IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-07-2005 1:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 juli 2005 1:38 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Scorebordjournalistiek


Argentinie voorbij moet ook nog kunnen lukken


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-03-2006 23:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Heeft iemand het gezien vanavond? Ik was squashen, heb alles bij elkaar maar een minuut of tien van de wedstrijd opgevangen.

Wat ik zag vond ik bedroevend slecht trouwens, dat schijnt de hele wedstrijd zo geweest te zijn. Hoe moet dat nou in Duitsland?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-03-2006 23:21 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 1 maart 2006 23:03 schreef M. het volgende:
Heeft iemand het gezien vanavond? Ik was squashen, heb alles bij elkaar maar een minuut of tien van de wedstrijd opgevangen.

Wat ik zag vond ik bedroevend slecht trouwens, dat schijnt de hele wedstrijd zo geweest te zijn. Hoe moet dat nou in Duitsland?
na rust was het ff goed, daarvoor en na was het niet veel soeps.

Maar het kan slechter: Italië-Duitsland 4-1



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-03-2006 23:25 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, maar da's Duitsland. Die doen het altijd goed op toernooien.

Nederland niet. Nederland speelt gelijk tegen Ivoorkust en de Serven en speelt "de mooiste wedstrijd van het toernooi" tegen de Argentijnen, 5-0 voor ons, maar ja, wel 3e in de groep.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 01-03-2006 23:46 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Wat een drama vanavond. De eerste helft was een groot feest van geestelijk gehandicapten die het als uitdaging zagen de tegenstander zoveel mogelijk de bal aan te spelen. Het begrip 'doel' was overduidelijk onbekend.
De tweede helft was wat leuker, al was het onmogelijk interessant te noemen. Kuyt scoorde een prachtgoal. Maar enige vorm van professioneel voetbal was niet te herkennen.
Een wedstrijd om snel te vergeten.


Nog zo stoere internet warrior.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-03-2006 0:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Bah, het was weer bedroevend de shit die ik er van gezien heb, ongelooflijk dat die hoer van een Kuyt zo nog scoort


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2006 10:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hadden ze nou nieuwe shirts? ik heb maar een flits gezien van de pot dus ik weet het niet met zekerheid, het leken wel polotjes


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-03-2006 11:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ja, tijd terug zijn de nieuwe shirts geïntroduceerd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2006 11:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik had ze nog niet gezien


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2006 11:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 23:03 schreef M. het volgende:
Wat ik zag vond ik bedroevend slecht trouwens, dat schijnt de hele wedstrijd zo geweest te zijn. Hoe moet dat nou in Duitsland?


Ik ben er niet bang voor. Oefeninterlands zijn doorgaans niet echt wedstrijden waar die gasten veel motivatie voor kunnen opbrengen.

And who can blame them?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-03-2006 11:47 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 23:25 schreef M. het volgende:
Ja, maar da's Duitsland. Die doen het altijd goed op toernooien.

Nederland niet. Nederland speelt gelijk tegen Ivoorkust en de Serven en speelt "de mooiste wedstrijd van het toernooi" tegen de Argentijnen, 5-0 voor ons, maar ja, wel 3e in de groep.


Wat een onzin, ook oranje is een echte toernooiploeg: nog nooit zijn we gestrand in de poule-fase van een eindronde.


Dear dirty delightful old drunken old days


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-03-2006 11:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2006 11:42 schreef spectre het volgende:
ik had ze nog niet gezien
Zou ook best kunnen dat dat de eerste wedstrijd was waarin ze gebruikt zijn, met introductie bedoelde ik ook meer het naar de media brengen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-03-2006 13:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Wat een bagger wedstrijd, zo weinig Ajacieden en alsnog het gevoel krijgen dat je naar Ajax kijkt...

Volgens mij de 1e keer dat ik blij ben dat Kuit in de Arena scoort



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2006 13:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

KuYt


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-03-2006 13:20 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Onbelangrijk detail.



HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-09-2006 14:31 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl



We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 29-09-2006 14:44 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 29 september 2006 14:31 schreef HgarrothwulfF het volgende:
tssk, straks komt seedorf ook nog terug
zou niet verkeerd zijn, ik vind hem aardig goed spelen



HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-09-2006 15:13 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

in welk oranje? bij ac milan ok, maar dat is een totaal anders werkend team als wat oranje is (of volgens van Basten iig zou moeten zijn)

het valt opzich wel te proberen, maar ik vrees dat seedorf seedorf blijft, en dus te traag en onnauwkeurig... daar hebben we heitinga nu nog voor :p


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-09-2006 15:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 september 2006 14:31 schreef HgarrothwulfF het volgende:
http://www.knvb.nl/archief/oranje/knvb.nl_oranje_nieuws/vier_internationals_maken_rentree_in_oranje-selectie


tssk, straks komt seedorf ook nog terug
Graag zelfs!

Damn, alweer Heitinga en Jaliens erbij



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-10-2006 23:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Van nu.nl:
quote:
Mark van Bommel bedankt voor Oranje

Uitgegeven: 1 oktober 2006 22:22
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2006 22:45
ZEIST - Mark van Bommel heeft bedankt voor het Nederlands elftal. De middenvelder van Bayern München wil onder de huidige technische staf bij Oranje niet langer uitkomen voor de nationale ploeg. Dat heeft hij zondagavond aan bondscoach Marco van Basten en diens assistent John van 't Schip laten weten.

"We hebben kennis genomen van het besluit van Van Bommel en moeten dit respecteren. We zullen geen vervanger voor hem opgeroepen", liet Van Basten in een korte reactie weten.

Van Bommel was door Van Basten opgeroepen voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Bulgarije (7 oktober) en Albanië (11 oktober).

Ook Ruud van Nistelrooij zal voorlopig niet terugkeren in de selectie van het Nederlands elftal. Hij zou de geblesseerde Klaas-Jan Huntelaar kunnen vervangen, maar volgens een persverklaring van de technische staf van Oranje bestaat daarvoor onvoldoende wederzijds vertrouwen.

Van Basten heeft in het afgelopen weekeinde telefonisch contact gezocht met Van Nistelrooij. "Zowel van de kant van de technische leiding van het Nederlands elftal als van de zijde van Van Nistelrooij was er onvoldoende wederzijds vertrouwen om de aanvaller van Real Madrid alsnog als vervanger van Huntelaar aan de selectie toe te voegen", aldus het persbericht vanuit Zeist.

Van Nistelrooij, die na het WK voetbal in Duitsland niet meer werd opgeroepen voor Oranje, uitte afgelopen week in het tijdschrift Sportweek felle kritiek op Van Basten. De spits trok de integriteit van de bondscoach in twijfel. Volgens Van Nistelrooij laat Van Basten zich in zijn selectiebeleid niet alleen leiden door sportieve motieven.

Ditteh, dit gaat natuurlijk niet goed zo op deze manier.

Ik heb ook niet zo'n hoge pet op van van Basten, maar ik vind het niet bepaald professioneel van van Bommel. Hier wordt helemaal niemand beter van. Sowieso geeft hij van Basten & staf helemaal graties een argument om hem noooooooit meer te selecteren. Ik vraag me af wat hij precies dacht.

Zonde, want ik vind het echt een goede voetballer.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 01-10-2006 23:02]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 01-10-2006 23:16 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2006 23:02 schreef M. het volgende:
Van nu.nl:

Ditteh, dit gaat natuurlijk niet goed zo op deze manier.

Ik heb ook niet zo'n hoge pet op van van Basten, maar ik vind het niet bepaald professioneel van van Bommel. Hier wordt helemaal niemand beter van. Sowieso geeft hij van Basten & staf helemaal graties een argument om hem noooooooit meer te selecteren. Ik vraag me af wat hij precies dacht.

Zonde, want ik vind het echt een goede voetballer.

Ehh, die gast heeft al z'n hele loopbaan niet echt een gevoel voor timing..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-10-2006 1:22 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Echt belachelijk, er lopen hier letterlijk duizenden Nederlanders rond die een moord zuden plegen voor een kans in het Nederlands elftal. Het is een bijzonder groot eer om voor Nederland te mogen spelen, geen privilege, hoe groot je ego ook is. Het weigeren is een belediging naar de nederlandse voetbal supporters, alleen omdat iemand of iets je opgeblazen ego krenkt maak je het moeilijker voor "het team". Ik vind het persoonlijk echt een schande, een grove belediging naar de voetbal supporters.




Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-10-2006 1:29 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 oktober 2006 23:02 schreef M. het volgende:



Ik heb ook niet zo'n hoge pet op van van Basten, maar ik vind het niet bepaald professioneel van van Bommel. Hier wordt helemaal niemand beter van.


Het is van van Basten evenmin professioneel hoe hij met van Bommel en van Nistelrooy om is gegaan. Ik zou het op een gegeven moment ook zat zijn als je de ene keer wel geselecteerd word en de keer erop niet om onduidelijke redenen en bovendien ook de zondebok bent op een moment dat een heel elftal niet presteert. Het is dan ook logisch dat je op een gegeven moment het vertrouwen in een coach verliest. Ik geef ze in ieder geval groot gelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-10-2006 1:31]


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-10-2006 1:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Alleen maar omdat Marco ex-Ajax is boefje


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-10-2006 1:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 oktober 2006 1:36 schreef spectre het volgende:
Alleen maar omdat Marco ex-Ajax is boefje


Nee, onzin.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen