IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 2 originele albums op 1 CD. Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-08-2003 14:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

staat in de large, 2 albums dus op 1 CD, voor de prijs van 14,50 euro.

ik noem:

carnivore - carnivore / retaliation
obituary - slowly we rot / cause of death
king diamond - fatal portrait / abigail
mercyful fate - melissa / in the beginning
pestilence - consuming impulse / testimony of the ancients
suffocation - effigy of the forgotton / pierced from within.

niet de minste namen en titels, dacht ik zo.

bijv. de king diamond release is leuk voor mij. die heb ik alleen op elpee.
en bijv. carnivore toch wel.
dus leuk voor mensen die de elpees hebben, maar ook leuk voor mensen die nog niets of iets van bovengenoemde bands bezit, is dit een redelijk goedkope manier om wat van deze bands aan te schaffen.

't zijn dus trouwens roadrunner records classics, maar dat was de oplettende lezer al wel opgevallen, denk ik.


Oud Vuil.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 24-08-2003 14:31 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik zat aan die mercyful fate te denken om aan te schaffen.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-08-2003 14:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

na, voor deze prijs!!! doen!


Oud Vuil.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 24-08-2003 14:33 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

leuk, jammerlijk heb ik al die dingen al, beetje zinloos nog eens te kopen, enkel omdat het boekje mss een leuke kayout kan hebben


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-08-2003 15:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

die obituary is misschien wel interessant. Voor de rest


"This one is older than shit, heavier than time!"


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 24-08-2003 15:20 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Dat noem ik geen originele CD's dus ik zal ze nooit kopen...


this user is dead


Black Raven
Usericon van Black Raven
Posted 24-08-2003 15:27 by Black Raven Wijzig reactieProfiel van Black RavenQuote dit bericht

wat beter zal zijn is 2 mayhem albums op 1 cd Deathcrush/De Mysteriis Dom Sathnas lijkt me beter


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-08-2003 16:14 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 augustus 2003 15:20 schreef JFrost het volgende:
Dat noem ik geen originele CD's dus ik zal ze nooit kopen...


zo staat het wel in de large.

die 1ste carnivore is geremasterred. kan geen kwaad aangezien de elpee-mix nou niet geweldig is.


Oud Vuil.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 24-08-2003 16:14 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Blackend slaagt er zelfs in om 2 bands op 1 CD te plaatsen. Check de Repulse-re-releases maar eens.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-08-2003 19:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

die carnivore is inderdaad vrij relaxed, vroeg me al af wanneer die in NLD beschikbaar zou zijn (stond al wel een tijdje op All Music Guide, dat die dubbelaar bestaat)

maar weer eens een large op de kop tikken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-08-2003 19:14 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Noteert *eerste deel van maandloon spenderen aan die King Diamond en Mercyful Fate *


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 20:01 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

wat een waardeloze kankeruitgaven. Koop gewoon het origineel, dit soort dingen zijn puur CA$$$HEN, omdat het origineel niet meer goed verkoopt.

een goede instapmogelijk, doch.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-08-2003 20:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

wat nou waardeloos. dit zijn geen bootlegs ofzo, hoor. ook geen dubbelceedees, als ik de plaatjes bekijk. gewoon her-uitgaves.

enne cashen, 2 ceedees voor 14,50 euro, das een heel mooi prijsje.


Oud Vuil.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-08-2003 20:07 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Met die Suffocation en die Obituary heb je wel meteen de beste cd's van beide bands in 1 aankoop thuis. Ik heb ze alle 4 al though .

Echter, die Obituary cd's zijn eind jaren '90 nog remastered, en zijn dus nog makkelijk te vinden. Relapse heeft zich geloof ik ook ontfermd over beide Suffocation cd's om die te remasteren (als dat niet al gebeurd is).


panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 20:07 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

beter dan niks. normaal worden deze CD's eens per jaar verkocht aan iemand, en hierdoor iets meer.

maar zoals ik al zei, idd een goed moment om een band te leren kennen. en daarna de originelen te kopen. op vinyl.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-08-2003 20:11 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 augustus 2003 20:07 schreef panzerfaust het volgende:
maar zoals ik al zei, idd een goed moment om een band te leren kennen. en daarna de originelen te kopen. op vinyl.


juist.

ik doe het andersom, ik heb de elpees al jaren en jaren en koop nu de ceedees.

mag dat ook van jou?


Oud Vuil.


panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 20:13 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

gaaf.
ja.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-08-2003 20:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 20:07 schreef panzerfaust het volgende:
beter dan niks. normaal worden deze CD's eens per jaar verkocht aan iemand, en hierdoor iets meer.

maar zoals ik al zei, idd een goed moment om een band te leren kennen. en daarna de originelen te kopen. op vinyl.


vinyl, CDs ja. Heb niks aan slijtage


"This one is older than shit, heavier than time!"


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-08-2003 22:03 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja maar si altijd kut als er twee op 1 CD staan, of als ze in een 2-cd box zitten, ik hou het het lieft zo origineel mogelijk!

SPV had van die hele mooie boxen van o.a. Destruction, sodom, SOD en Evil Dead maar ook Motorhead met gewoon twee originele (losse) CD's in een kartonnen hoesje.

Maar desalniettemin een mooie prijs voor iemand die graag zijn verzameling wil aanvullen!



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-08-2003 22:09 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

shit ja, nou zie ik het pas goed. 2 originele albums op 1 cd.

naja, ik maak me niet zo druk of het een originele persing is of niet, ik heb de elpees al, tis gewoon fijn voor in de auto ofzo.


Oud Vuil.


panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 22:15 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 22:09 schreef webblaster wim het volgende:
shit ja, nou zie ik het pas goed. 2 originele albums op 1 cd.



en dat bedoel ik. Kijk, een kartonnetjes release zoals jouw voorganger net zegt, vind ik een prima initiatief. Op 1 CD is gewoon goedkoop geldwringen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-08-2003 22:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Waarom, de produktiekosten van een CD zijn toch verwaarloosbaar t.o.v. de prijs? En voor de rechten/royalties hoeft niets extra's uitgetrokken te worden want die zijn al van Roadrunner.

Of de afdeling kostenbesparing moet het daar écht te hoog in de bol hebben gekregen....

2 releases op één schijfje, bleh... onhandig.


panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 22:21 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

ook dat.
en het staat gay in je CDrek


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 24-08-2003 22:33 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

2 op 1 cd? Gaat ook ten koste van de kwaliteit lijkt me..


zo kan ie wel weer


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-08-2003 22:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

mwa, als het niet al te lange ceedees zijn, gaat dat prima denk ik. wat heb je nu al, 90 minuten ceedees, toch?

tsja, onhandig. niet in de auto, vind ik. we kunnen allemaal toch wel een knopje indrukken op een apparaat/afstand-bediening?


Oud Vuil.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-09-2003 8:13 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Verdomme die

carnivore - carnivore / retaliation was toen ik mn bestelling maakte nog niet in te geven: t is nog even wachten op al deze releases, maar deze kon ik gewoon niet invoeren


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen