IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Relatie Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2001 22:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

hahaha waarschijnlijk.
Ik kan nu eigenlijk maar met twee ex-en goed opschieten, de rest negeer ik, eentje wil me nog steeds in mekaar laten meppen


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-10-2001 23:02 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Mijn vrienden willen m'n ex ook altijd doodmaken. Ik bemoei me er maar niet meer mee...



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-10-2005 21:02 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Relaties zijn voor andere mensen!

Leuk, zo'n topic. Bedankt Mayo.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-10-2005 21:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 17 oktober 2001 22:45 schreef Jenje het volgende:
hahaha waarschijnlijk.
Ik kan nu eigenlijk maar met twee ex-en goed opschieten, de rest negeer ik, eentje wil me nog steeds in mekaar laten meppen



geen haar veranderd


signature


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 20-10-2005 21:03 by Chantalie Profiel van Chantalie

aha, Paul, oud topic een schop gegeven!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-10-2005 21:03 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 oktober 2005 21:02 schreef Illusione het volgende:
Relaties zijn voor andere mensen!

Leuk, zo'n topic. Bedankt Mayo.




Geen idee hoe lang nu
hahahahahahahaha

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-10-2005 21:04]


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 20-10-2005 21:07 by Chantalie Profiel van Chantalie

ik ben dus blijkbaar een van die 'andere mensen'


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-10-2005 21:08 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 oktober 2005 21:07 schreef Chantalie het volgende:
ik ben dus blijkbaar een van die 'andere mensen'


vertel dan hoe raar het ging..


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 20-10-2005 21:09 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 20 oktober 2005 21:07 schreef Chantalie het volgende:
ik ben dus blijkbaar een van die 'andere mensen'


wow er is inderdaad een relatie topic. Nou Chantalie, als je zin hebt mag je uitleggen wat je bedoelde in het blij topic


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 20-10-2005 21:24 by Chantalie Profiel van Chantalie

mijn vriend is een ex-vriendje van mijn nichtje. En nee, ik heb hem niet van haar afgepakt, toen we contact kregen waren ze al maanden uit elkaar en toen ze nog wat met elkaar hadden, hebben we geen contact gehad, incidenteel ge-msn (wat een woord) daargelaten.
Maar ergens in januari kregen we langzaamaan steeds meer contact, iets later spraken we praktisch iedere week wel iets af in Leiden (ik woon in de buurt van Haarlem, hij bij Den Haag, Leiden was mooi 't midden)

En na een tijdje liet hij me merken dat 'ie verliefd op me was, maar ik had zoiets van: je bent een exvriendje van m'n nichtje, ik durf 't niet echt aan (was bang voor de reacties), daarom hield ik de boot nogal af. Maar 't gevoel was zeker wederzijds, en de vriendschap erg sterk, dus bleven we contact houden.

Maar meer dan behalve veel praten en lachen gebeurde er eigenlijk niet. En toen was daar Waldrock. M'n broer en z'n vriendin maakten plannen daar heen te gaan, en vroegen me of ik ook mee wilde. Ja, lijkt me leuk, dacht ik toen, maar ik heb geen zin om derde wiel aan de wagen te zijn, dus hoe zou je 't vinden als ik iemand mee nam? Daar is voor mij behoorlijk de vlam in de pan geslagen, vanaf toen zijn we er eigenlijk voor gegaan. En ik durfde 't maar niet rond te vertellen, was bang voor de reacties, ook omdat ik eerst maar eens wilde zien hoe 't zou lopen voordat ik binnen no time weer moest vertellen dat 't weer uit was.
Niet echt bevordelijk voor je relatie, hoeveel geduld hij ook had, ik vond dat ik 't niet kon maken voor eeuwig m'n mond te houden. Dus ben ik zelf zo'n 2 maanden geleden op m'n nichtje afgestapt en vertelde het haar. Ze reageerde gelukkig goed. En wat de rest van de wereld er van vind zal me gelukkig zo onderhand een beetje worst worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 20-10-2005 21:26]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 20-10-2005 22:11 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

Ook nog single ..maar wel een vrij happy single hoor, ook al zou een arm om me heen (niet tijdens het headbangen!) niet verkeerd zijn. Ben nu 1,5 jaar vrijgezellig, na een relatie van 4,5 jaar.
Maar goed, ik heb de laatste tijd wel veel lol en daar gaat het om


an evil incarnation of DEATH!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 22:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja, toch alweer zo'n 4 jaar bij m'n meissie ... binnekort eigen huis, en dan .. wie weet wat nog meer


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-10-2005 22:17 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 oktober 2005 22:16 schreef Jenje het volgende:
Tja, toch alweer zo'n 4 jaar bij m'n meissie ... binnekort eigen huis, en dan .. wie weet wat nog meer


4 jaar nog maar? Ik weet niet waarom maar dacht dat jullie al langer samen waren.
4 jaar is al wel een mooie tijd hoor daar niet van


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 22:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 oktober 2005 22:17 schreef zillah-morte het volgende:

4 jaar nog maar? Ik weet niet waarom maar dacht dat jullie al langer samen waren.
4 jaar is al wel een mooie tijd hoor daar niet van
Hehehe vergeet zelf ook regelamtig hoe lang we bij elkaar zijn. Kan me niets anders meer herinneren namelijk ...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-10-2005 22:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 oktober 2005 22:19 schreef Jenje het volgende:
Hehehe vergeet zelf ook regelamtig hoe lang we bij elkaar zijn. Kan me niets anders meer herinneren namelijk ...


Lijkt me een hele vreemde gewaarwording.. langste hier was 3,5 jaar maar was toen wel blij er vanaf te zijn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 22:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 oktober 2005 22:20 schreef MindlessMayo het volgende:
Lijkt me een hele vreemde gewaarwording.. langste hier was 3,5 jaar maar was toen wel blij er vanaf te zijn.

Tja, soms denk je (al dan niet samen) terug aan het begin, en er zijn natuurlijk wat dingen veranderd, maar moet zeggen dat de essentie nog steeds is zoals het was. Gewoon rekening met elkaar houden en je aan elkaar aanpassen, ongevraagd. Werkt hier iig erg goed


watery black
Usericon van watery black
Posted 20-10-2005 22:23 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 20 oktober 2005 22:20 schreef MindlessMayo het volgende:
Lijkt me een hele vreemde gewaarwording.. langste hier was 3,5 jaar maar was toen wel blij er vanaf te zijn.


hier ook 3,5 jaar... vond t ook wel ontzettend moeilijk om eruit te stappen maar als ik t toen niet gedaan had waren we waarschijnlijk heel snel met ruzie uit elkaar gegaan. ik zie mn ex nu nog regelmatig, en ik ben de dikste maatjes met m toch wel beter zo


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-10-2005 22:26 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Zolang je een relatie goed houdt, voel je je lekker. En je moet dan natuurlijk wel van elkaar houden.
Soms worden dingen zo vanzelfsprekend, terwijl dat niet zo moet zijn. Dan zie je niet meer zo goed de waarde ervan.
Mijn langste relatie was 6 jaar, en ik had 4 jaar eerder dan ik deed weg moeten gaan.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 22:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Voor deze was mijn langste iets van 11 maand ..... was iets met suffe dozen die niet genoeg tegengas konden geven .....


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-10-2005 22:29 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 oktober 2005 22:28 schreef Jenje het volgende:
Voor deze was mijn langste iets van 11 maand ..... was iets met suffe dozen die niet genoeg tegengas konden geven .....

Daarom zoeken mensen ook naar iemand die bij hun past.
Sommige komen er snel achter anderen weer niet.
Dus het is alleen maar goed, dat het nu zo goed tussen bijv jullie werkt


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-10-2005 22:31 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 oktober 2005 22:26 schreef zillah-morte het volgende:
Zolang je een relatie goed houdt, voel je je lekker. En je moet dan natuurlijk wel van elkaar houden.
Soms worden dingen zo vanzelfsprekend, terwijl dat niet zo moet zijn. Dan zie je niet meer zo goed de waarde ervan.
Mijn langste relatie was 6 jaar, en ik had 4 jaar eerder dan ik deed weg moeten gaan.



In het begin is alles nog leuk, oogkleppen op en hoog op een roze wolk. Soms ook niet, soms alleen maar ellende in het begin en dus gedoemt te mislukken. Gaat nu wel goed geloof ik, maarja beginfase haha.

Kan me voostellen dat je achteraf gezien eerder weg had moeten gaan voor jezelf, maarja altijd achteraf gelul.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 22:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja zeker, maar ach iedereen moet zijn/haar portie ellende meemaken om het goede juist te waarderen denk ik ...

Ben ook best eens goed belazerd maar ach ... nothing which couldn;t be solved by beating up the new boyfriend


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-10-2005 22:32 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 oktober 2005 22:28 schreef Jenje het volgende:
was iets met suffe dozen die niet genoeg tegengas konden geven .....


Hahahahaha, herkenbaar ja. Ik moet ook iemand hebben die flink bijdehandt kan zijn en die rustig tegen me durft te zeggen dat ik mijn bek moet houden bij wijze van



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 22:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach, laat ik zeggen dat ik soms best .. koppig .. kan zijn ...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-10-2005 22:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ik heb veel geleerd. Weet nu wat ik wel en niet wil. Heb ervoor veel goede dingen maar nog meer ellende meegemaakt.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen