IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : The Wounded Vorige pagina | Volgende pagina
Tronc
Usericon van Tronc
Posted 02-09-2003 14:40 by Tronc Wijzig reactieProfiel van TroncQuote dit bericht

goede muziek


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 03-09-2003 3:38 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Gave band, beetje Anathema/Katatonia achtig. Vooral live zeer de moeite waard!


no text supplied


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-09-2003 10:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 september 2003 10:25 schreef rvanderholst het volgende:
Nog meer fans??
Present!! Ik vind The Wounded een van de beste bands van Nederland.. En met We, the Gods hebben we nog 2 keer met ze opgetreden..

quote:
The Wounded are working on their new album.

We are working on our new album wich will be released in late fall this year. The album will be named "Atlantic". Some songtitles are: Hollow World, Day of Joy, Running on Empty and Atlantic.
Voeg daar ook maar de titel "Smells Like Teen Spirit" aan toe..

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 03-09-2003 10:17]



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-09-2003 10:56 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Smells like teen spirit erop!!! yes!!



I Find That I Am Not There...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2003 15:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik moet toch maar eens cd's van ze kopen.
Vind ze erg goed.

Goede muziek zonder een greintje egotripperij of attitude, zoals het hoort!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-09-2003 16:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 september 2003 10:56 schreef rvanderholst het volgende:
Smells like teen spirit erop!!! yes!!


Het leuke is dat je dat nummer pas na ongeveer anderhalve minuut herkent als je het op voorhand niet weet.. Ik (en met mij meerderen in het publiek) was aangenaam verrast toen ze hem live speelden.. Helemaal in de The Wounded stijl..



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2003 16:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jaaaa dat nummer is live geweldig!

Vind het een vorbeeld van hoe je een nummer covered!


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 29-01-2004 1:47 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

nieuwe cd uit 21 Februari


[Dit bericht is gewijzigd door Phlegyas op 29-01-2004 2:46]


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 29-01-2004 8:47 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

en hier een nieuwe mp3!! Hollow world!

super goed!!

http://www.ebonytears.com/music/hollowworld.mp3


I Find That I Am Not There...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-01-2004 10:38 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 januari 2004 8:47 schreef rvanderholst het volgende:
en hier een nieuwe mp3!! Hollow world!

super goed!!

http://www.ebonytears.com/music/hollowworld.mp3
HEERSCH!!!



cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 29-01-2004 10:46 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

the wounded vind ik fantastisch! vooral het nummer child van de cd monument heb ik goeie herrineringen aan! ook al is het een beetje depressief nummer, op dat nummer heb ik voor het eerst sinds lange tijd me weer goed gevoeld, en ik durf te wedden dat als ik dat nummer draai, me de tranen weer over de wangen vliegen, met de gedachte aan dat moment, met dat nummer op de achtergrond...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 29-01-2004 10:52 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 10:38 schreef Judge M. het volgende:
HEERSCH!!!


kheb het nummer nu 5 keer achter elkaar gedraaid..... wauzers wat mooi!


I Find That I Am Not There...


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 29-01-2004 10:53 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ik zat me al af te vragen wanneer die schijf zou gaan verschijnen, nog een maandje wachten dus


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 29-01-2004 11:01 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Eerste keer dat ik Hollow world luister, mooi nr
Krijg gewoon kippevel, en dat gebeurt niet vaak als ik een nummer voor de eerste keer hoor.


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 29-01-2004 11:04 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

vind wel in het begin (het stukje van from out of...) lijkt zijn stem een beetje op een stukje van een nummer van flogging molly... das wel minder... maar verder hebben ze weer een goed nummer neergezet... nou nog kijken of de rest van de cd ook zo goed klinkt


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 29-01-2004 11:07 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 11:04 schreef cerridwen het volgende:
vind wel in het begin (het stukje van from out of...) lijkt zijn stem een beetje op een stukje van een nummer van flogging molly... das wel minder... maar verder hebben ze weer een goed nummer neergezet... nou nog kijken of de rest van de cd ook zo goed klinkt


Als de rest van de cd ook zo klinkt als dit nr, is het zeker wel de moeite waard om hem aan te schaffen


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 29-01-2004 11:10 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

haha 1x? kben er dan wel 3 nodig... (ben bezig wat vriendinnen van me muziekale opvoeding te geven, vandaar, dus nog iemand suggesties? niet gelijk te harde metal, dan rennen ze hard weg namelijk, maar gewoon licthjes opbouwen )


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 29-01-2004 11:11 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Welke richting metal denk je aan om ze op te sturen? Qua hardrock/heavy metal heb ik nog wel wat aardige suggesties voor je


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 29-01-2004 11:14 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

deze band kan mij op cd zowel live niet echt boeien,eerste keer dat ik ze live zag ging ik over me nek


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 29-01-2004 11:16 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 11:11 schreef Metallica-Freak het volgende:
Welke richting metal denk je aan om ze op te sturen? Qua hardrock/heavy metal heb ik nog wel wat aardige suggesties voor je


maakt me niet uit... maar mijn hoofddoel is dat ze uiteindelijk iets van death metal gaan luisteren maar ik denk niet dat dat zal lukken, want ze luisteren nu naar r&b en trance haha, maar het is een leuke uitdaging maar ze hebben nu al cdtjes van life of agony, 1 van the wounded, sisters of mercy (wat ze btw fantastisch vinden haha)


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 29-01-2004 11:21 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

pffff, dat is moeilijk, van r&b/trance naar death metal. Geen makkelijke opgave die je jezelf op je nek gehaald hebt
Probeer eens wat met Metallica - Ride the lightning cd. En dan beginnen met Fade to Black (nr4), en zo rustig opschroeven, die cd dan eindigen met Creeping Death(nr7).
Zo proberen ze wat richting thrash te "sturen". En dan de thrash over laten gaan in black metal, van daaruit kun je dan naar death.


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 29-01-2004 11:23 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 11:21 schreef Metallica-Freak het volgende:
pffff, dat is moeilijk, van r&b/trance naar death metal. Geen makkelijke opgave die je jezelf op je nek gehaald hebt
Probeer eens wat met Metallica - Ride the lightning cd. En dan beginnen met Fade to Black (nr4), en zo rustig opschroeven, die cd dan eindigen met Creeping Death(nr7).
Zo proberen ze wat richting thrash te "sturen". En dan de thrash over laten gaan in black metal, van daaruit kun je dan naar death.



haha nee dat moet niet, want ik hou niet van trash... dus dat zal ik ze niet leren haha... als ze dat willen horen moeten ze er zelf maar achter komen
ik weet dat het een moeilijke opgave is en daarom heb ik hem ook aangenomen... maar volgens mij worden die vriendinnne van mij een beetje gek van me, dus als ze slim zijn doen ze net of ze het supermoooi vinden, en ze zijn van me af (wat ik eigenlijk ook hoop want ik wordt ook wel gek haha, maar ik geef niet op, dat kost me me weddenschap)


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 29-01-2004 11:26 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Andere optie: sluit ze op in een kamer met alleen maar speakers aan de muur.
Ga dan net zo lang death metal draaien tot ze het mooi vinden, of ze zo gek geworden zijn dat ze een gesticht in moeten....


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 29-01-2004 11:29 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 11:26 schreef Metallica-Freak het volgende:
Andere optie: sluit ze op in een kamer met alleen maar speakers aan de muur.
Ga dan net zo lang death metal draaien tot ze het mooi vinden, of ze zo gek geworden zijn dat ze een gesticht in moeten....


haha ik zie ze vanmiddag weer, dus dat gaan we even uitproberen


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 11:30 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 11:04 schreef cerridwen het volgende:
flogging molly... das wel minder...


En the wounded vind ik wel aardig, niet super-boeiend imho


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen