IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : omgekeerde kruizen/pentagrammen Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 02-09-2003 12:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 september 2003 12:54 schreef obscenum het volgende:
ik draag ook wel symbolische tekens... pentagram ring (draag ik altijd met punt naar onder) en pentagram ketting (één met punt naar boven) ik draag dat omdat ik altijd gefascineerd ben geweest door magie, zei het witte of zwarte... maakt mij niet uit... ik ben en blijf atheïst en daarom heeft een pentagram voor mij geen betekenis van geloofsovertuiging... enkel interesse in magie...


kleine offtopic: hoe kan je in magie geloven, en atheist zijn ?


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 02-09-2003 13:05 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 2 september 2003 12:58 schreef campske666 het volgende:
kleine offtopic: hoe kan je in magie geloven, en atheist zijn ?


niet in magie geloven maar geïnteresseerd zijn...


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-09-2003 13:07 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2003 12:35 schreef Zenial het volgende:
Het hoeft ook niks met muziek te maken te hebben, als je het draagt gaat het erom of jij als persoon achter de gedachten staat waar dat symbool voor staat.


Daar heb je helemaal gelijk in.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 02-09-2003 14:50 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Hm, ik heb een pentagram ketting met een punt naar boven, maar die draag ik niet meer... nu heb ik er een met een punt naar beneden, waar nog een ring en een puntig voorwerp aan hangen, maar dat is meer omdat het emotionele waarde voor mij heeft dan vanwege ene geloofsovertuiging...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-09-2003 14:51 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht



ik HAD er 1 met een punt naar beneden...was meer omdat ik er ge-interesseerd in ben/was.


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-09-2003 14:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 september 2003 14:51 schreef Elfensteen het volgende:


ik HAD er 1 met een punt naar beneden...was meer omdat ik er ge-interesseerd in ben/was.


Maar die heb je nu aan miss lucifer gegeven zeker ?


Hellhammer
Usericon van Hellhammer
Posted 04-09-2003 22:08 by Hellhammer Wijzig reactieProfiel van HellhammerQuote dit berichthttp://www.vikingblood.net

Ik merk al dat veel mensen echt helemaal niets snappen van symbolen...

Ga eerst studeren wat het allemaal inhoudt voordat je iets draagt waarvan je niets afweet!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-09-2003 22:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja baas


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2003 22:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik draag geen kettingen of symbolen tegenwoordig. Mijn Mjöllnir (een hele mooi massief zilveren, met mooie ketting) ligt hier nog steeds maar ik zou nu denk ik eerder het oog van Odin omhangen o.i.d.

Als ik al iets zou omhangen...

Echter, een Slayer-das lijkt me wel wat... die ga ik nog wel een keer laten maken denk ik.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-09-2003 22:22 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik heb m'n ''satans'' symbolen al een tijdje afgestoten maar ik loop ook niet meer met m'n mjollnir. een ketting staat toch niet echt op een overhemd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-09-2003 22:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 22:19 schreef Dwaallicht het volgende:

Echter, een Slayer-das lijkt me wel wat... die ga ik nog wel een keer laten maken denk ik.


Een das mag enkel effen of gestreept zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2003 22:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mijn manager heeft een das met een ballon en een rood olifantje . Dus daar moet wat tegenover staan.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-09-2003 22:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 22:28 schreef Dwaallicht het volgende:
Mijn manager heeft een das met een ballon en een rood olifantje . Dus daar moet wat tegenover staan.


waar werk je dan? Geitenwollensokken B.V.?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2003 22:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Verzekeraars he, dan kom je dat soort figuren tegen.

Overigens: hij is extreem links (en gediplomeerd actuaris). En op een dag schop ik hem de laan uit .


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-09-2003 22:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

ondanks dat ik als overtuigd liberaal alle meningen graag duld heb ik diep in mijn hart een prettig gevoel als een extreem links figuur de laan uit vliegt


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-09-2003 23:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik draag geen symbolen om mijn nek of wat dan ook.


natassja
Usericon van natassja
Posted 05-09-2003 17:58 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

toen ik 16 was had ik ook een ketting met een groot pentagram, was een erg mooie en ja ik voelde me erg stoer

maar dat is nu voorbij


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2003 18:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nu doe je net of je een erg grote bek hebt en voel je je stoer


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2003 18:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 17:58 schreef natassja het volgende:
toen ik 16 was had ik ook een ketting met een groot pentagram, was een erg mooie en ja ik voelde me erg stoer

maar dat is nu voorbij

want nu ben je 17?


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 05-09-2003 19:11 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Alle symbolen zijn voor naïeve zweverige types of voor wannabe's.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


natassja
Usericon van natassja
Posted 06-09-2003 15:55 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 18:12 schreef Jenje het volgende:
Nu doe je net of je een erg grote bek hebt en voel je je stoer


heb ik een grote bek?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2003 15:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Weet ik niet .. ng geen foto van je gezien


natassja
Usericon van natassja
Posted 06-09-2003 16:00 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

wat bedoel je dan?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-09-2003 16:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wat betekend het ijzeren kruis nou precies??


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 06-09-2003 16:37 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Lees het topic door zou ik zeggen

Weet iemand trouwens wat dit symbool inhoudt? Heb het al redelijk vaak gezien, maar geen flauw idee waar het voor staat:



[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 06-09-2003 16:42]


zo kan ie wel weer


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen