IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Svartsyn Volgende pagina
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 03-09-2003 11:54 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Hoog tijd dat er eens een topic werd geopend over deze Zweedse klasse band. Sinds jaren 1 van mijn favoriete bands.

Zopas werd hun 4e full length gereleased: 'Destruction of Man' op Soundriot.

http://planeta.terra.com.br/arte/soundriot/releases/srp022.htm


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-09-2003 11:55 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik ga kijken.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 03-09-2003 12:08 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Doen , ze bezitten nog die echt, grimmige sfeer ... Kettingzaaggitaren, echo-ende drums, hypnostiserende riffs, vunzig gekrijs, ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 03-09-2003 12:21 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Ik heb onlangs pas hun 'The True Legend... ' aangeschaft en die begint me meer en meer te bevallen.


Je kan me de bout hachelen!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 03-09-2003 12:30 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

The True Legend, aaarhg, absoluut hun minst toegankelijke album wegens de abominabel slechte (niet in balans zijnde) productie. Maar eens je idd je stereo wat afgesteld hebt verschuilen er verduiveld goede songs op die schijf. "The Shadow is painting my eyes ...". Ook de bandleden foto's ademen iets uit wat ik zelden op andere albums aantref ... Heb erg goede herinneringen aan dat album uit '97. Klasse aankoop !!!

Ga hier nog lyrisch worden geloof ik


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 03-09-2003 13:21 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 12:21 schreef Legatius het volgende:
Ik heb onlangs pas hun 'The True Legend... ' aangeschaft en die begint me meer en meer te bevallen.


Héhéhé, waar zou hij dit vandaan gehaald hebben???


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 03-09-2003 13:30 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 3 september 2003 13:21 schreef svartsyn het volgende:
Héhéhé, waar zou hij dit vandaan gehaald hebben???



Héhéhé, waar zou jij je naam vandaan hebben???? (ps: moet nog 2 van je cd's overnemen, dan mail ik even)


Je kan me de bout hachelen!


svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 03-09-2003 13:36 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Wisten jullie trouwens dat er twee Svartsyn's bestaan hebben??


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 03-09-2003 13:38 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Yep, een goeie en een slechte

De laatste speelt totaal geen black geloof ik?


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 03-09-2003 14:19 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 13:38 schreef Wolveken het volgende:
Yep, een goeie en een slechte

De laatste speelt totaal geen black geloof ik?


Ja een soort mengeling van folk/pagan toestanden.


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-09-2003 14:21 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 14:19 schreef svartsyn het volgende:
Ja een soort mengeling van folk/pagan toestanden.


vet !


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 29-04-2004 10:48 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Niemand weg van deze, zeer, zeer ondergewaardeerde klasse band?

Destruction of Man was voor mij het album van 2003. Zaaaalige schijf ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-04-2004 13:18 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

zal het es draaien... 'k ken het wel maar weet ff niet meer hoe het klinkt


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 24-10-2005 1:47 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ze hebben een 'nieuwe' plaat uit: "Bloodline". Er staat echter op dat de opnames uit 97/98 zijn, alleen de mastering is uit 2005. Re-release of zo?

edit: inderdaad een re-release, met 2 bonus tracks van de "Tormentor EP" die zo beroerd van geluidskwaliteit zijn dat die er voor mij niet op hadden gehoeven...

Klinkt erg vet trouwens, lekker vuig in de beste Darkthrone-traditie.

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 24-10-2005 1:51]


no text supplied


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-12-2005 18:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand nog feedback rond deze ?


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-01-2006 20:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2005 18:14 schreef Hypnos het volgende:
iemand nog feedback rond deze ?


Review staat op de FP.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2006 20:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


k2o
Usericon van k2o
Posted 15-01-2006 18:08 by k2o Wijzig reactieProfiel van k2oQuote dit bericht

yeah, de black band is zeker wel goed, met die ander niet bekend.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-11-2007 19:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Wat vinden we hier van 'Timeless Reign'? Ik vind het echt een hele sterke, vette en duistere plaat. Geweldig!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


R.
Usericon van R.
Posted 08-11-2007 23:32 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Menig mezelf een nummer met de naam "Snake in the garden of eden" o.d. te herinneren. Eerdags eens die cd bestellen, gezien daar echt een super synth stuk op zat!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-11-2007 11:36 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 19:52 schreef kwelgeest het volgende:
Wat vinden we hier van 'Timeless Reign'? Ik vind het echt een hele sterke, vette en duistere plaat. Geweldig!


Precies hetzelfde, echt een goed album. Die gaat denk ik nog hoog eindigen in mijn top 10. Er staat haast geen minder nummer op, allemaal zeer sterk.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-11-2007 1:00 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 19:52 schreef kwelgeest het volgende:
Wat vinden we hier van 'Timeless Reign'? Ik vind het echt een hele sterke, vette en duistere plaat. Geweldig!


Ik heb hem helaas nog niet gehoord. Toch maar even doen voordat ik mijn jaarlijstje moet gaan inleveren...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-10-2008 21:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 november 2007 19:52 schreef kwelgeest het volgende:
Wat vinden we hier van 'Timeless Reign'? Ik vind het echt een hele sterke, vette en duistere plaat. Geweldig!
Die draait hier nu zijn eerste rondjes. Klinkt lekker!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-03-2009 23:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

blijft steeds steken in die moet ik nog checken


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-02-2010 11:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand Bloodline?


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2010 14:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 February 2010 11:53 schreef Hypnos het volgende:
iemand Bloodline?
Wat is er met Bloodline?

Er zijn trouwens nieuwe Svartsyn-re-releases uit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen