IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : De moderne Frankenstein Vorige pagina
chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 25-08-2003 23:39 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Haha, echt raar ja, zag ik pas ook iets over op Discovery.


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-08-2003 23:54 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Gaaf:


Iedereen heeft recht op mijn mening.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-09-2003 15:17 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

ik wil jullie pret niet bederven maar bij ons op school staat er toch ook gewoon een lijk in de kast? het is alleen zonder ingewanden maar alleen bot. was t maar zo dat er ingewanden in zaten. was de les een stuk interessanter. het is slecht botten en vlees wat jij ook hebt. en wat denk je van het slachten van dieren. we verminken hun lijken en douwen t in???? precies! plastic bakjes! om ze vervolgens te verkopen en op te bakken. hm, heeft niemand dat in de gaten dan?? << mjoah, das een ander topic...
maarre, na dit gezegd te hebben, wie doet er dan nog moeilijk?


Subtiel kamerolifantje


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 28-09-2003 18:33 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 15:17 schreef stigma het volgende:
ik wil jullie pret niet bederven maar bij ons op school staat er toch ook gewoon een lijk in de kast? het is alleen zonder ingewanden maar alleen bot. was t maar zo dat er ingewanden in zaten. was de les een stuk interessanter. het is slecht botten en vlees wat jij ook hebt. en wat denk je van het slachten van dieren. we verminken hun lijken en douwen t in???? precies! plastic bakjes! om ze vervolgens te verkopen en op te bakken. hm, heeft niemand dat in de gaten dan?? << mjoah, das een ander topic...
maarre, na dit gezegd te hebben, wie doet er dan nog moeilijk?



volgens mij doet niemand hier echt moelijk.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-09-2003 20:19 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 18:33 schreef Aeolus het volgende:
volgens mij doet niemand hier echt moelijk.


uhm, er zitten er een paar te zeuren over het feit dat het lijkenschennis is. die mensen bedoel ik met iedereen


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen