IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Relatie Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 30-05-2009 13:18 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 30 mei 2009 10:57 schreef XXL het volgende:
En toch ben ik van mening dat in een goede relatie geen noodzaak is om af en toe flink te knallen.

Zodra ik op het punt zit dat een fikse ruzie het enige alternatief is voor een gesprek met goede argumenten en hopelijk een oplossing denk ik dat het toch tijd wordt om een andere vrouw te gaan zoeken.

Maargoed, ieder zijn ding zal ik maar zeggen.
Precies, dat vind ik ook. Je kunt dingen vele male beter uitpraten, op een rustige manier. In een ruzie schreeuw ik er altijd dingen uit, die ik achteraf toch niet echt meende. In een gesprek heb ik daar niet zo snel last van.

Maar inderdaad, ieder z'n ding.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2009 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat hangt van de persoon af. Ben ook net als Bastianus een binnenvetter en dan komen dingen er soms ineens uit, wat tot dikke ruzie leidt, wat weer tot een goed gesprek en dito sex.

Zo ben ik nou eenmaal, moet ze het maar mee doen


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-05-2009 13:30 by Silence Profiel van Silence

Ach, af en toe even staan schreeuwen lucht vast heerlijk op, maar dat doe ik liever tegen personen die ik niet mag


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2009 13:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach zowel ik als mijn vriendin zijn aardige binnevetters én temperamentvol, dus dat botst ook nog wel eens.

Comes with the package


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-05-2009 13:39 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 mei 2009 10:57 schreef XXL het volgende:
En toch ben ik van mening dat in een goede relatie geen noodzaak is om af en toe flink te knallen.

Zodra ik op het punt zit dat een fikse ruzie het enige alternatief is voor een gesprek met goede argumenten en hopelijk een oplossing denk ik dat het toch tijd wordt om een andere vrouw te gaan zoeken.

Maargoed, ieder zijn ding zal ik maar zeggen.


Ik denk dat dit voor iedereen anders is, daar ben je mens voor. Ieder zo zijn eigen persoonlijkheid met bijhorende gebruiksaanwijzing.


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-05-2009 13:45 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 30 mei 2009 13:39 schreef MMayo het volgende:
Ik denk dat dit voor iedereen anders is, daar ben je mens voor. Ieder zo zijn eigen persoonlijkheid met bijhorende gebruiksaanwijzing.
Dat zegt hij toch ook, ieder zijn ding?

@ Jenje: ik krop m'n gevoel veels te veel op, maar op een of andere manier kan ik het moeilijk uiten naar mensen die dicht bij me staan. Behalve m'n ma dan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2009 13:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 mei 2009 13:45 schreef Silence het volgende:
Dat zegt hij toch ook, ieder zijn ding?

@ Jenje: ik krop m'n gevoel veels te veel op, maar op een of andere manier kan ik het moeilijk uiten naar mensen die dicht bij me staan. Behalve m'n ma dan.
Nha ik kan dat ook ook alleen maar richting de persoon die me het liefst is, mijn vriendin dus


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-05-2009 13:48 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 mei 2009 13:45 schreef Silence het volgende:
Dat zegt hij toch ook, ieder zijn ding?



Ja dat las ik, maar bedankt voor de melding.
Ik gaf er even mijn kijk op. Vandaar dat ook "ik denk".

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-05-2009 13:49]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2009 13:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Men moet overigens nu niet denken dat er hier voortdurende knallende ruzie is overigens ..


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-05-2009 13:50 by XXL Profiel van XXL

Ik heb de ruzies in het verleden zelf vaak genoeg gehad maar ben er weinig mee opgeschoten.

Ik denk eerder dat het een wisselwerking is tussen 2 partners en dat degene met wie je wel dat goede gesprek kunt hebben de juiste voor je is.

Hetgeen overigens niet alleen geldt voor partners. Bij XXS ondervindt ik ook dat ergens rustig over praten als er wat is toch een beter resultaat opleverd.

Sterker nog, ik ben geneigd aan te nemen dat dit geldt voor alle mensen waar je sociale contacten mee onderhoudt.

Ik ben overigens van mezelf ook een binnenvetter maar weet inmiddels dat je jezelf ook aan kunt leren die gesprekken aan te gaan. Goede manier vind ik zelf dat je even een time-out neemt als de gemoederen te hoog oplopen en er op een normale manier op terugkomt als je beide wat gekalmeerd bent en de boel even hebt laten bezinken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-05-2009 13:51 by Silence Profiel van Silence

@ Jenje: Ach, m'n ma weet goed hoe ze me kwaad moet krijgen, dus dan komen alle opgekropte frustratie's d'r uit. Verder ben ik erg vredelievend Maar als jij + vriendin er allebei mee om kunnen gaan, dan gaat het prima toch?

@ Mmayo: 't was niet onaardig bedoeld hoor.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-05-2009 14:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 mei 2009 13:50 schreef XXL het volgende:
Ik heb de ruzies in het verleden zelf vaak genoeg gehad maar ben er weinig mee opgeschoten.

Ik denk eerder dat het een wisselwerking is tussen 2 partners en dat degene met wie je wel dat goede gesprek kunt hebben de juiste voor je is.

Hetgeen overigens niet alleen geldt voor partners. Bij XXS ondervindt ik ook dat ergens rustig over praten als er wat is toch een beter resultaat opleverd.

Sterker nog, ik ben geneigd aan te nemen dat dit geldt voor alle mensen waar je sociale contacten mee onderhoudt.

Ik ben overigens van mezelf ook een binnenvetter maar weet inmiddels dat je jezelf ook aan kunt leren die gesprekken aan te gaan. Goede manier vind ik zelf dat je even een time-out neemt als de gemoederen te hoog oplopen en er op een normale manier op terugkomt als je beide wat gekalmeerd bent en de boel even hebt laten bezinken.


Daar heb je gelijk in hoor, het servies blijft hier ook wel heel en we worden ook niet agressief ofzo, maar als wij elkaar af en toe verbaal niet uit de tent lokken blijven we allebei veel te lang met zaken rondlopen omdat we er toch niet mee naar buiten komen.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 30-05-2009 14:53]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 30-05-2009 22:14 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 30 mei 2009 14:52 schreef bastianus het volgende:
Daar heb je gelijk in hoor, het servies blijft hier ook wel heel en we worden ook niet agressief ofzo, maar als wij elkaar af en toe verbaal niet uit de tent lokken blijven we allebei veel te lang met zaken rondlopen omdat we er toch niet mee naar buiten komen.

Hulde dat het zo kan.

Zelf heb ik nooit bekvechten met moeders de vrouw, zo nu en dan een meningsverschil maar dat is met 15 minuten ook uit de wereld.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 30-05-2009 22:29]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-05-2009 22:28 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 30 mei 2009 22:14 schreef Dentz het volgende:
Hulde dat het zo kan.

Zelf heb ik nooit geen bekvechten met moeders de vrouw, zo nu en dan een meningsverschil maar dat is met 15 minuten ook uit de wereld.


Nooit geen = altijd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 30-05-2009 22:30 by Dentz Profiel van Dentz

Wijsneus.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-05-2009 22:45 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ik ben er niet goed in.

naja

fuckbuddys heb ik meer aan.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-05-2009 22:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 mei 2009 22:45 schreef Black Jew het volgende:
ik ben er niet goed in.

naja

fuckbuddys heb ik meer aan.

Hé daar is ie weer! Goeie zaak..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-05-2009 22:55 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 30 mei 2009 22:47 schreef bastianus het volgende:
Hé daar is ie weer! Goeie zaak..




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2009 12:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 30 mei 2009 14:52 schreef bastianus het volgende:
Daar heb je gelijk in hoor, het servies blijft hier ook wel heel en we worden ook niet agressief ofzo, maar als wij elkaar af en toe verbaal niet uit de tent lokken blijven we allebei veel te lang met zaken rondlopen omdat we er toch niet mee naar buiten komen.


dus je gaat ruzie zoeken om te ventileren?


signature


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-08-2009 22:15 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Misschien merkt de 1 wel dat er iets dwars zit bij de ander maar wil diegene er niets over kwijt en moet dan dus zogezegd "uitgelokt" worden?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 13-08-2009 22:54 by Papillonneke Profiel van Papillonneke

Mwa.... het enige waar we het hier nog steeds niet over eens kunnen worden is of we nou wel of niet ruzie hebben tijdens onze meningsverschillen/ruzies...
Verder gewoon overal over praten, werkt prima.
Zouden die oude kerel en dit vreemde mokkel het daarom al 10 maand volhouden?


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-08-2009 23:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 augustus 2009 22:15 schreef Mottighaerd het volgende:
Misschien merkt de 1 wel dat er iets dwars zit bij de ander maar wil diegene er niets over kwijt en moet dan dus zogezegd "uitgelokt" worden?

Ja precies, zo gaat dat hier.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-11-2009 14:11 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-11-2009 14:13 by Schaep Profiel van Schaep

Auw.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-11-2009 14:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wat zie je?


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen