IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Creepy Mail.......... Vorige pagina | Volgende pagina
Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 09-10-2001 18:39 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Ben ik even ziek ..


God hates us all ! God hates us all !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-10-2001 22:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2001 0:12 schreef Lady Rose het volgende:
Ja ook de zieke geest van u. Ik ga nooit een uitdaging uit de weg


Dat genoegen retourneer ik gaarne aan U. Geen uitdaging zo groot of er zit wel ergens een steekje los. Ha!

Maareh, waar blijven die plaatjenz?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-03-2007 15:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mail van ene Ingrid:

quote:
Leuk dat je zo over m'n broer praat.




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-03-2007 15:22 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Heeft RidM een zusje?


Bruce Banner


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-03-2007 15:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee, ik ben er al achter.

Waarschijnlijk gaat ze nog meer mensen mailen hier op ZM.

Het is een hetse tegen degene die hier op dit forum kritiek hebben gehad op het associale gedrag van treinspringers..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2007 15:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hmm komt vast in/onder de spam terecht


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-03-2007 15:56 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Dat was toch een discussie uit 2004 ofzo?

Nouja, breng ze maar hoor. Morgil is al zo lang stil


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-03-2007 15:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja ik moest ook graven in mijn geheugen wanneer dat was, maar ze wil niet quoten dus ik ga ook niet zoeken.




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-03-2007 15:58 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik hoop maar dat ik ook mail krijg *bounce*


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-03-2007 16:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik hoor net dat ik de enige ben. Sorry Gus


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2007 16:05 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2007 15:55 schreef spectre het volgende:
Nee, ik ben er al achter.

Waarschijnlijk gaat ze nog meer mensen mailen hier op ZM.

Het is een hetse tegen degene die hier op dit forum kritiek hebben gehad op het associale gedrag van treinspringers..


Ik ga ook m'n mail maar eens checken, want ik heb op zijn zachtst gezegd ook wel eens wat kritiek gespuid m.b.t. zelfmoordenaars...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-03-2007 16:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dus. Omdat je treinspringers als een stelletje zinloze zaadlozingen beschouwt ben je een stouterd?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-03-2007 16:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2007 16:04 schreef spectre het volgende:
Ik hoor net dat ik de enige ben. Sorry Gus

Wat? GODVERDOMME! Ik wil ook door ZM-psychos lastiggevallen worden


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-03-2007 16:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2007 16:07 schreef Chelman het volgende:
Dus. Omdat je treinspringers als een stelletje zinloze zaadlozingen beschouwt ben je een stouterd?

Echt raar dat ze jou niet heeft uitgekozen trouwens.. ik ben vaak wat milder


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2007 16:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2007 16:04 schreef spectre het volgende:
Ik hoor net dat ik de enige ben. Sorry Gus


Ik wil ook belangrijk zijn.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-03-2007 16:26 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Nou vertel die meid maar dat we allemaal hopen dat hij in de hel brand dan hoor


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-03-2007 16:42 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Aan dit soort dingen hebben wij een broertje dood.


Suck my piss


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 27-03-2007 16:46 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Hm, stuur mij die mail eens, als dat kan? Ben nu toch wel erg benieuwd eigenlijk Dat Latijn kan ik ook wel vertalen, aangezien ik nog middenin die schoolperiode zit.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-03-2007 16:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2007 16:42 schreef skullfuck het volgende:
Aan dit soort dingen hebben wij een broertje dood.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-03-2007 17:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2007 16:46 schreef Skyggesang het volgende:
Hm, stuur mij die mail eens, als dat kan? Ben nu toch wel erg benieuwd eigenlijk Dat Latijn kan ik ook wel vertalen, aangezien ik nog middenin die schoolperiode zit.


...

quote:
Op 7 oktober 2001 11:30 schreef elmar het volgende:


En denk maar niet dat je opeens alles maar kan vertalen omdat jij "middenin die schoolperiode zit" Weet jij veel hoe moeilijk die tekst is! En daarnaast, misschien is het wel potjes-latijn, daar wordt je ook niet blij van


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 27-03-2007 17:04 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

O, kut. Goeiemorgen, Alex...



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2007 17:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2007 15:55 schreef spectre het volgende:
Nee, ik ben er al achter.

Waarschijnlijk gaat ze nog meer mensen mailen hier op ZM.

Het is een hetse tegen degene die hier op dit forum kritiek hebben gehad op het associale gedrag van treinspringers..
Treinspringers zijn godsirritant. Heeft mij onlangs nog twee uur van mijn kostbare tijd gekost.
Toch nog maar eens declareren bij de nanestaanden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ate
Usericon van Ate
Posted 27-03-2007 17:12 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

is daar geen handig progammatje voor?copy paste enter en klaar is skyggesang


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-03-2007 17:25 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2007 15:56 schreef Argus het volgende:
Nouja, breng ze maar hoor. Morgil is al zo lang stil


Godver wat was dat geniaal..
kan iemand die Post nog vinden?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 27-03-2007 17:36 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 27 maart 2007 15:19 schreef spectre het volgende:
Mail van ene Ingrid:






Zus van heer k. rieg?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen