IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Relatie Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-10-2005 18:10 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 20 oktober 2005 23:06 schreef Smoochy het volgende:
Woon nu iets meer dan een halfjaar samen we hebben best dingen wat we samen doen, maar daarnaast hebben we ook onze eigen dingen. Verder zitten we wel op 1 lijn behalve in de muzieksmaak daar zit verschil in maar dat boeit niet.


Vrouwen die naar metal luisteren zijn vaak van die types die je in elkaar slaan als je niet doet wat ze zeggen.

Dat kan ook lekker zijn op zijn tijd, maar toch!


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 21-10-2005 18:12 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 21 oktober 2005 14:45 schreef AndreV het volgende:
kep al 10 jaar(ofzo weet ik ook niet meer) een gelukkige zuiprelatie lekker de kroeg in niks bos


en een kroeg heeft ook geen problemen als je keer vreemd gaat met een andere kroeg,


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-10-2005 18:15 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 20 oktober 2005 22:16 schreef Jenje het volgende:
Tja, toch alweer zo'n 4 jaar bij m'n meissie ... binnekort eigen huis, en dan .. wie weet wat nog meer


Sex?


spelfout weggehaald...


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-10-2005 18:15 by Doomy Profiel van Doomy

quote:
Op 20 oktober 2005 23:37 schreef Hexegot het volgende:
Grmbl


Enniewee, als het alsnog uitraakt met m'n vriendin horen jullie het wel...
Hoezo, kunnen we haar dan reserveren?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-10-2005 18:16 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 21 oktober 2005 18:12 schreef Rensykdom het volgende:
en een kroeg heeft ook geen problemen als je keer vreemd gaat met een andere kroeg,

Sletten zijn het die kroegen!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 21-10-2005 18:17 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 21 oktober 2005 18:15 schreef varanus het volgende:
Sex?

Brrrrrr


mvg wk10


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 21-10-2005 18:19 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 21 oktober 2005 18:15 schreef varanus het volgende:
Sex?


Mallerd, daar hebben ze toch al die hond voor.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-10-2005 18:54 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 21 oktober 2005 18:19 schreef Rensykdom het volgende:
Mallerd, daar hebben ze toch al die hond voor.


Och ja, das waar ook


spelfout weggehaald...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-10-2005 18:59 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 21 oktober 2005 18:15 schreef Doomy het volgende:

Hoezo, kunnen we haar dan reserveren?

Grmbl.


Nou ja, enkele mensen hier geloven niet in standhoudende 'eerste relaties', vandaer.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-10-2005 19:00 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ik geloof in bloemetjes, bijtjes, bier, peuken, muziek en zonnestraaltjes.

Maar er zijn zaken die zelfs ik naar het land van fabeltjes verban.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 21-10-2005 19:01 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

[quote]Op 21 oktober 2005 18:10 schreef Schaep het volgende:
Vrouwen die naar metal luisteren zijn vaak van die types die je in elkaar slaan als je niet doet wat ze zeggen.

[quote]

LOL




Hatsjikidee!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-10-2005 19:03 by Doomy Profiel van Doomy

quote:
Op 21 oktober 2005 18:59 schreef Hexegot het volgende:
Grmbl.


Nou ja, enkele mensen hier geloven niet in standhoudende 'eerste relaties', vandaer.
Laat dat eerste maar weg


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2005 19:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 oktober 2005 18:15 schreef varanus het volgende:
Sex?
Niet voor het trouwen he, kom zeg, jij perverseling


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 21-10-2005 21:14 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 21 oktober 2005 19:01 schreef Unholy Mary het volgende:
Op 21 oktober 2005 18:10 schreef Schaep het volgende:
Vrouwen die naar metal luisteren zijn vaak van die types die je in elkaar slaan als je niet doet wat ze zeggen.



LOL





Soms is het echt geen lol, geloof me... Kan het met Schaep eens zijn, althans wat betreft slaan, in elkaar slaan lukte ze geen van allen (ja, psychische stoornissen)


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 21-10-2005 21:22 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

Mooie kettingbrief nav (te lang) samenzijn met je vrouw


Eindelijk een goeie kettingbrief! In tegenstelling tot normale kettingbrieven kost deze helemaal niets. Je kunt alleen maar winnen!

Wat moet je doen :

Simpel: Breng eerst je vrouw/vriendin onder narcose, stop haar in een grote doos (vergeet de luchtgaten niet!) en stuur de doos aan diegene die op de eerste plaats in de lijst staat. Voeg daarna jezelf toe onder aan de lijst en zend deze mail aan vijf hele goede vrienden die net zo potent zijn als jij.
Al vrij snel staat jouw naam op de eerste plaats en krijg je 823.542 vrouwen per post thuisgestuurd. Volgens statistische berekeningen zijn daaronder minstens: 0,5 Miss Holland's, 2,5 modellen, 463 wilde nymfomanen, 3.234 attractieve nymfomanen, 20.198 multiorgasme vrouwen en 40.198 biseksuele vrouwen.

Dat zijn dus precies 64.284 vrouwen die heel eenvoudig, heter, lekkerder en opener zijn dan die ouwe chagrijnige soepkip, die je net per post opgestuurd hebt. En het mooiste is: die ouwe soepkip is gegarandeerd niet onder diegenen, die naar jou toe zijn gestuurd!

Onderbreek deze kettingbrief onder geen enkele voorwaarde! Een man die maar aan 3 in plaats van 5 vrienden geschreven had, kreeg bijvoorbeeld zijn eigen ouwe zeiksnor terug. Met dezelfde ochtendjas gekleed als ie haar in de doos had gestopt, compleet met dezelfde langdurige migraineaanval, en met dezelfde beschuldigende gezichtsuitdrukking. Op dezelfde dag trok zijn Braziliaans supermodel, waarmee hij sinds hij zijn vrouw weggestuurd had, mee samenwoonde het huis uit, en ging bij zijn beste vriend (aan wie hij deze mail niet gestuurd had) wonen!

Terwijl ik deze mail verder stuur, heeft de kerel die 4 plaatsen boven mij staat, al 837 vrouwen toegestuurd gekregen, en ligt uitgeput in het ziekenhuis! En voor de deur van zijn kamer in het ziekenhuis zijn inmiddels 432 nieuwe dozen bijgekomen!

Je moet deze mail vertrouwen! Dit is een eenmalige gelegenheid om tot een bevredigend seksueel leven te komen. Geen dure uitnodigingen voor restaurants, geen urenlange gesprekken over dingen (waar alleen vrouwen in zijn geïnteresseerd) om alleen maar seks met haar te hebben. Geen verplichtingen, geen bemoeizuchtige schoonmoeders en geen boze verrassingen zoals verloving of huwelijk.

Dus wacht niet te lang en stuur deze brief nog vandaag aan vijf hele goede vrienden.

PS: Als je geen vrouw hebt om op te sturen kun je ook een stofzuiger nemen, dat is in principe hetzelfde.


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-10-2005 21:24 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Stofzuiger? Hetzelfde?

Gggoed.




Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-10-2005 21:59 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 oktober 2005 18:10 schreef Schaep het volgende:
Vrouwen die naar metal luisteren zijn vaak van die types die je in elkaar slaan als je niet doet wat ze zeggen.



Ik denk dat dat eerder wat te maken heeft met het zijn van een mietje van de in elkaar geslagenen

Al heb ik wel ex-vriendinnen die ex-vriendjes in elkaar geslagen hebben

quote:
Op 21 oktober 2005 14:17 schreef DecomposingBitch het volgende:
Ik vind een stuk wandelen met je (ahum) 'schatje' in een mooi bos op zondagmiddag anders geen foute tijdsbesteding hoor?! Heerlijk zelfs! Uitwaaien na het lang in bed leggen en de kater uit je kop laten waaien...


Bij gebrek aan een bos deden wij dat op het strand afgelopen weekend. En daar is zeker niets mis mee

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 21-10-2005 22:01]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-10-2005 22:07 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 21 oktober 2005 21:59 schreef Argus het volgende:
Ik denk dat dat eerder wat te maken heeft met het zijn van een mietje van de in elkaar geslagenen

Al heb ik wel ex-vriendinnen die ex-vriendjes in elkaar geslagen hebben


Daar zou het ook aan kunnen liggen inderdaad, maar dan zou het een combinatie van factoren zijn.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-10-2005 22:09 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 oktober 2005 22:07 schreef Schaep het volgende:
Daar zou het ook aan kunnen liggen inderdaad, maar dan zou het een combinatie van factoren zijn.


Ach, zoals eerder al genoemd, er zijn wel wat mensen met 'problemen' al zijn dat toch meer mensen met jurk Sandra in de kast hoor...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 21-10-2005 22:11 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 21 oktober 2005 22:09 schreef Argus het volgende:
... jurk Sandra ...


Lekker droog Argus...


Hatsjikidee!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-10-2005 22:11 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 21 oktober 2005 22:09 schreef Argus het volgende:
Ach, zoals eerder al genoemd, er zijn wel wat mensen met 'problemen' al zijn dat toch meer mensen met jurk Sandra in de kast hoor...


Hehe, daar moest ik even voor Googlen, maar dat zou maar zo kunnen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2005 23:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 oktober 2005 21:14 schreef Vampire John het volgende:
Soms is het echt geen lol, geloof me... Kan het met Schaep eens zijn, althans wat betreft slaan, in elkaar slaan lukte ze geen van allen (ja, psychische stoornissen)
Sorry hoor, maar als je je als vent laat slaan, heb je zelf ook de onnodige problemen ....

Ruzie maken hoort erbij, maar zodra er klappen gaan vallen is er iets fundamenteels mis ....


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 22-10-2005 13:58 by DecomposingBitch Profiel van DecomposingBitch

Hmmmm, Grimmi en ik zijn inmiddels alweer ruim 20 maanden samen en we hebben elkaar leren kennen op een Macabre concert nota bene... (How romatic!)
En ik zou um echt noooooit kunnen slaan zelfs! Behalve als ie mij zou slaan, dan zou ik terugslaan... Maar ja, ik kan me niet voorstellen dat hij mij ooit zou slaan... (How romantic again)
Als ik een beetje boos op hem ben, dan werkt hem negeren veel beter, vraagt ie vanzelf wat er mis is, en dan leg ik dat natuurlijk even uit....
Ik ken iid ook een paar 'metalvouwen' die echt geen lieverdjes zijn, maar ik geloof dat het over het algemeen toch wel meevalt met metalvrouwen toch?


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 22-10-2005 14:53 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 21 oktober 2005 23:13 schreef Jenje het volgende:
Sorry hoor, maar als je je als vent laat slaan, heb je zelf ook de onnodige problemen ....

Ruzie maken hoort erbij, maar zodra er klappen gaan vallen is er iets fundamenteels mis ....


Jenje; wel eens gehoord van vrouwen met een zwaar borderline-probleem...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-10-2005 14:54 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 oktober 2005 14:53 schreef Vampire John het volgende:
Jenje; wel eens gehoord van vrouwen met een zwaar borderline-probleem...


Zwaar borderline? Wat is de toevoeging zwaar nou weer dan? Borderline is zowieso heftig, maar een zware borderliner (200 kilo plus)? Nouja, zelfs voor een borderliner is het geen standaard om te gaan meppen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-10-2005 17:25]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen