IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Soulburn Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 09-09-2003 20:21 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Potver, heb net weer even "feeding on angels" opgezet. Wat een geniale plaat is het toch!! Soulburn is eigenlijk Asphyx tussen "God cries" en "On the wings of inferno".

Line up: Bob Bachgus, Eric Daniëls en dan op zang Wannes (pentacle/ on the wings of inferno).

De stijl is old school death metal, behoorlijk duister en ziekelijke zang. Af en toe zitten er echt geweldige momenten bij, zoals een bepaalde riff in het titelnummer.

Feeding on angels ligt bij veel mailorders ergens in een doos voor een euro of 7.. dus zeker dit Nederlands stuk death metal eens aanschaffen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-02-2014 17:31]


Ik, Wil Schuurman


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 09-09-2003 20:24 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Dankzij jou heb ik deze toffe plaat ook Zeker een aanrader!


changed to 'ouwe'


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 09-09-2003 20:55 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

zekers snagger heb ik ook hier liggen geleend van een vriend van me...samen met 2 gave cd's van Pentacle

ik vind het nummer feeding on angels ook tevens het gaafste nummer van de cd!!



Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 10-09-2003 11:34 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Waar zijn die mannen van Soulburn/Asphyx/Pestilence dezer dagen mee bezig? Nog in de muziek?


A black heart can only find beauty in darkness.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-09-2003 19:34 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Alle Asphyx leden (Theo loomans - dood, Eric Daniels - werk, Bob Bachgus - ?, Ron van der Pol - Jazz fan etc.) zijn niet echt in de metal actief meer, op Wannes die bij soulburn en de laatste Asphyx zong en basste is de frontman van Pentacle.


Ik, Wil Schuurman


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 13-09-2003 9:52 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja is echt goed, net als Asphyx!

dat soort death metal is echt cool...



Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 13-09-2003 11:17 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ik heb nog een Swazafix tape, is dat ooit op CD uitgebracht?


A black heart can only find beauty in darkness.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-02-2014 17:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Yep, door VIC records.

21 februari jl. zijn de opnames gestart voor de opvolger van Feeding..

Bob verkoopt ook Soulburn shirts in alle maten voor 20,- incl P&P.

Wat ik me afvraag: (niets ten nadele van de huidige line up want die is veelbelovend), maar waarom is Wannes er niet bij?





[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-02-2014 17:56]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bob B.
Usericon van Bob B.
Posted 26-02-2014 19:44 by Bob B. Wijzig reactieProfiel van Bob B.Quote dit bericht

Nou,Wannes heeft het druk met zijn gezin en Pentacle,wat zeer begrijpelijk is.Maar hij gaat wel wat backing vocals doen.


Den Bruut'n boerke
Usericon van Den Bruut'n boerke
Posted 26-02-2014 23:25 by Den Bruut'n boerke Wijzig reactieProfiel van Den Bruut'n boerkeQuote dit bericht

Jammer Bob,

Asphyx is al jaren niet meer wat het was

Grand supreme blood court :slap aftreksel ervan

To the Gallows: als dat ook weer zo'n Asphyx cloon wordt gelijk

Soulburnaarom Zonder Wannes weer zo'n cloon die met een waardeloze kutploat op de proppen komt in het straatje van Asphyx?

Wil je soms met vervroegd pensioen?, Dat je onderhand met zoveel bands,zoveel Asphyx clonen op de markt gooit?Want het wordt ploat noar ploat. minder en minder! Misschien een optie om met Asphyx eens weer een echte ploat te maken,die wel echt knalt?




nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 28-02-2014 16:49 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Lees hier maar over het hoe en waarom zuurkeesje.
http://www.lordsofmetal.nl/nl/interviews/view/id/4989


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Den Bruut'n boerke
Usericon van Den Bruut'n boerke
Posted 28-02-2014 17:11 by Den Bruut'n boerke Wijzig reactieProfiel van Den Bruut'n boerkeQuote dit bericht

Heeft niks met zeuren te maken,sneu blauwvingertje!
Als je al die bands waar Dhr Bagchus in speelt naast elkaar gooit, is het 1 pot nat!.Allemaal middelmatig spul wat er om de haverklap wordt uitgebracht i.p.v ook maar met 1 band een echt goed album uit te brengen!.Als het allemaal zo goed zou zijn,Zouden ze er het beste aan doen om Paul Baayens eerst uit Asphyx te pleuren!.Asphyx blijft de band van Eric Daniels.Hij is en blijft degene die de echte Asphyx gitaar partijen zou moeten spelen,en dat hoor je gelijk!Luister dan maar eens naar Asphyx-Asphyx of Soulburn veel beter dan die hedendaagse shit die nu onder de noemer Asphyx wordt verkocht!En Dhr Bagchus kan nog zo veel goede muziekanten bij elkaar verzamelen,maar valt teveel in herhaling met allemaal dezelfde zooi,zonder diepgang!


Bob B.
Usericon van Bob B.
Posted 28-02-2014 17:34 by Bob B. Wijzig reactieProfiel van Bob B.Quote dit bericht

Luister er dan niet naar,mafkees.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-02-2014 17:37 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Waardig topic dit.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 28-02-2014 17:44 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2014 17:11 schreef Den Bruut'n boerke het volgende:
Heeft niks met zeuren te maken,sneu blauwvingertje!
Als je al die bands waar Dhr Bagchus in speelt naast elkaar gooit, is het 1 pot nat!.Allemaal middelmatig spul wat er om de haverklap wordt uitgebracht i.p.v ook maar met 1 band een echt goed album uit te brengen!.Als het allemaal zo goed zou zijn,Zouden ze er het beste aan doen om Paul Baayens eerst uit Asphyx te pleuren!.Asphyx blijft de band van Eric Daniels.Hij is en blijft degene die de echte Asphyx gitaar partijen zou moeten spelen,en dat hoor je gelijk!Luister dan maar eens naar Asphyx-Asphyx of Soulburn veel beter dan die hedendaagse shit die nu onder de noemer Asphyx wordt verkocht!En Dhr Bagchus kan nog zo veel goede muziekanten bij elkaar verzamelen,maar valt teveel in herhaling met allemaal dezelfde zooi,zonder diepgang!




We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 28-02-2014 18:16 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Vooralsnog wel benieuwd naar de combi Daniels en Satler er vanuitgaande dat ze allebij gaan gitaren dan.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Bob B.
Usericon van Bob B.
Posted 28-02-2014 18:44 by Bob B. Wijzig reactieProfiel van Bob B.Quote dit bericht

Dat gaan ze.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 28-02-2014 18:48 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Wanneer komt de nieuwe schijf uit ?
Ben benieuwd.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Bob B.
Usericon van Bob B.
Posted 28-02-2014 19:02 by Bob B. Wijzig reactieProfiel van Bob B.Quote dit bericht

Waarschijnlijk dit jaar nog.
4 nummers zijn al opgenomen,de rest in april.


Den Bruut'n boerke
Usericon van Den Bruut'n boerke
Posted 28-02-2014 21:36 by Den Bruut'n boerke Wijzig reactieProfiel van Den Bruut'n boerkeQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2014 17:34 schreef Bob B. het volgende:
Luister er dan niet naar,mafkees.



Kritiek kun je blijkbaar niet verdragen!Krab jezelf eens achter de oren!Doe dan ook geen uitspraken over Wannes dat het een waardeloze bassist is die z'n snaren "aait" in vergelijking met Van Drunen!En zeg er dan ook gelijk bij dat jullie het gehad hebben met hem in 1 band omdat hij een andere stijl heeft!.In plaats van hier schijnheilig te verkondigen dat hij nog wat achtergrond vocalen doet op die nieuwe plaat!Als je ballen had zou je beter kunnen drummen,kritiek kunnen hebben,en vooral zeggen hoe het echt zit waarom Wannes niet meer mee (mag) doen(t)!!!


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 28-02-2014 21:49 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht



Dit topic begint op de metalen versie van de Story te lijken


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Den Bruut'n boerke
Usericon van Den Bruut'n boerke
Posted 28-02-2014 22:45 by Den Bruut'n boerke Wijzig reactieProfiel van Den Bruut'n boerkeQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2014 21:49 schreef Masturbator het volgende:


Dit topic begint op de metalen versie van de Story te lijken


Niet als je zou weten hoe ze over Wannes en hun samenwerking lullen........


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 28-02-2014 22:48 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Dat weet ik niet.
Ben benieuwd naar Bobs reactie op je verhaal.
Als dat er al van komt.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-02-2014 22:54 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 februari 2014 21:49 schreef Masturbator het volgende:


Dit topic begint op de metalen versie van de Story te lijken


De story doet niet aan wederhoor. Bob B. heeft iig al een reactie gegeven. Best spannend allemaal, natuurlijk.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 28-02-2014 22:57 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

@ De Tegenpartij,
Ik bedoelde dat ik hoopte op een reactie met meer inhoud dan enkel dit : Luister er dan niet naar,mafkees.
Alhoewel ie dr wel gelijk mee heeft natuurlijk


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Den Bruut'n boerke
Usericon van Den Bruut'n boerke
Posted 28-02-2014 23:10 by Den Bruut'n boerke Wijzig reactieProfiel van Den Bruut'n boerkeQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2014 22:57 schreef Masturbator het volgende:
@ De Tegenpartij,
Ik bedoelde dat ik hoopte op een reactie met meer inhoud dan enkel dit : Luister er dan niet naar,mafkees.
Alhoewel ie dr wel gelijk mee heeft natuurlijk


Muziek heeft niks met persoonlijkheid van iemand te maken,Eerste platen van Burzum vind ik ook oke.Maar vind die hele Count Grishnackh ook maar een sneu figuur.Maar een beetje goedkoop antwoord van Dhr Bagchus..........


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen