IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Lost Prophets
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-08-2003 21:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik zag in het t-shirt rek t-shirts hangen van deze band. Deze t-shirts zijn uiterst gaaf (ze maken gebruik van het thundercats logo en van transformers op hun shirts).

Het hing tussen de "metal" shirts, maar ik vraag me dan af, is het metal? en zo ja welk soort? Ik vrees namelijk dat het nu-metal is. Wie weet mij meer over deze band te vertellen?



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-08-2003 21:12 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Engelse nu-metal band. Mateloos populair in eigen land. Ze gebruiken ook veel electronica in hun sound.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 27-08-2003 21:15 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

http://www.lostprophets.com/
Staat alleen erg weinig info. op. Maar dat heb je al gekregen zie ik.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-08-2003 21:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja die site is wel erg kut. Ze veronschuldigen zich er gelukkig voor. Er komt een nieuwe aan dus we moeten onze winnies niet opeten...ehhhhhhhh ja


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 27-08-2003 21:19 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2003 21:16 schreef ghoulliette het volgende:
ja die site is wel erg kut. Ze veronschuldigen zich er gelukkig voor. Er komt een nieuwe aan dus we moeten onze winnies niet opeten...ehhhhhhhh ja
Ik zag de naam Limp Bizkit ergens staan op die site. Ja, dan hoeft het voor mij eigenlijk al niet meer...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-08-2003 21:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja op dat forum is er een topic over wie nog meer naar het limp bizkit concert gaan. :S


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 27-08-2003 21:22 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2003 21:20 schreef ghoulliette het volgende:
ja op dat forum is er een topic over wie nog meer naar het limp bizkit concert gaan. :S
Nou dat mogen we niet missen!!!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 04-09-2003 16:47 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

ik heb een vriend die die band leuk vindt
maar het is echt rotzooi gewoon


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-06-2004 17:59 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Geen geouwehoer, vind dit een heerschband!! Vind de muziek ook weinig met nu-metal te maken hebben...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-06-2004 18:03 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Shinobi Vs. Dragon Ninja (geloof dat ie zo heet ) vind ik eigenlijk best een goed nummer, verder ken ik er weinig van....


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-06-2004 18:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik ken ze wel ja, niets aan.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-06-2004 18:09 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Heb wel een paar cds van deze band het is wel muziek waar je voor in de stemming moet zijn, maar numetal nee.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 24-06-2004 20:55 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

Ik heb ook een hele tijd naar ze geluisterd
Ik zou hun muziek eigenlijk meer met de term "chaos rock" of iets dergelijks omschrijven.
Ze zijn niet goed in een hokje te plaatsen...en ik vind dat we dat dan ook maar niet moeten proberen


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen