ook.


Had ik toch ff gelijk!



quote:
Op 6 september 2008 22:26 schreef Mark het volgende:
1-2 voor Australie, gaat lekker. Die Van Bommel voegt trouwens echt geen kont toe aan het elftal, moet ik helaas constateren.


Wat wil je, Nederland heeft al een rode kaart te pakken.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-09-2008 23:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2008 22:26 schreef Mark het volgende:
1-2 voor Australie, gaat lekker. Die Van Bommel voegt trouwens echt geen kont toe aan het elftal, moet ik helaas constateren.
eerste wedstrijd dat de man er weer bij is, geef m even wat krediet zeg damn.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-09-2008 23:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Was wel duidelijk ook. Totaal geen communicatie in de as van het veld, twee onnodig harde tackles, en bitter weinig zinnige passes of verdedigende acties. Liet ook voortdurend zijn directe tegenstander lopen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-09-2008 23:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ok, ik heb de wedstrijd niet gezien...maar kom op, eerste wedstrijd, van marwijk moet ook nog wat shit proberen...komt allemaal wel okay. en die aussies kunnen echt wel wat. iedereen doet altijd maar of oranje wel even wint van elke ploeg...snap dat nooit zo eigenlijk.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen