IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Suffocation Vorige pagina | Volgende pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2016 23:37 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ja dat kan.

Alleszins is hun eerste era de beste.
Hun tweede de slechtste.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 05-03-2016 12:25 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 4 maart 2016 23:36 schreef De Vieze Man het volgende:
Dat heeft er toch niets mee te maken. Ik ga juist voor human waste, dat geluid van die plaat is zo meedogenloos veel bruter, dat is niet in woorden...



Volgens mij het prul nooit gedraaid. Ooit bij een tweedehandswinkel uit een bak gegraaid. De kasten staan hier overvol. Als het de eerste persing is, kan ik er mooi een middag van ploppen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 05-03-2016 21:57 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Nooit gedraaid...

Ik zou dat echt even een keer gaan doen.

Ik had het voor het eerst toen ik de eerste keer pleasure to kill van kreator op de draaitafel legde. Daarna met seven churches van possessed. En toen met deze plaat.

Je denkt dat je alles wel gehoord had en dan was er weer iets nieuws wat zo bruut was.

Edit: ik zet hem ook even op, lekker. Liedje 1 is al meteen dikke BAM.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 05-03-2016 22:51]


VIESPEUK!!!


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 06-03-2016 7:05 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2016 23:37 schreef caron het volgende:
Ja dat kan.

Alleszins is hun eerste era de beste.
Hun tweede de slechtste.


Souls to deny en sufoocation zijn wel vet, die 2 nieuwere niet.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 08-03-2016 19:52 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik vind Blood Oath ook erg goed. Het geluid is weliswaar wat minder, de nummers zijn erg goed. Wat complexer dan de gemiddelde Suffocation plaat, en daardoor nog iets minder toegankelijk, maar als je de plaat een paar keer gedraaid hebt, dan groeit deze enorm. De eerste keer dat ik de plaat luisterde vond ik hem ook erg teleurstellend. Gelukkig heb ik hem toch nog maar een paar keer gedraaid

Eigenlijk het tegenovergestelde van "Pinnacle of Bedlam". Een modern geluid, behoorlijk catchy arrangementen. Pakt meteen. Maar toch, na een aantal keren geluisterd te hebben, vind ik hem juist één van de mindere platen van Suffocation. Op een paar zeer sterke nummers na. Naar mijn mening dan.


lampje


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-03-2016 21:02 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Oh, Ik vind Blood Oath juist één van de mindere, juist vanwege die complexe nummers. Ook na meerdere keren luisteren.

Pinnacle of Bedlam vind ik juist weer een sterke plaat.

De EP Despise the Sun vind ik ook erg gaaf. Die sound!


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 08-03-2016 21:13 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ja, die ep is ook te gek, ja.




VIESPEUK!!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-03-2016 21:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Despise the Sun en Souls to Deny heb ik altijd de beste gevonden. De selftitled bevat enkele leuke nummers, maar is betrekkelijk saai. Ik ben nooit door het geluid van Effigy of the Forgotten en Pierced From Within geraakt.

Effigy nog maar eens proberen, binnenkort.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-03-2016 6:14 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2016 21:47 schreef BenKnuckles het volgende:
Despise the Sun en Souls to Deny heb ik altijd de beste gevonden. De selftitled bevat enkele leuke nummers, maar is betrekkelijk saai. Ik ben nooit door het geluid van Effigy of the Forgotten en Pierced From Within geraakt.

Effigy nog maar eens proberen, binnenkort.


Gooooo Ben.


En nu gaan we vegen


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-03-2016 10:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hier doet Blood Oath het erg goed (naast het oudere werk). Pinnacle of Bedlam vind ik dan weer wat te dunnetjes.

Ik bedoel maar:



[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 09-03-2016 11:23]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 09-03-2016 11:43 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2016 10:29 schreef Count Usher het volgende:
Hier doet Blood Oath het erg goed (naast het oudere werk). Pinnacle of Bedlam vind ik dan weer wat te dunnetjes.

Ik bedoel maar:





Ken deze niet, maar had het gevoel dat iemand me in de zeik zit te nemen door Morbid Angel onder een foto van Suffocation te plakken.

Dit is dus niet Morbid Angel ?


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-03-2016 12:40 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2016 21:47 schreef BenKnuckles het volgende:
Effigy nog maar eens proberen, binnenkort.


En gauw een beetje!



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-03-2016 13:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2016 11:43 schreef BongoBongo het volgende:
Ken deze niet, maar had het gevoel dat iemand me in de zeik zit te nemen door Morbid Angel onder een foto van Suffocation te plakken.

Dit is dus niet Morbid Angel ?


Dergelijke gave muziek heeft MA al eeuwen niet meer gemaakt.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 09-03-2016 13:59 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2016 13:52 schreef Count Usher het volgende:
Dergelijke gave muziek heeft MA al eeuwen niet meer gemaakt.


Hahaha !!! Eens


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-03-2016 22:08 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

'Blood Oath' was ik een beetje vergeten. Vandaag nog eens goed geluisterd. Heerschplaat!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-04-2017 23:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



New York death metal veterans SUFFOCATION will release their new album, "…Of The Dark Light", on June 9 via Nuclear Blast. The follow-up to 2013's "Pinnacle Of Bedlam" will mark the band's first release with new guitarist Charlie Errigo (formerly of PYREXIA) and drummer Eric Morotti (KILLITOROUS, BLIND WITNESS).

The track listing for the effort is as follows:

01. Clarity Through Deprivation
02. The Warmth Within The Dark
03. Your Last Breaths
04. Return To The Abyss
05. The Violation
06. Of The Dark Light
07. Some Things Should Be Left Alone
08. Caught Between Two Worlds
09. Epitaph Of The Credulous


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 12-04-2017 23:54 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Ik wist niet eens dat ze een nieuwe drummer hebben


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 14-04-2017 16:49 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-04-2017 17:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik verwachtte nu net zoiets als de nieuwe plaat van Suicide Silence, maar dit klinkt toch "gewoon" als Suffocation?


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 14-04-2017 17:20 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Ik vind het een beetje mwoah, niet lomp genoeg, had ik al een beetje verwacht met deze drummer erbij.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2017 18:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 april 2017 17:00 schreef Snaack het volgende:
Ik verwachtte nu net zoiets als de nieuwe plaat van Suicide Silence, maar dit klinkt toch "gewoon" als Suffocation?


Dat vind ik ook. Mss wat teveel te lage tempo's.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-04-2017 18:39 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Gewoon weer een lekker nummer. De elpee zal er wel weer komen. Mooie hoes ook.


bub


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-04-2017 21:47 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Bass drums staan me veel te hard, iig. Wel erg lekker gitaar geluid.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 14-04-2017 22:46 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Hmmm.... Ik ben het met zowel Sjon als Snaack eens.

Overigens vind ik de productie ook te clean. Had de vorige plaat ook al.


lampje


Room101
Usericon van Room101
Posted 27-04-2017 22:41 by Room101 Wijzig reactieProfiel van Room101Quote dit bericht

Drums niet te getriggered?


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen