IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : The Wounded Vorige pagina | Volgende pagina
Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 29-01-2004 11:30 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Ik moet het bij m'n zusje ook nog steeds een keer doen . Maar zij is al zo verdorven door de massa dat het weinig kans maakt dat ze ooit naar metal gaat luisteren


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 29-01-2004 11:32 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 11:30 schreef Metallica-Freak het volgende:
Ik moet het bij m'n zusje ook nog steeds een keer doen . Maar zij is al zo verdorven door de massa dat het weinig kans maakt dat ze ooit naar metal gaat luisteren


haha hun denk ik ook, tenminste de ene... de ander is een beetje meeloper, haar vrienden vinden r&b mooi, zij ook, krijgt ze nieuwe vrienden (zoals nu)met lonsdale en trance en weet ik veel wat, zij ook... dus die krijg ik vast wel mee, alleen die ander maak ik me nog een beetje zorgen om :S


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 29-01-2004 11:32 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 11:29 schreef cerridwen het volgende:
haha ik zie ze vanmiddag weer, dus dat gaan we even uitproberen


makkelijke metal... schotel ze eens wat later werk van Anathema voor of Type O Negative....


I Find That I Am Not There...


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 29-01-2004 11:34 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

M'n broertje heb ik wel zover gekregen dat hij naar metal is gaan luisteren
Maar m'n zusje begint gelijk te schelden als ik thuis zit met Priest op ofzo


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 29-01-2004 11:34 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 11:32 schreef rvanderholst het volgende:
makkelijke metal... schotel ze eens wat later werk van Anathema voor of Type O Negative....


oh ja, type o negative, daar heb ik ze ook al een cd van gegeven... die met wolf moon erop (zo heet hij toch, dat ene nummer, ena laatste ofzo dacht ik) vonden ze op zich ook wel leuk, alleen niet zo leuk dat ze vorige jaar mee wouden naar waldrock.. jammergenoeg haha


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 11:34 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

ontopic aub


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 29-01-2004 11:35 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 11:34 schreef Metallica-Freak het volgende:
M'n broertje heb ik wel zover gekregen dat hij naar metal is gaan luisteren
Maar m'n zusje begint gelijk te schelden als ik thuis zit met Priest op ofzo


ojj, das minder...
mijn broer zet gelijk zijn boys 2 men (o.i.d.) keihard op... gheghe vinden de buren dan ook zo leuk, metal die klote muziek van hem erdoorheen...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 29-01-2004 11:35 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 11:34 schreef Elfensteen het volgende:
ontopic aub


als we in elke post nou the wounded neerzetten, is het dan on topic?


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 29-01-2004 11:36 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 11:34 schreef Elfensteen het volgende:
ontopic aub

sorry Elf.
Let's move to lultopic


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-02-2004 10:24 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Atlantis draait nu rondjes in mijn cd speler.......

I GASP IN AWE!!!!!!!


I Find That I Am Not There...


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 20-02-2004 10:31 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

The Wounded
Ze treden 5 maart op in Vera, Groningen samen met To Elysium.
Ook zullen ze 3 april in Groningen spelen, maar dan in de Beurs. Once again met To Elysium. En ik ga lekker mee
Tja, dat krijg je als je voor To Elysium werkt

Edit: Wie gaan er komen op de bovenstaande data?

[Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 20-02-2004 10:32]



cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 20-02-2004 10:35 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 10:31 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
The Wounded
Ze treden 5 maart op in Vera, Groningen samen met To Elysium.
Ook zullen ze 3 april in Groningen spelen, maar dan in de Beurs. Once again met To Elysium. En ik ga lekker mee
Tja, dat krijg je als je voor To Elysium werkt

Edit: Wie gaan er komen op de bovenstaande data?


als het goed is ben ik er bij op 5 maart...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 20-02-2004 10:36 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 10:35 schreef cerridwen het volgende:
als het goed is ben ik er bij op 5 maart...


Mooi zo!!



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-02-2004 10:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

maak je op voor een schitterend concert!!

Atlantic is zoooooo goed!!!!


I Find That I Am Not There...


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 20-02-2004 10:41 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 10:37 schreef rvanderholst het volgende:
maak je op voor een schitterend concert!!

Atlantic is zoooooo goed!!!!


Ik heb Atlantic nog niet gehoord, maar ik was al gelijk fan nadat ik Monument gehoord had dus dat komt wel goed!! En trouwens, Eduard (nee, niet Edward)-->toetsenist is erg goed!! Ik kan het weten, ik zit zowat elke zondag bij Seraphique in de oefenruimte!



cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 20-02-2004 10:42 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 10:41 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Ik heb Atlantic nog niet gehoord, maar ik was al gelijk fan nadat ik Monument gehoord had dus dat komt wel goed!! En trouwens, Eduard (nee, niet Edward)-->toetsenist is erg goed!! Ik kan het weten, ik zit zowat elke zondag bij Seraphique in de oefenruimte!


ja dat heb ik ook gehoord... een ex van me die heeft nog (ooit) een keer samen met hem opgetreden...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 20-02-2004 10:43 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 10:42 schreef cerridwen het volgende:
ja dat heb ik ook gehoord... een ex van me die heeft nog (ooit) een keer samen met hem opgetreden...


wie, wie, wie??



cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 20-02-2004 10:43 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 10:43 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
wie, wie, wie??


otto veenstra

drummer van oud band orthoptica (ofzo)

[Dit bericht is gewijzigd door cerridwen op 20-02-2004 10:44]


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 20-02-2004 10:46 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 10:43 schreef cerridwen het volgende:
otto veenstra

drummer van oud band orthoptica (ofzo)


hmm, otto? Ken ik niet... Naja, boeiend. Ik zie je dan 5 maart wel!



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-02-2004 11:31 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht



I Find That I Am Not There...


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 21-02-2004 17:28 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

The Wounded heeft gisteren het voorprogramma gedaan van HIM. Zijn ernog mensen geweest die datgezien hebben?



ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 21-02-2004 23:14 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 17:28 schreef Henke het volgende:
The Wounded heeft gisteren het voorprogramma gedaan van HIM. Zijn ernog mensen geweest die datgezien hebben?


Ja, ik was daarbij. Ik vond the Wounded erg goed! Ik weet niet hoe ik het precies moet uitdrukken, maar het raakte me, er zit zoveel emotie in de muziek en in de zang! Echt heel erg mooi!

Ik heb daarna de nieuwe cd gekocht die ik vandaag een paar keer heb geluisterd en die is zeker niet slecht.

In de gangen kwam ik nog drie bandleden tegen en die hebben het cd-boekje gesigneerd.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-02-2004 11:18 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

ok dan!



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 25-02-2004 19:33 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik heb gezien dat ze 5 maart in Vera (Groningen) staan


//edit:
fri / mar 5 CONCERT:
THE WOUNDED + TO ELYSIUM
doors 21.00 - 23.00 / start 21.30 / € 6 + mk / main hall


[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 25-02-2004 19:34]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2004 20:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gaan wij denk ik wel heen ... jammer van To Elysium alleen


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen