IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Voor de dames : hoe voel je je Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-07-2003 23:20 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 23:19 schreef Dwaallicht het volgende:
Haha, ik vind dat soort spelletjes echt super kinderachtig. Kom op zeg, een beetje voor elkaar carnaval gaan zitten spelen. Daar ben ik dan toch echt te simpel voor. En mijn vriendin gelukkig ook .

Oef!, iemand die het inziet, als dat "niet zien" gespeeld is, is het bullshit, maar ja als t zo moet draaien......


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-07-2003 23:23 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 2 juli 2003 23:19 schreef Dwaallicht het volgende:
Haha, ik vind dat soort spelletjes echt super kinderachtig. Kom op zeg, een beetje voor elkaar carnaval gaan zitten spelen. Daar ben ik dan toch echt te simpel voor. En mijn vriendin gelukkig ook .

Nee, je moet dat niet zien als carnaval, 't is gewoon een kwestie van aanvoelen dat je op dezelfde golflengte zit. In dat geval kan je tegen elkaar spreken in dat soort codetaal. Code is dan een versterking ipv. verwarring.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-07-2003 23:27 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Als je geluk hebt dan is het niet nodig, maar 9 van de 10x moet je net wat meer moeite doen om dat ene speciale meisje te "overtuigen". Het vervelende is dat ze wekelijks wel een of andere gast achter haar aan heeft zitten, dus ik moet laten zien dat ik niet weer een of andere standaard eikeltje bent die ze binnen een handomdraai kan regelen.

Maar ja, blablabla, het zuigt dit soort spelletjes, maar het geeft me wel meer kans dat het wat meer wordt dan alleen sex.



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-07-2003 23:29 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 23:27 schreef Azagthoth het volgende:
........ Het vervelende is dat ze wekelijks wel een of andere gast achter haar aan heeft zitten, dus ik moet laten zien dat ik niet weer een of andere standaard eikeltje bent die ze binnen een handomdraai kan regelen.

Maar ja, blablabla, het zuigt dit soort spelletjes, maar het geeft me wel meer kans dat het wat meer wordt dan alleen sex.


Da's natuurlijk ook waar, of het kan ook hevige seks als doel hebben.



I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2003 23:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De tering.

Nou moet ik zeggen dat een meisje als mijn vriendin mij genadeloos om haar vinger zou kunnen winden op zo'n manier -- dus ergens begrijp ik het wel. Gelukkig is dat wederzijds. Da's mooi, spaart een hoop gedoe uit (en zorgt voor een hoop extra lieve woordjes).


Leuk topic is dit geworden trouwens .


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-07-2003 23:31 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Hevige sex hoort ook bij het plan



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-07-2003 23:36 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 2 juli 2003 23:31 schreef Dwaallicht het volgende:
De tering.

Nou moet ik zeggen dat een meisje als mijn vriendin mij genadeloos om haar vinger zou kunnen winden op zo'n manier -- dus ergens begrijp ik het wel. Gelukkig is dat wederzijds. Da's mooi, spaart een hoop gedoe uit (en zorgt voor een hoop extra lieve woordjes).


Leuk topic is dit geworden trouwens .


Tsjah, eigenlijk zijn het truuks om de emotie aantrekkingskracht te amplificeren, wat overigens een goede fundament is om een relatie op te bouwen. En als je geluk hebt, dan heb je al gelijk een sterke fundament, maar dat komt gewoon niet zo vaak voor.



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-07-2003 23:41 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 23:36 schreef Azagthoth het volgende:
Tsjah, eigenlijk zijn het truuks om de emotie aantrekkingskracht te amplificeren, wat overigens een goede fundament is om een relatie op te bouwen. En als je geluk hebt, dan heb je al gelijk een sterke fundament, maar dat komt gewoon niet zo vaak voor.


idd, verdomme zeg, dit topic doet herinnert me aan één van de redenen waarom ik zo hard op mn bek ben gegaan, ....t lef niet om het echjt kalmer aan te doen en afstand te nemen.
Maar dat ligt te ver ahter me om er over te tobben en een mens leert uit alles.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 02-07-2003 23:41 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 23:23 schreef mislyd het volgende:
Nee, je moet dat niet zien als carnaval, 't is gewoon een kwestie van aanvoelen dat je op dezelfde golflengte zit. In dat geval kan je tegen elkaar spreken in dat soort codetaal. Code is dan een versterking ipv. verwarring.


hmmmm, misschien zuig ik daarom in relaties


I can't shoot straight unless I've had a pint!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-07-2003 23:42 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Zet een antenne op je hoofd.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-07-2003 23:43 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 2 juli 2003 23:36 schreef Azagthoth het volgende:
Tsjah, eigenlijk zijn het truuks om de emotie aantrekkingskracht te amplificeren, wat overigens een goede fundament is om een relatie op te bouwen. En als je geluk hebt, dan heb je al gelijk een sterke fundament, maar dat komt gewoon niet zo vaak voor.

*exactly*


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-07-2003 23:46 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 2 juli 2003 23:41 schreef Gunman het volgende:
idd, verdomme zeg, dit topic doet herinnert me aan één van de redenen waarom ik zo hard op mn bek ben gegaan, ....t lef niet om het echjt kalmer aan te doen en afstand te nemen.
Maar dat ligt te ver ahter me om er over te tobben en een mens leert uit alles.


Het gevoel geven dat ze je mist is gewoon een sterk wapen. Het maakt je schaars, en alles wat schaars is heeft een hogere waarde. Ik ben ook hard op mijn bek gegaan niet zo heel lang geleden, daarom ben ik wat voorzichtiger geworden. Het blijft een van mijn grootste zwaktes, dus: handle with care



Midnight
Usericon van Midnight
Posted 03-07-2003 2:26 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 18:34 schreef Azagthoth het volgende:
Dat dacht je dan goed.


inderdaad, dat dacht ik goed.. niet alleen vrouwen kunnen zeuren, mannen ook en jij hebt nu ook een aardig hoog 'miep-gehalte' bereikt...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-07-2003 7:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja slapen lukt niet meer, welke zot wordt er nu uitzichzelf voor 7 uur wakker nadat ze voor 1 uur niet in slaap kon vallen. (ik dus)


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-07-2003 9:00 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 3 juli 2003 2:26 schreef Midnight het volgende:
inderdaad, dat dacht ik goed.. niet alleen vrouwen kunnen zeuren, mannen ook en jij hebt nu ook een aardig hoog 'miep-gehalte' bereikt...


Ik miep niet.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-07-2003 9:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

waarom doet die kut email het nou niet


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 03-07-2003 9:28 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

ik voel me bijzonder gaar..ben blij dat ik morgen kan uitslapen


Don't blush when I rip you open


occult
Usericon van occult
Posted 03-07-2003 9:49 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

ik voel me zwaar kut want teneerste, het hoost hier, ten tweede ik ga met de brandweer naar kamp en dat wordt onwijse saai.
en daarna nog ten derde me zus zit tegen me te schreeuwen op de vroege ochtend


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 9:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 9:49 schreef occult het volgende:
en daarna nog ten derde me zus zit tegen me te schreeuwen op de vroege ochtend


Verkrachten met die handel, dan laat ze je wel met rust in t vervolg.


occult
Usericon van occult
Posted 03-07-2003 9:56 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

quote:
Op 3 juli 2003 9:52 schreef campske666 het volgende:
Verkrachten met die handel, dan laat ze je wel met rust in t vervolg.




verkrachten hoe mot ik naar de winkel komkommer halen ofzo


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 9:59 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 9:56 schreef occult het volgende:
verkrachten hoe mot ik naar de winkel komkommer halen ofzo


Ik dacht dat jij een kerel was.
Nee, een komkommer heeft niet hetzelfde effect. Je zal een vent moeten vinden die zo vriendlijk is om de job voor jou te klaren.
ALs je zus knap is wil ik je hier best bij helpen hoor.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-07-2003 12:09 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 9:59 schreef campske666 het volgende:
Ik dacht dat jij een kerel was.
Topic : Voor de dames : hoe voel je je?


Touché, pussycat!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-07-2003 12:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

i'm zo excited, i just can't hide it!@!!!!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-07-2003 12:40 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

"I'm about to lose control and I think I like it?" What's up, meissie?


Touché, pussycat!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-07-2003 12:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

alleen maar goede dingen


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen