IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Samsas Traum
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 31-08-2003 14:26 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Kent iemand deze band en wat vindt men er van? Onlangs heb ik via een vriendin deze band leren kennen, en ben er wat van gaan downloaden...
Van haar heb ik het album 'Die Liebe Gottes' gehoord, en ik moet zeggen dat het me erg goed beviel...
Kent iemand meer albums van deze band, en eventuele aanraders om te kopen?
Voor meer informatie:

http://www.samsas-traum.info/


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 31-08-2003 14:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Helemaal niemand die deze band kent???
De cd's zijn toch vrij makkelijk te verkrijgen geloof ik, via mailorder etc.
Er moet toch wel iemand zijn die dit kent?


..."Hate can only create more hate"...


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 31-08-2003 14:50 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik heb er één nummer van op een verzamelcd... Für Immer, namelijk. Niet slecht, maar verder heb ik er nog niet naar geluisterd.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 31-08-2003 14:52 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Klopt... Ze staan op meerdere gothic verzamel albums... Dat is ook idd waar mensen ze van kunnen kennen.


..."Hate can only create more hate"...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-08-2003 21:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb tot nu toe de volgende albums aan een luisterbeurt onderworpen:

Ipsissima Verba
Album bevat een aantal daarvoor nog niet uitgebrachte nummers en een aantal remixes plus een voorproefje voor het album dat net uitgekomen is.

Die Liebe Gottes
Van wat ik tot nu toe gehoord heb, mijn persoonlijke favoriet.

Oh Luna Mein
Meer van hetzelfde vergeleken bij Die Liebe Gottes, maar op zich toch best een aardig album. Op dit album staat trouwens Für Immer.

Utopia
Ja, wat moet ik zeggen, prachtige nummers, maar wel vrij weinig elektrische gitaren.




By the way, als je Samsas Traum goed vindt, probeer dan Angizia ook eens.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 31-08-2003 21:34]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-09-2003 1:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2003 21:33 schreef altx het volgende:

By the way, als je Samsas Traum goed vindt, probeer dan Angizia ook eens.


Bedankt voor de tip! Ik ga morgen eens wat zoeken van Angizia... En ga deze week 's ff naar de platenzaak om cd'tjes van deze bands te zoeken...


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-09-2003 17:17 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Pomtiedom... Ik ga het gewoon nog eens proberen? Heeft dan helemaal niemand iets te zeggen over deze band???
Hm, had toch verwacht dat meer mensen deze band zouden kennen...


..."Hate can only create more hate"...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 01-09-2003 18:35 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Samsas Traum!! Zo moooooooooooooi!!!

Ik ken ze helaas alleen van verzamel (goth) cd's en mp3's

Boudisq in A'dam heeft wel een aantal cd's van ze staan.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-09-2003 18:38 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2003 18:35 schreef Vampie het volgende:
Samsas Traum!! Zo moooooooooooooi!!!

Ik ken ze helaas alleen van verzamel (goth) cd's en mp3's

Boudisq in A'dam heeft wel een aantal cd's van ze staan.


Hm... ok dan, kom wel regelmatig een keertje in A'dam, en Boudisque is wel een tof zaakje, dus daar maar 's kijken! Thanx voor de tip!


..."Hate can only create more hate"...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-09-2003 21:18 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik ben nu hun nieuwe album ("Tineoidea oder Die folgen einer Nacht" voluit) aan het luisteren. Echt een gaaf album!

Als je van dit soort muziek houdt, is het echt een absolute aanrader.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 01-04-2006 2:53 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Onwijs gave band! Spelen dit jaar op het Wave Gotik Treffen in Leipzig en alleen al voor Samsas Traum zou ik erheen gaan.

Vooral die nieuwe cd, "A.ura und das Schnecken.haus", is een geweldig meesterwerk, dat de oudere cd's volkomen doet verbleken. Die plaat heeft gewoon alles! Voor liefhebbers van theatrale gothic muziek een absolute aanrader. Vergelijkingen kan ik zo gauw niet trekken, maar als je het theatrale element van een Goethes Erben vermengt met de bombast van bijvoorbeeld Therion en dat in een fenomenale dubbel-cd samensmelt, dan heb je misschien een idee.



no text supplied


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen