IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : The Wounded Vorige pagina | Volgende pagina
tyr
Usericon van tyr
Posted 05-07-2004 20:07 by tyr Wijzig reactieProfiel van tyrQuote dit bericht

Meer variatie had hierbij wel gemogen.een voordeel is wel dat je bij elk nummer effe 10 sec. luistert en dan weer naar de bar kan lopen voor een biertje omdat de rest wel voorspelbaar is.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 06-07-2004 9:25 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Oh nee, al die 10.000den vader/morbid angel/cannibal corpse clonen zijn lekker afwisselend


[Dit bericht is gewijzigd door Henke op 06-07-2004 9:25]



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-07-2004 16:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb zelf het eerste album The Art Of Grief en ik heb onlangs Monument en Atlantic aan een luisterbeurt onderworpen, maar ik vind eerlijk gezegd alleen The Art Of Grief de moeite waard...

Ik kan gewoon niet naar dit soort muziek luisteren in de wetenschap dat er helemaal geen grunts meer komen...

Ik vind die afwisseling tussen cleane vocalen en grunts juist zeer tof.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 12-07-2004 17:49 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

Ik heb alle albums op eentje na. Gave band, erg goed ook live! Zijn stem is


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-07-2004 18:22 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2004 17:49 schreef Meester het volgende:
Ik heb alle albums op eentje na. Gave band, erg goed ook live! Zijn stem is


Zeker wel twee dan zeker?


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-07-2004 15:03 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik zat een cd'tje van de Italiaanse band Cayne te luisteren toen een nummer mij ineens heel bekend voorkwam. Vrij snel wist ik waarvan. Ik pakte ff mijn exemplaar van The Art Of Grief erbij en ja hoor, blijkt het een cover van The Wounded te zijn (het nummer Smalltown Boy). Heersch!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 31-07-2004 15:04 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 31 juli 2004 15:03 schreef altx het volgende:
Ik zat een cd'tje van de Italiaanse band Cayne te luisteren toen een nummer mij ineens heel bekend voorkwam. Vrij snel wist ik waarvan. Ik pakte ff mijn exemplaar van The Art Of Grief erbij en ja hoor, blijkt het een cover van The Wounded te zijn (het nummer Smalltown Boy). Heersch!


Smalltown Boy is een nummer van Bronski Beat, dat The Wounded gecovered heeft...


no text supplied


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-07-2004 15:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 15:04 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Smalltown Boy is een nummer van Bronski Beat, dat The Wounded gecovered heeft...


Hmz, ok, weer wat geleerd...


edit: Tering, konden ze het nog ietsjes duidelijker in het boekje zetten... Het is dat ik goede ogen heb... In ontzettend kleine letters staat onder de lyrics "words & music by Bronski Beat", maar je leest er zo overheen...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 31-07-2004 15:10]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 31-07-2004 15:57 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Paradise Lost heeft het ook op hun laatste album gecovered. Ik vind het wel een goed nummer om in metal uitvoering te coveren.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-07-2004 16:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 15:57 schreef Paul het volgende:
Paradise Lost heeft het ook op hun laatste album gecovered. Ik vind het wel een goed nummer om in metal uitvoering te coveren.


Ik denk dat ik binnenkort sowieso eens op zoek ga naar het origineel... In metal-uitvoering vind ik het zeker een geslaagd nummer... nu nog ff kijken of ik het origineel ook kan waarderen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sater
Usericon van Sater
Posted 31-07-2004 16:17 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Vooral de zang zal het maken of breken.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 31-07-2004 16:18 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Maar jullie kennen de klassiekers toch wel? Jeminee. Zo valt er nog heel wat te ontdekken!

The Wounded fans in het noorden worden verwend de komende herfst:

9 oktober spelen ze bij GOTHTRONIC presents GOTHIC meets METAL, samen met Autumn, Morning, Prey & Mjolnir @ Iduna, Drachten + gothmetal afterparty.
11 november spelen ze in De Gloppe te Leeuwarden samen met Dimeaon. Ook daar een korte afterparty.

meer info volgt.... ;-)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-07-2004 16:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 16:18 schreef TekNoir het volgende:
Maar jullie kennen de klassiekers toch wel? Jeminee. Zo valt er nog heel wat te ontdekken!

(...)



Tsja, pakweg 90% van de tijd hou ik me bezig met metal en die andere 10% met alle andere genres dan metal.

Maar ik moet zeggen dat ik sowieso nog maar weinig gothic/industrial/EBM/.../whatever bands heb ontdekt die ik ècht goed vind. Wat voor genre is Bronski Beat eigenlijk?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WMP
Usericon van WMP
Posted 31-07-2004 16:34 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Jaren '80 synthpop ála Depeche Mode.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-07-2004 16:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 16:34 schreef WMP het volgende:
Jaren '80 synthpop ála Depeche Mode.


Ow. Depeche Mode vond ik altijd wel tof...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-07-2004 16:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 16:17 schreef Sater het volgende:
Vooral de zang zal het maken of breken.


Ik heb op de All Music Guide ff snel een sample geluisterd en idd, aan die zang moet ik ff wennen... Maar voor de rest is het wel gaaf!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 31-07-2004 17:07 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Bronski Beat van jimmy sommerville is gewoon een popi bandje uit de jaren 80. Het is verder gegaan als the communards, die is misschien wel bekend hier. heeft verder weinig met new wave of gothic of wat dan ook te maken, is gewoon een liedje dat toen veel op de radio te horen viel en daarom voor velen een bekend deuntje is.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-07-2004 17:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2004 17:07 schreef TekNoir het volgende:
Bronski Beat van jimmy sommerville is gewoon een popi bandje uit de jaren 80. Het is verder gegaan als the communards, die is misschien wel bekend hier. heeft verder weinig met new wave of gothic of wat dan ook te maken, is gewoon een liedje dat toen veel op de radio te horen viel en daarom voor velen een bekend deuntje is.


Radio? Wat is dat voor iets? Owja, nu herinner ik het me weer... Daar heb ik mijn oma wel eens over horen vertellen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-12-2004 12:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Eindelijk speelt The Wounded weer eens in de buurt: 10 maart in de Effenaar!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MadTinus
Ja
Usericon van MadTinus
Posted 20-12-2004 15:43 by MadTinus Wijzig reactieProfiel van MadTinusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/madtinus

Zeer goede band, "Atlantic" heerscht!


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 20-12-2004 15:48 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Ik was laatst op het Ultimate Metal forum ff wat minder positief over the Wounded, kreeg ik meteen de volgende PM:

Wie ben je eigenlijk.

Normaal reageer ik nooit op die zooi, maar ja, zit je een keer op een buitelands forum te kijken, zijn er mensen die positief over The Wounded positief zijn.
dan moet er altijd wel weer een pik zo nodig laten blijken dat hij het kut vind.
Beetje jammer.
En typisch Nederlands.
Wel mooi dat je het in ieder geval even gemeld hebt, want daar zat iedereen wel op te wachten.


hey groenten,

Marco ( zanger the wounded )


lache


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2004 15:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wanneer pleeg jij nou zelfmoord?


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 20-12-2004 15:51 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Heb ze live gezien in het voorprogramma van


























































































Him
Wel leuk om een keer gezien te hebben, maar niet voor herhaling vatbaar


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 20-12-2004 15:51 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

nou daar zie ik van af, ik heb namelijk een doel in mijn leven gevonden, het zoveel mogelijk irriteren van andere mensen


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 20-12-2004 15:53 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 20 december 2004 15:51 schreef Fleshcrawler het volgende:
Heb ze live gezien in het voorprogramma van

Him
Wel leuk om een keer gezien te hebben, maar niet voor herhaling vatbaar

Ik heb ze live gezien op synergic forces, geen reet aan, alhoewel ik me wel kan voorstellen dat mensen het mooi vinden. Het is gewoon mijn muziek niet.



Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen