IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Depressief... Vorige pagina | Volgende pagina
Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 20-11-2002 14:30 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 20 november 2002 13:31 schreef Astaroth het volgende:
Ik beschouw het zelf niet echt zo, alhoewel liefde voor jezelf een groot deel is. Ik denk namelijk dat een ander groot deel acceptatie is. Accepteren dat sommige dingen nou eenmaal gebeuren, en dat je daar niet om heen kan.


Zelfacceptatie. Accepteer hoe je zelf bent geworden wat je nu bent, en probeer daar voor zover mogelijk trots op te zijn.Probeer je eigen verleden als een les te zien i.p.v. je te ergeren aan de fouten die je hebt gemaakt. Dat is hetgeen waar het om draait denk ik om uit een depressie te komen.

Je hoeft niet te accepteren dat sommige dingen nou eenmaal gebeuren, dat doe ik ook niet en zal ik ook nooit doen, ik denk dat het voor jezelf ook niets uit zal maken.

quote:
Ook slechte ervaringen zijn ervaringen en zoals alle ervaringen leer je er (onbewust) ook van.
Het belangrijkste is dat je er dan ook wat aan doet zodat het volgende keer niet nogmaals gebeurd.



Amen


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


morwen
Conquer your fear!.....
Usericon van morwen
Posted 22-11-2002 9:45 by morwen Profiel van morwenhttp://www.heerenveenforum.nl

het is heel erg moeilijk om je zelf te acsepteren als je je aan jezelf ergert, ik bij voorbeeld ik baal er gewooon van dat ik soms zo enorm verlegen/onzeker kan zijn vooral op mijn nieuwe kamer,en die mensen zijn zo aardig ....dan ga ik me ergeren en word ik depri...maar ja zo ben ik nou eenmaal en dat moet ik acsepteren als ik me er aleen maar aan erger word het aleen maar erger ,maar toch ,ik heb gewooon tijd nodig om te wennen....

of ben ik zo gemaakt omdat ik vaak ben gepest en de grond in geduwd...het is me altijd ingewreven dat ik leijk en dik en zo ben ....en als dat gewoon er heel diep in is gekerft gaat dat er gewoon moeilijk weer uit,

hoewel het nu veel beter gaat als vroeger ...

maar goed het licht oo in de maand november grijs koud somber kaal veel mesne hebben wintre deprssie ..ik word er ook lamlendig van ....

maar oke deprssie is niet fijn ,ik heb er altijd mee te maken gehad want mijn moeder was het ook vaak ...en daar word je echt gek van omdat je wil dat ze gelukkig is en daar word je zelf damn ook weer depri van .....ik haat het begrip depresief...een vriendin van mij ook al .....soms heb ik dan jesus stel je nmiet zo aan ....gewoon leven en niet zo veel nadenken en gewoon doen en rosekleurig inzien...maar ja das moeilijk
hoewel somiggen dat niet willen begrijpen.
mischien hebben die mensen ook gewoon veel liefde nodig , ik wel en dat krijg ik niet ja van mijn familly maar verder van een vriendje ofzo maar dat is toch altijd nep,en raakt het uit na 4 weken ofzo om dat ik te moeilijk ben denk ik ,maar goed dan ben ik ook weer een geval appart en kieskeurig.....
maar goed ik ben er achter gekomen dat ik me gewoon niet zo aan moet stellen ,maar wat wil je ook tis hier gewoon vreselijk ...ik heb wel eens zo van ik ga er van door helmaal weg naar weet ik veel waar en mijn dromen volgen en reizen en andere mensen ontmoetten ...maar ja je hebt hier ook weer verplichtingen , en een opleiding doie eigenlijk helemaal niet veel voorsteld en klasgenoten die vreselijk zijn ,en te weinig geld...
nou zo is het wel weer genoeg geweest .
moets ff


puching us into selfdestruction


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 22-11-2002 10:45 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

acsepteren


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-11-2002 12:36 by winters rage Profiel van winters rage

denk dat ze een beetje woordblind is, of heel erge haast had

en nee ik probeer nu niemand voor lul te zetten


My madness, my sadness


morwen
Conquer your fear!.....
Usericon van morwen
Posted 22-11-2002 13:56 by morwen Profiel van morwenhttp://www.heerenveenforum.nl

haloooo om dat ene letertje.....????


puching us into selfdestruction


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-11-2002 13:57 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 22 november 2002 13:56 schreef morwen het volgende:
haloooo om dat ene letertje.....????

ignore


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 22-11-2002 14:06 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Jeetje je bent niet meteen depri als je in de put zit zeg.
Zit je bij een Psychiater en slik je medicijnen?(anti depressieva bijv.) als 't zo erg is mag je zeggen dat je depressief bent.Dan heb ik niets gezegt. Maar in de put zitten is heel iets anders dan depri zijn.
Echt depressief zijn wil je niet eens meemaken!


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-11-2002 17:22 by winters rage Profiel van winters rage

anti depressieva wordt je wel goed stoned van


My madness, my sadness


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 22-11-2002 17:34 by DeCiPhEr Profiel van DeCiPhEr

quote:
Op 22 november 2002 17:22 schreef winters rage het volgende:
anti depressieva wordt je wel goed stoned van


een broodje anti-depressieva


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-11-2002 17:39 by winters rage Profiel van winters rage

heheh

nee van de pillen die me moeder heb ga je wel flink relaxed zijn maar wat dat voor zooi is... die heb van die pillen die de stoffen in je hersenen die je happy maken stimuleren, en de stoffen die ervoor zorgen dat je down ben afremmen

ofzoiets...


My madness, my sadness


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 22-11-2002 17:40 by DeCiPhEr Profiel van DeCiPhEr

quote:
Op 22 november 2002 17:39 schreef winters rage het volgende:
heheh

nee van de pillen die me moeder heb ga je wel flink relaxed zijn maar wat dat voor zooi is... die heb van die pillen die de stoffen in je hersenen die je happy maken stimuleren, en de stoffen die ervoor zorgen dat je down ben afremmen

ofzoiets...


en wat zou er gebeuren als je een stuk of 10 van die pillen opeet?


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-11-2002 17:43 by winters rage Profiel van winters rage

dan wordt je naar het ziekenhuis gebracht en wordt je maag leeggepompt


My madness, my sadness


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 22-11-2002 17:43 by DeCiPhEr Profiel van DeCiPhEr

quote:
Op 22 november 2002 17:43 schreef winters rage het volgende:
dan wordt je naar het ziekenhuis gebracht en wordt je maag leeggepompt


o...laat maar dan


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 22-11-2002 17:45 by Dark_child Profiel van Dark_child

Het leegpompen van je maag is af en toe best wel goed volgens mij, net zo als het formateren van je computer ook af en toe wel goed is


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 22-11-2002 17:46 by DeCiPhEr Profiel van DeCiPhEr

quote:
Op 22 november 2002 17:45 schreef Dark_child het volgende:
Het leegpompen van je maag is af en toe best wel goed volgens mij, net zo als het formateren van je computer ook af en toe wel goed is


wordt jij ook altijd depressief van je computer formateren?


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-11-2002 17:50 by winters rage Profiel van winters rage

nee dan ben ik juist blij dat ik weer tig keer hetzelfde verhaaltje van win-xp ken lezen


My madness, my sadness


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 22-11-2002 17:55 by Dark_child Profiel van Dark_child

van het formateren van de pc wordt ik niet depresief, maar elke keer dat gezeik met windows wel Microsoft sux LINUX roeleert


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 22-11-2002 17:56 by Agamidion Profiel van Agamidion

nou o o o alsof pinquins zoveel beter zijn, irritante kut beesten


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 22-11-2002 17:58 by Dark_child Profiel van Dark_child

Linux draait in iedergeval een stuk stabieler en zonder fouten op mijn pc, kan ik van die klote ramen toch niet echt zeggen, en als ze nou nog eens enige variatie zouden toepassen in de blauwe schermen zou t misschien nog niet zo erg zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Dark_child op 22-11-2002 17:59]


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 22-11-2002 18:00 by Agamidion Profiel van Agamidion

achja ik geen probleme met blauwe schermen, mijne blijft gewoon hangen met leuke harde piep door me speakers :D niet dat dat veel beter is maar toch


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 22-11-2002 18:01 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

hmzz....

en het onderwerp van dit topic is ver te zoeken in de posts die hier worden gepost


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 22-11-2002 18:07 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 22 november 2002 17:39 schreef winters rage het volgende:
heheh

nee van de pillen die me moeder heb ga je wel flink relaxed zijn maar wat dat voor zooi is... die heb van die pillen die de stoffen in je hersenen die je happy maken stimuleren, en de stoffen die ervoor zorgen dat je down ben afremmen

ofzoiets...


Je hebt gelijk in wat je zegt.
Anti-depressiva hebben invloed op de impulsoverdracht in het centrale zenuwstelsel. Ze werken dan ook alleen bij depressies die veroorzaakt worden doordat de processen in het lichaam verstoord zijn, ook wel vitale depressie genoemd: dan is er sprake van een sombere stemming zonder echte aanleiding. Anti-depressiva hebben dus geen werking bij (personale) depressies: depressies ontstaan door verdrietige omstandigheden zoals het overlijden van een geliefde.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-11-2002 18:11 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 22 november 2002 18:07 schreef Chantalie het volgende:
Je hebt gelijk in wat je zegt.
Anti-depressiva hebben invloed op de impulsoverdracht in het centrale zenuwstelsel. Ze werken dan ook alleen bij depressies die veroorzaakt worden doordat de processen in het lichaam verstoord zijn, ook wel vitale depressie genoemd: dan is er sprake van een sombere stemming zonder echte aanleiding. Anti-depressiva hebben dus geen werking bij (personale) depressies: depressies ontstaan door verdrietige omstandigheden zoals het overlijden van een geliefde.
Direct gequote uit DSM VI?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 22-11-2002 18:13 by Chantalie Profiel van Chantalie

Nee eerlijk gezegd wel uit een (school)boek.

Ben apothekers-assistente (derdejaars nu) aan het worden, vandaar.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 22-11-2002 18:28 by pale enchantress Profiel van pale enchantress

soms denk ik...
Kan ik gewoon niet normaal doen?
En dan kom ik tot het inzicht dat ik dat inderdaad niet kan...
En dan , tja


true disco chick


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen