IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Depressief... Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 22-01-2006 17:45 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 22 januari 2006 17:43 schreef ElitE het volgende:
niet alleen positief denken maar ook positief doen.

het is alles of niets, je leeft en haalt eruit wat erin zit of je gaat dood, maar er tussen blijven zweven is het minst prettig.



"denken" heeft als gevolg "doen"


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 22-01-2006 17:46 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 22 januari 2006 17:45 schreef Illusione het volgende:
Een bezoek aan Retie is ook zeker een gegarandeerde opkikker. Retie: Daar waar het leven en de lucht nog zoet is.


OEOEOEOEOEOEOEOE....


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-01-2006 17:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 januari 2006 17:45 schreef AngelOfDeath het volgende:
"denken" heeft als gevolg "doen"

als je gezond qua geest bent, maar dat is meestal niet bij depressie. meestal is is er behoorlijk wat energie nodig om mensen te activeren.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-01-2006 17:49]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-01-2006 17:47 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Als je depri bent zitten dingen je dwars. Neem dus gewoon lekker de tijd erachter te komen wat die dingen zijn en wat je eraan kan doen. Neem wat vrije tijd, praat er met vrienden over, en je zult verbaasd staan over de resultaten!

Deze post werd mede mogelijk gemaakt door de Blije-Hippie-Actiegroep.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


isa
Usericon van isa
Posted 22-01-2006 17:48 by isa Profiel van isa

@ Elite, mijn leven bestaat uit alles of niets, ik zweef inderdaad nu in dat niks, zeg maar, ik ga weer dingen ondernemen die zin hebben, je hebt gelijk, ik ga ervoor.
@ angel, retie, ooit verdwaald geweest, wel gelachen om die naam....ik neem nog n biertie.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-01-2006 17:49 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Psstt, minder drinken kan ook helpen tegen depressie.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 22-01-2006 17:50 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

@isa:

Paul! Retie maakt een bij meerderen een bijzondere indruk!!!!


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


isa
Usericon van isa
Posted 22-01-2006 17:57 by isa Profiel van isa

quote:
Op 22 januari 2006 17:49 schreef Illusione het volgende:
Psstt, minder drinken kan ook helpen tegen depressie.

ach, die paar litertjes maken dan ook niet meer uit hoor, het komt allemaal weer goed met mij hoor!!


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 22-01-2006 17:59 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 22 januari 2006 17:57 schreef isa het volgende:
ach, die paar litertjes maken dan ook niet meer uit hoor, het komt allemaal weer goed met mij hoor!!


Klinkt al beter, volhouden


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


isa
Usericon van isa
Posted 22-01-2006 18:01 by isa Profiel van isa

Met gemak


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 22-01-2006 18:21 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

quote:
Op 22 januari 2006 17:49 schreef Illusione het volgende:
Psstt, minder drinken kan ook helpen tegen depressie.

Heeft bij mij wel geholpen! Hangt er wel vanaf hoeveel je zuipt natuurlijk!
Tankard shirt + spa blauw ftw!


Spel vouten zijn cool!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-01-2006 18:33 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 januari 2006 17:42 schreef isa het volgende:
Totaal niet bedoeld om aan te vallen maar soms heb je weleens van die dingen zoals stoornissen en dan is het wel iets moeilijker, doe zeker mijn best en meestal lukt het ook wel maar soms he.. positief denken, ga mijn leven eens flink onder handen nemen, komt het allemaal weer goed


Idd. Het is "moeilijker", maar je moet die stoornis niet zelf als excuus gaan gebruiken. Als je zo'n stoornis hebt, is dat al lastig genoeg, maar als je die dan ook nog eens zelf als excuus gaat aandragen om maar niet positief te hoeven denken, dan raak je steeds verder in die negatieve spiraal.

Dat is mijns inziens waar het bij veel mensen misgaat. Waar de meeste mensen net zo snel een dipje weer uit zijn als erin, duwen mensen die zichzelf "zo depressief" vinden zichzelf steeds verder naar beneden in die negatieve spiraal. En er is maar 1 persoon die die vicieuze cirkel kan doorbreken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2006 0:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

1 oplossing

Xanax


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2006 1:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe met die troep wordt je alleen maar wazig, ga dan aan de gangbare drugs, t heeft een slechtere naam maar volgens mij stukken beter.

de beste oplossing is trouwens nog altijd gootsteen ontstopper, werkt voor de hele familie


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


yelmer
Usericon van yelmer
Posted 23-01-2006 15:29 by yelmer Profiel van yelmerhttp://erebus.nl

Antidepressieva werken wel hoor...zelf zonder je het placebo/zelf hypnose gedeelte remt gewoon de heropname van de stoffen die je klote laten voelen...



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-01-2006 23:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 januari 2006 1:19 schreef ElitE het volgende:
hehe met die troep wordt je alleen maar wazig, ga dan aan de gangbare drugs, t heeft een slechtere naam maar volgens mij stukken beter.

de beste oplossing is trouwens nog altijd gootsteen ontstopper, werkt voor de hele familie


gootsteen ontstopper????


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-01-2006 0:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jawel, dat lost alles aan dierlijke resten op met een ph van 13 a 14


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-01-2006 0:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2006 15:29 schreef yelmer het volgende:
Antidepressieva werken wel hoor...zelf zonder je het placebo/zelf hypnose gedeelte remt gewoon de heropname van de stoffen die je klote laten voelen...

i know, maar gelukkig voelen is meer dan 1 stofje bovendien is dit erg tijdelijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2006 0:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

een toepie ook! tot ie op is en een uurtje erbij of zo... en Xanax is veel proktischer, krijg je zo een doosje bij en zo


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-01-2006 0:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

toepie je bedoel zeker weed?

en Xanax vind ik troep, als je je rustig wilt voelen ga dan blowen of drinken dat heet een veel beter effect.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


slome
Usericon van slome
Posted 27-01-2006 0:33 by slome Profiel van slome

Een uurtje of 2 achter een bal aanrennen helpt bij mij beter dan alcohol als ik wat down ben.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-01-2006 0:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe klopt endorfines heerschen, maar een depressief persoon denkt meer aan pasieve middelen en niet de actieve.

hobbies en andere manieren van zelfontplooiing helpen ook


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


slome
Usericon van slome
Posted 27-01-2006 0:52 by slome Profiel van slome

quote:
Op 27 januari 2006 0:45 schreef ElitE het volgende:
hehe klopt endorfines heerschen, maar een depressief persoon denkt meer aan pasieve middelen en niet de actieve.

hobbies en andere manieren van zelfontplooiing helpen ook


Idd, en veel aan de praat houden. Van alleen in een hoekje zitten ga je ook negatiever denken.

Maar goed, als je iemand eenmaal aan het sporten hebt blijft deze (mits betrokken in het spel) wel doorlopen. Drempelkwestie


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-01-2006 11:21 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 23 januari 2006 0:42 schreef Hypnos het volgende:
1 oplossing

Xanax


hahaha

grappig, ben gekapt met Seroxat en Ritalin. Lees ik later dat je tegen de ontwenning van Seroxat, ook Xanax kunt aan vragen om de ontwenning tegen te gaan.


Heerschende drugs cultuur leven we....Dealers zijn slim, of ze nou een auto verkopen of een mens, het zal ze een worst wezen..


Suck my piss


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-01-2006 11:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

de legale drugs zijn ook niet beter dan de illegale drugs. en de dealers spelen alleen maar op de vraag in


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen