IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Relatie Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-06-2010 22:05 by bastianus Profiel van bastianus

Volgens mij is een goede relatie vooral communiceren. Goede sex ook, zij het dan ook non-verbaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-06-2010 22:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 7 juni 2010 22:02 schreef Sjaakie het volgende:
Geen van beiden, ik kan me best voorstellen dat een vrouw daar niet mee kan omgaan. Ik zou dat zelf eerder op onzekerheid gooien.

Maar dan kom je weer uit op een persoonlijke invulling van een relatie, en hoe je daar samen over communiceert en mee omgaat.


klinkt behoorlijk Zen als je het mij vraagt. Ik denk inderdaad dat je erg sterk in je schoenen moet staan, moet sowieso een sterke persoon zijn.

en een doel hebben


ik ken mensen die geen seks hebben in een relatie omdat het hun oevrtuiging is (religieus),

en iemand die geen seks wil omdat het zijn prestaties zou beïnvloeden op sportief vlak (wat ik niet geloof maar kom)


ik gis maar, maar het vergt toch een sterke overtuiging en zingeving in je leven om je daar los van te koppelen niet?

of gaat het meer om een kanaliseren van je energie in "iets anders"

ik geloof niet dat je het zomaar kan "negeren"


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-06-2010 22:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 juni 2010 22:03 schreef Lalena het volgende:
Ik las laatst ook iets over het seksuele hoogtepunt, bij mannen schijnt dit rond de 18e te zijn en bij vrouwen rond hun 40ste.
Vreemd. Bij mij gisteravond nog, en bij mijn vrouw ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-06-2010 22:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 7 juni 2010 22:03 schreef Lalena het volgende:
Ik las laatst ook iets over het seksuele hoogtepunt, bij mannen schijnt dit rond de 18e te zijn en bij vrouwen rond hun 40ste.


het eerste is seconden en het tweede minuten?


signature


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-06-2010 22:08 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 7 juni 2010 22:03 schreef Lalena het volgende:
Ik las laatst ook iets over het seksuele hoogtepunt, bij mannen schijnt dit rond de 18e te zijn en bij vrouwen rond hun 40ste.


Vandaar dat je op internet zoveel filmpjes ziet van vrouwen van 40 met jongens van 18.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-06-2010 22:08 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 juni 2010 22:06 schreef Hypnos het volgende:
het eerste is seconden en het tweede minuten?
Ook daar valt aan te werken. Bekkenbodemspieren trainen. En opbouwen. En voorspel. En wederom: Communiceren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 07-06-2010 22:09 by Lalena Profiel van Lalena

quote:
Op 7 juni 2010 22:05 schreef Hypnos het volgende:
ik ken mensen die geen seks hebben in een relatie omdat het hun oevrtuiging is (religieus)


Inderdaad, een klasgenoot van me(21 jaar) is christen en heeft nu 3 jaar een vriendin maar nog nooit seks gehad, omdat ze nog niet getrouwd zijn laatst zei hij dat hij het soms wel moeilijk vond


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 07-06-2010 22:11 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 7 juni 2010 22:05 schreef Hypnos het volgende:
klinkt behoorlijk Zen als je het mij vraagt. Ik denk inderdaad dat je erg sterk in je schoenen moet staan, moet sowieso een sterke persoon zijn.

en een doel hebben


ik ken mensen die geen seks hebben in een relatie omdat het hun oevrtuiging is (religieus),

en iemand die geen seks wil omdat het zijn prestaties zou beïnvloeden op sportief vlak (wat ik niet geloof maar kom)


ik gis maar, maar het vergt toch een sterke overtuiging en zingeving in je leven om je daar los van te koppelen niet?

of gaat het meer om een kanaliseren van je energie in "iets anders"

ik geloof niet dat je het zomaar kan "negeren"

Tsja, het zal wel heel raar klinken, maar ik mis het ook totaal niet. Ik aanbid mijn vriendin, we zijn gelukkig samen, en het is voor haar ook niet zo'n probleem. Het toverwoord is hier wel communiceren, en dat is vrij lastig, want zie het maar eens uit te leggen, hoe dan ook voelt ze zich keihard afgewezen.

Nou moet ik wel toegeven dat ik voordat ik medicijnen ging gebruiken ook al niet zo'n seksdrive had, als ik heel eerlijk ben, seks boeit me gewoon niet zo.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 07-06-2010 22:12 by KHPLF Profiel van KHPLF

quote:
Op 7 juni 2010 22:03 schreef Lalena het volgende:
Ik las laatst ook iets over de seksuele piek, bij mannen schijnt dit rond de 18e te zijn en bij vrouwen rond hun 40ste.

Weet jij een vrijgezel van rond de 40 misschien?


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 07-06-2010 22:13 by Lalena Profiel van Lalena

man of vrouw?


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 07-06-2010 22:14 by KHPLF Profiel van KHPLF

Doe maar een vrouw.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-06-2010 22:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 juni 2010 22:11 schreef Sjaakie het volgende:
Tsja, het zal wel heel raar klinken, maar ik mis het ook totaal niet. Ik aanbid mijn vriendin, we zijn gelukkig samen, en het is voor haar ook niet zo'n probleem. Het toverwoord is hier wel communiceren, en dat is vrij lastig, want zie het maar eens uit te leggen, hoe dan ook voelt ze zich keihard afgewezen.

Nou moet ik wel toegeven dat ik voordat ik medicijnen ging gebruiken ook al niet zo'n seksdrive had, als ik heel eerlijk ben, seks boeit me gewoon niet zo.
Hmm. Ik heb ooit drie maanden geen sex gehad, toen stond me de zak echt op knappen. En van alleen choken (dagelijks meerdere keren) werd ik ook niet echt gelukkig. Ben wel blij dat mijn drive inmiddels wat minder is. Maar bij minder dan wekelijkse sex zou ik echt wel gaan nadenken wat eraan te doen, m.i. is er dan wat mis.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 07-06-2010 22:19 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Ja, wat heet mis. Met mij is er iets mis, daar begint het al mee, hehe

Wel mooi, is je vriendin een van de danseressen van Goddess of desire, en kan/doe ik ermee? Niets :')

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 07-06-2010 22:20]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-06-2010 22:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 juni 2010 22:19 schreef Sjaakie het volgende:
Ja, wat heet mis. Met mij is er iets mis, daar begint het al mee, hehe

Wel mooi, is je vriendin een van de danseressen van Goddess of desire, en kan/doe ik ermee? Niets :')
Tja, dat danseres-gedeelte zegt ook niks natuurlijk. Veel sexy vrouwen blijken bij thuiskomst een ijskast. Andersom vind ik mooier, dat koele afstandelijke vrouwen thuis een beest in bed blijken. Surprise!
Edit: Volgens mij is met jou weinig mis trouwens. Ook al heeft een shrink dat ooit besloten. Wat is mis?

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-06-2010 22:31]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-06-2010 22:33 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik moet zeggen dat mijn huidige relatie de eerste is waar ik amper tot geen issues heb qua frequentie van sex hebben. In eerdere relaties was dat bijna altijd een teken dat er iets mis was, niet goed voelde oid. Maar het hoeft dus niet altijd zo te zijn merk ik nu. Soms hebben we teveel aan ons hoofd om daarmee bezig te zijn en dan kunnen we het zonder problemen een hele tijd niet doen. Het komt vanzelf weer op gang en we pushen elkaar niet want dat werkt enkel tegenstrijdig.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-06-2010 22:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 juni 2010 22:33 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn huidige relatie de eerste is waar ik amper tot geen issues heb qua frequentie van sex hebben. In eerdere relaties was dat bijna altijd een teken dat er iets mis was, niet goed voelde oid. Maar het hoeft dus niet altijd zo te zijn merk ik nu. Soms hebben we teveel aan ons hoofd om daarmee bezig te zijn en dan kunnen we het zonder problemen een hele tijd niet doen. Het komt vanzelf weer op gang en we pushen elkaar niet want dat werkt enkel tegenstrijdig.
*grmpf*


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-06-2010 22:40 by Nix Profiel van Nix

Relatie, wat was dat ook alweer?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 07-06-2010 22:41 by Lalena Profiel van Lalena

quote:
Op 7 juni 2010 22:40 schreef Nix het volgende:
Relatie, wat was dat ook alweer?


Inderdaad


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-06-2010 22:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 juni 2010 22:40 schreef Nix het volgende:
Relatie, wat was dat ook alweer?
Dat je na het neuken bij iemand blijft hangen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-06-2010 22:42 by Nix Profiel van Nix

Doe niet (meer) aan one night stands.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-06-2010 22:43 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 7 juni 2010 22:35 schreef bastianus het volgende:
*grmpf*


Excuzes-moi? :p


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 07-06-2010 22:44 by Lalena Profiel van Lalena

quote:
Op 7 juni 2010 22:42 schreef Nix het volgende:
Doe niet (meer) aan one night stands.


Nee heb het daar ook wel een beetje mee gehad


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-06-2010 22:46 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 7 juni 2010 22:44 schreef Lalena het volgende:
Nee heb het daar ook wel een beetje mee gehad




Juist.

(Ik al een tijdje overigens, maar zelfde punt)



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-06-2010 22:48 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 7 juni 2010 22:40 schreef Nix het volgende:
Relatie, wat was dat ook alweer?


Het woord komt mij nog vaag bekend voor.

Iets met...eh...nee, wacht...


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-06-2010 22:49 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 7 juni 2010 22:48 schreef XnegativeX het volgende:
Het woord komt mij nog vaag bekend voor.

Iets met...eh...nee, wacht...




Misschien dat vandale.nl het antwoord weet


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen