IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Relatie Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2009 7:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 maart 2009 23:22 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehehe, ik dacht dat je oorpronkelijk van de muur afkwam. En je nu weg laten jagen door zm'ers, die kleuters? ;-)

Nee joh. Mijn zoontje werd wakker en moest een schone luier aan. En zo had ik meteen een excuus om lekker naar buiten te gaan daarna en boodschappen te gaan doen voor het eten. En ik werd zelf ook een beetje moe van mijn wijsneuzerige gelul, tijd om wat anders te gaan doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-04-2009 1:07 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

En weer single. Overigens niet vanwege de open relatie zoals veel zullen denken.
Gezamelijk besloten, hou nog steeds van hem, maar als vrienden gaat het beter werken vermoed ik.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-04-2009 1:09 by Argh Profiel van Argh

Sterkte de komende maanden! Ik geniet trouwens enorm weer van m'n vrijgezellen leventje de afgelopen maanden! Had ik niet verwacht! (behoorlijk in de put gezeten vorig jaar, na een relatie van 4jr) Was al weer helemaal vergeten hoe vet het is om de vrijheid te hebben en weer her en der wat af te spreken :D Ech heel leuk! Op een nieuwe relatie zit ik op dit moment dan ook totaal nog niet te wachten... die tijd komt vanzelf wel weer


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-04-2009 1:12 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Dankjewel

Het word wel ultiem spannend. Ik heb altijd al bij m'n vader gewoont, en dan direct bij mn ex ingetrokken. Wat natuurlijk geen goed idee was nu ik er op terug kijk, maar ja. Eerst op je bek gaan voor je kan leren.

Dus nu bezig met stap voor stap op eigen benen te gaan staan en op mezelf te gaan wonen etc. Wel superfijn dat ik gewoon nog bij mn ex mag blijven zolang het nodig is, en dat dat prima werkt zonder teveel ruzie en ongemakkelijke situaties.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-04-2009 1:15 by Argh Profiel van Argh

Klinkt desondanks toch als een hele lastige situatie! Maar ik wens je heel veel geluk toe in de toekomst! Ik weet niet hoe je je op dit moment voelt, maar zoals het nu klinkt ga je je straks vrij voelen en verlost van een hoop 'narigheid' en kun je weer echt even helemaal genieten en tijd voor je zelf nemen (zoals ik nu ook doe), het kost alleen wel een hoop tijd/moeite, maar het is ook erg leerzaam!

Ga ervoor!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-04-2009 3:36 by XXL Profiel van XXL

Waarom is dat een lastige situatie?

Lijkt me pas lastig als 1 van de 2 er problemen heeft als de ex andere contacten aangaat terwijl er bij de ander nog gevoel aanwezig is, maar aangezien die contacten er in de relatie van Vode toch al waren denk ik dat die er juist veel makkelijker mee om zullen gaan.

Bovendien ken ik wel meer mensen die na het uit elkaar gaan nog een poos (al dan niet uit noodzaak) bij elkaar zijn blijven wonen. Mijn vriendin is er daar één van.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 26-05-2009 9:27 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Momenteel dus verliefd op een andere jongen, en wederzijds. Het is een beetje apart omdat de ex waar ik nu nog bij woon er ook van weet en hem irl al eens heeft ontmoet. Maar het verbaast me hoe relax en chill we er allebei bij zijn.
Natuurlijk maken we af en toe wel ruzie omdat we nog steeds zo dicht op elkaars lip zitten, maar ik merk dat de relatie met mn ex nu stukken beter is nu we uit elkaar zijn.

Ik ben best tevreden met die leuke jongens in mn leven.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-05-2009 10:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 mei 2009 9:27 schreef VodeVilicious het volgende:
Momenteel dus verliefd op een andere jongen, en wederzijds. Het is een beetje apart omdat de ex waar ik nu nog bij woon er ook van weet en hem irl al eens heeft ontmoet. Maar het verbaast me hoe relax en chill we er allebei bij zijn.
Natuurlijk maken we af en toe wel ruzie omdat we nog steeds zo dicht op elkaars lip zitten, maar ik merk dat de relatie met mn ex nu stukken beter is nu we uit elkaar zijn.

Ik ben best tevreden met die leuke jongens in mn leven.

Zonde..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 26-05-2009 10:23 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Als dat geen trio wordt!!


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 26-05-2009 11:54 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 26 mei 2009 10:18 schreef bastianus het volgende:
Juist. Serieus, hier knalt het geregeld en dat werkt voor mij als voormalig binnenvetter in ieder geval een stuk beter.


Die quote heb ik even uit het blij topic hierheen verhuisd, maarre:

Ik snap op zich wel wat mensen bedoelen als ze zoiets zeggen, maar moet je dan per se ruzie hebben af en toe? Je kunt toch ook gewoon op een [redelijk] normale manier een meningsverschil hebben?

Het is inderdaad wat anders als men nooit ruzie heeft, puur omdat dingen niet uitgesproken worden of mensen ruzie uit de weg gaan [Heb ik mezelf in het verleden ook schuldig aan gemaakt en ik kan ook best een binnenvetter zijn ja] maar ik vind persoonlijk niet dat een relatie beter ["gezonder"] is als er af en toe geruzied wordt ofzo hehe.



Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-05-2009 12:09 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 mei 2009 11:54 schreef Pem het volgende:
Die quote heb ik even uit het blij topic hierheen verhuisd, maarre:

Ik snap op zich wel wat mensen bedoelen als ze zoiets zeggen, maar moet je dan per se ruzie hebben af en toe? Je kunt toch ook gewoon op een [redelijk] normale manier een meningsverschil hebben?

Het is inderdaad wat anders als men nooit ruzie heeft, puur omdat dingen niet uitgesproken worden of mensen ruzie uit de weg gaan [Heb ik mezelf in het verleden ook schuldig aan gemaakt en ik kan ook best een binnenvetter zijn ja] maar ik vind persoonlijk niet dat een relatie beter ["gezonder"] is als er af en toe geruzied wordt ofzo hehe.



Ik weet alleen hoe het voor mij werkt en voor mijn vrouw, en wij moeten elkaar op gezette tijden even de figuurlijke schop onder de kont geven, meestal schudden we elkaar met ruzie wakker. Anders worden zaken te vanzelfsprekend of gaan we langs elkaar heen leven. En we zijn allebei redelijk eigenzinnig, dus moeten confrontaties soms hard gaan omdat onze karakters zo zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-05-2009 12:32 by Schaep Profiel van Schaep

En niet met de vlakke hand, nee, een flinke peer recht tussen de ogen, zodat het vuur er vanaf spat.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-05-2009 12:38]


Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 26-05-2009 12:39 by Corpse Flakes Profiel van Corpse Flakeshttp://www.muthachoppers.com

quote:
Op 26 mei 2009 12:32 schreef Schaep het volgende:
En niet met de vlakke hand, nee, een flinke peer recht tussen de ogen, zodat het vuur eraf spat.



Nope, altijd onder de kleren slaan. Dan kan ze de volgende dag gewoon weer werken/kids naar school brengen


..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.


renYek
Usericon van renYek
Posted 26-05-2009 12:41 by renYek Profiel van renYek

Kan toch ook met een zonnebril op?


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 26-05-2009 12:42 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 26 mei 2009 12:09 schreef bastianus het volgende:
Ik weet alleen hoe het voor mij werkt en voor mijn vrouw, en wij moeten elkaar op gezette tijden even de figuurlijke schop onder de kont geven, meestal schudden we elkaar met ruzie wakker. Anders worden zaken te vanzelfsprekend of gaan we langs elkaar heen leven. En we zijn allebei redelijk eigenzinnig, dus moeten confrontaties soms hard gaan omdat onze karakters zo zijn.


Een zeer corpulente +1


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2009 12:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 mei 2009 12:41 schreef renYek het volgende:
Kan toch ook met een zonnebril op?

idd, en ze kan zich op school ook voordoen als semi professionele kickboxer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-05-2009 12:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 mei 2009 12:45 schreef ElitE het volgende:
idd, en ze kan zich op school ook voordoen als semi professionele kickboxer.

Hoezo "voordoen als"?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2009 13:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

je kan toch ook jezelf voordoen terwijl je het ook bent?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 26-05-2009 13:22 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 26 mei 2009 12:09 schreef bastianus het volgende:
Ik weet alleen hoe het voor mij werkt en voor mijn vrouw, en wij moeten elkaar op gezette tijden even de figuurlijke schop onder de kont geven, meestal schudden we elkaar met ruzie wakker. Anders worden zaken te vanzelfsprekend of gaan we langs elkaar heen leven. En we zijn allebei redelijk eigenzinnig, dus moeten confrontaties soms hard gaan omdat onze karakters zo zijn.


Ah ok, ik snap 't nu beter, thanks. Nouja, eh, goed dat het in jullie geval dus positief is

quote:
Op 26 mei 2009 12:41 schreef renYek het volgende:
Kan toch ook met een zonnebril op?


d'Oh!


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-05-2009 13:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 mei 2009 13:08 schreef ElitE het volgende:
je kan toch ook jezelf voordoen terwijl je het ook bent?

Ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 30-05-2009 9:52 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

En niet meer single. Eigenlijk niet zo verstandig zo kort na de vorige maar fuck verstandig zijn voor een keer.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-05-2009 10:03 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 30 mei 2009 9:52 schreef VodeVilicious het volgende:
En niet meer single. Eigenlijk niet zo verstandig zo kort na de vorige maar fuck verstandig zijn voor een keer.
Geniet er maar van, je lekker laten leiden door je gevoel, i.p.v je verstand


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-05-2009 10:57 by XXL Profiel van XXL

En toch ben ik van mening dat in een goede relatie geen noodzaak is om af en toe flink te knallen.

Zodra ik op het punt zit dat een fikse ruzie het enige alternatief is voor een gesprek met goede argumenten en hopelijk een oplossing denk ik dat het toch tijd wordt om een andere vrouw te gaan zoeken.

Maargoed, ieder zijn ding zal ik maar zeggen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 30-05-2009 11:04 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Grote +1 voor hierboven.

Geef mij maar een open eerlijk gesprek. Misschien wat moeilijker dan een fikse ruzie hebben, maar imho veel beter voor op de lange termijn.

Maar dat is mijn ervaring, ik hou helemaal niet van ruzie dus ik probeer het zo veel mogelijk te ontwijken.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-05-2009 13:01 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 19 maart 2009 0:17 schreef WhiteRider het volgende:
Sorry, dat was ongenuanceerd. Laat ik het zo zeggen; je werkt sterk de indruk aseksueel dan wel homofiel te zijn als je als man niet naar (andere) vrouwen kijkt.

Zo goed?



Was het niet je wekt sterk de indruk.

Dus indruk wekken???


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen