IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Creepy Mail.......... Volgende pagina
elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 07-10-2001 11:30 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ik kreeg het genoegen een mail te ontvangen met een vage boodschap in latijn en blabla maar ik herkende het woord "morte" wel....

toen zag ik dat het door 4800 mensen is doorgestuurd

en iemand stuurde mij in paniek een email met de tekst:

'SORRY I HAVE TO SEND THIS TO YOU,I HAD TO SEND THIS TO 20 PEOPLE , OTHERWISE THIS WOULD HAPPEN TO ME, SORRY......'

toen scrolde ik naar onderen en toen zag ik drie plaatjes:

eentje met een bed met een geest erboven
eentje met een meisje zonder ogen met een pop in haar hand

en een misvormd hoofd......

en onderaan stond

'PLEASE TAKE THIS SERIEUS'

IK GELOOF HIER DUS NIET IN, MAAR 4800 ANDERE MENSEN BLIJKBAAR WEL...............

IEMAND ANDERS DEZE MAIL NOG ONTVANGEN?


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 07-10-2001 12:21 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Nee, ik heb hem niet gehad.
Ik houd niet zo van die doorstuurmailtjes.
Dus ik stuur ze ook nooit door.


Heads I win, tails you lose


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-10-2001 12:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Beetje zieke gast die dat bedacht heeft, zeg. Zou het ding alleen maar replyen, maar doorsturen... Neh.

Heb het ding nog niet gehad en bedank jullie allemaal alvast het ding ook niet naar mij door te sturen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 07-10-2001 13:47 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik heb een gruwelijke hekel aan dat soort mailtjes. "Je moet dit doorsturen, want anders..."


Dead things grow from deep inside...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2001 14:01 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Zielige lui zijn het gewoon!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-10-2001 16:14 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Mailbom terugsturen


Bazzio Attacks!!!


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 07-10-2001 18:57 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Kom maar op met die Latijnse tekst!
ik wil wel een poging doen het te vertalen (ik alleennog een woordenboek: de grammatica is al 3 jaar aan het wegzakken)

BTW, waar zou je bang voor zijn?
een 'analoge' vloek werkt al nauwelijks, laat staan een digitale



Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 19:16 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

plant die plaatjes hier eens neer please?


God hates us all ! God hates us all !


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 07-10-2001 20:29 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

goed plan. Laat die plaatjes maar zien. Ik ben gek op geesten


bla...bla...bla...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-10-2001 14:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ook op zieke geesten?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-10-2001 16:01 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

tsja ik wordt nu ook nieuwschierig


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-10-2001 16:17 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

triest


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-10-2001 23:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2001 16:17 schreef Lord Morgoth het volgende:
triest


Triest.

Mooi woord! Overhevelen naar ander topic!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 09-10-2001 0:12 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2001 14:45 schreef Greycloak het volgende:
Ook op zieke geesten?


Ja ook de zieke geest van u. Ik ga nooit een uitdaging uit de weg


bla...bla...bla...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 09-10-2001 0:12 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Iemand gister toevallig dat programma op rtl4 gezien over lastige geesten?


bla...bla...bla...


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 09-10-2001 1:20 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

ik trash al die kettingmailtjes altijd. onzin. bah. wat wel makkelijk is is dat je door dat je die dingen krijgt een hoop mail adresssen erbij hebt waar je mee kan expirimenteren. tenminste das bij de meeste denk ik de bedoeling erachter. dat hackers aan mailadressen komen. (vaag vermoeden)

ik krijg de laatste tijd wel virussen gemaild. ook wel lache. vooral omdat het windows virussen zijn en ik een mac heb. ik mail ze dus simpelweg gewoon terug. is best leuk


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Satan
Usericon van Satan
Posted 09-10-2001 2:22 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Als niemand reageert dan zullen er ook minder van dit soort actie in de toekomst beraamd worden .En er gebeurt niks met je als je niet reageert .misschien juist als je reageert dan wordt je meegesleurd in een of andere organisatie waar je niks aan hebt .



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 09-10-2001 10:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

eeuh, die latijnse tekst heb ik niet gezien, daarvoor heb ik te snel op "delete" gedrukt ...

post dat is ff dan ... das wel laggu


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 09-10-2001 10:10 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2001 1:20 schreef Errorx het volgende:
ik krijg de laatste tijd wel virussen gemaild. ook wel lache. vooral omdat het windows virussen zijn en ik een mac heb. ik mail ze dus simpelweg gewoon terug. is best leuk

Of een linux bak.. *gnarz*..


God hates us all ! God hates us all !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 09-10-2001 14:53 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik heb laatst wel een of ander virus te pakken gehad. Was niet leuk.


Dead things grow from deep inside...


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 09-10-2001 15:00 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Best wel ziek jah, maaruh plant die plaatjes en de tekst maar hier. Dan kunnen er vertaalpogingen wordenn gedaan, als er al wat staat.


Fire
Usericon van Fire
Posted 09-10-2001 15:00 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 9 oktober 2001 14:53 schreef SheRa het volgende:
Ik heb laatst wel een of ander virus te pakken gehad. Was niet leuk.
Mensen die virussen maken zijn ziek!!!!!



Blubber
Usericon van Blubber
Posted 09-10-2001 16:11 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2001 15:00 schreef Fire het volgende:
Mensen die virussen maken zijn ziek!!!!!


Dus Bill Gates is ziek!


Fire
Usericon van Fire
Posted 09-10-2001 16:11 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 9 oktober 2001 16:11 schreef Blubber het volgende:
Dus Bill Gates is ziek!
onder andere...



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-10-2001 16:20 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

tja ik had laatst een griepje te pakken


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 09-10-2001 17:53 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ik ook.


Heads I win, tails you lose


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen