IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-10-2003 9:47 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 oktober 2003 6:31 schreef Fire het volgende:
....
En mörke wordt nog besproken




...
...
...



Hoe gay kan je zijn...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-10-2003 9:58 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 oktober 2003 16:27 schreef Jenje het volgende:
Ieder zijn meug Azzy, ieder zijn goede en foute dingen. Mijn mening over bannen doet niet ter zake, ik had het gewoon weer effe gehad met Mörke daar hij hier puur komt om mensen uit te lokken (en ja ik ben makkelijk uit te lokken), en dan vind ik dat je hier niet op het juiste adres bent.

Verder vind ik Mark's gedrag op ZM merkwaardig aangezien hij IRL mij nooit zo heeft durven aan te vallen (mag best, ik ben best aardig, echt waar!), maar dan durft hij het blijkbaar niet.
Als je dan iemand probeert uit te lokken doe dat dan niet alleen via iets anoniems als internet maar heb dan het lef om dat ook IRL te doen, dan ben je een echte vent en verdien je respect.

Kan verder zeggen dat ik de meeste ZM-ers respecteer hier, neem bijvoorbeeld Laindenogwat (dude change the name), niet iemand waar ik veel me heb, maar hij komt wel ff gedag zeggen als ie me ziet, dat vind ik een strakke actie van em.

Maar ach, over opmerkingen naar mijn hoofd kan ik me niet druk maken .... een beledeging is pas een belediging als ik het een belediging vind.

respect vind ik zo'n Turken woord.
Mag je dan alleen zijn als je elkaar kont likt?
Ik stoor me veel minder aan Morke dan veel ander zm'ers waarvan het overduidelijk naar voren komt in hun post dat ze alleen kunnen communiceren via het internet omdat ze sociaal indermate ontelligent zijn dat ze in de echte wereld niet kunnen functioneren. Heel veel mensen hier zijn gewoon zielig en achterlijk en dom, en sommige mensen kunnen zich hier nu eenmaal aan irriteren en daarop reageren. Als je daar niet tegen kunt ga je maar naar een wetenschappelijk forum om interessant te lullen ofzo. Dit is nu eenmaal een hangplek voor metalliefhebbers en die zijn over het algemeen genomen nu eenmaal (sociaal) dom. deal with it.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-10-2003 10:03 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Ik vind overigens wel dat Jenje een punt heeft, een goed punt zelfs. Maar dat terzijde gelaten liever weer klachten en over morke wordt gepraat


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-10-2003 10:18 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 24 oktober 2003 9:58 schreef ghoulliette het volgende:
respect vind ik zo'n Turken woord.
Mag je dan alleen zijn als je elkaar kont likt?
Ik stoor me veel minder aan Morke dan veel ander zm'ers waarvan het overduidelijk naar voren komt in hun post dat ze alleen kunnen communiceren via het internet omdat ze sociaal indermate ontelligent zijn dat ze in de echte wereld niet kunnen functioneren. Heel veel mensen hier zijn gewoon zielig en achterlijk en dom, en sommige mensen kunnen zich hier nu eenmaal aan irriteren en daarop reageren. Als je daar niet tegen kunt ga je maar naar een wetenschappelijk forum om interessant te lullen ofzo. Dit is nu eenmaal een hangplek voor metalliefhebbers en die zijn over het algemeen genomen nu eenmaal (sociaal) dom. deal with it.


Ben je nu pro- of contra de sociaal-gehandicapten (gelijk mij) op dit forum ?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-10-2003 10:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ja jenje heeft wel een punt. Ik vind alleen dat er zo'n klaag cultuur is onstaan. als iemand niet aardig genoeg is is er meteen paniek. Nou welkom in de echte wereld waar niet iedereen even aardig is en er niet altijd iemand in om je handje vast te houden.
het is net als voetbal (ghoullie bevindt zich op glad ijs) als je voor elke overteding een gele kaart gaat geven wordt er veel meer nadruk op gelegd en krijg je een agressieve cultuur.

En ook even tot mezelf betrekken dat sommige mensen vinden dat ik steeds discussies uitlok en steeds zo gemeen doe. Misschien lijkt dat zo omdat er blijkbaar veel aandacht wordt besteed aan mijn posts. als mensen nu een minder aandacht aan mij besteden, minder op mij letten dan valt het allemaal bes wel mee. Ik snap best dat ik erg interessant ben en ietwat orthodox qua communicatie methodes maar die aandacht die er omtrent bestaat wordt door derder gecreert.

drank u voor uw aandacht en tot de volgende knoop


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-10-2003 10:22 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Klaag cultuur? Ja, misschien wel, maar ik kan me erbij voorstellen dat sommige mensen het onprettig vinden om de hele tijd voor rotte vis te worden uitgemaakt (bijvoorbeeld).

en ja, jij valt best mee.

En nou weer ontopic ajb


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-10-2003 10:25 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 oktober 2003 10:18 schreef campske666 het volgende:
Ben je nu pro- of contra de sociaal-gehandicapten (gelijk mij) op dit forum ?

geen van beide, ze zijn er gewoon, dus je moet het ermaar mee doen. Je kunt niet verwachten dat iedereen doet aan jouw verwachtingen, beetje ongezond.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-10-2003 10:37 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 oktober 2003 10:22 schreef Elfensteen het volgende:
Ja, misschien wel, maar ik kan me erbij voorstellen dat sommige mensen het onprettig vinden om de hele tijd voor rotte vis te worden uitgemaakt (bijvoorbeeld).



Als je het je aantrekt dat iemand op het internet je stinkende haring noemt, dan heb je sowieso een probleem die niet bij de stinkende-haring-roeper zijn oorsprong heeft. Flame lekker terug, of niet.



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-10-2003 10:38 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 24 oktober 2003 10:37 schreef Azagthoth het volgende:
Als je het je aantrekt dat iemand op het internet je stinkende haring noemt, dan heb je sowieso een probleem die niet bij de stinkende-haring-roeper zijn oorsprong heeft. Flame lekker terug, of niet.
Ook waar, je moet natuurlijk wel tegen een stootje kunnen, anders kan je je kop nergens boven water houden


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-10-2003 10:39 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 oktober 2003 9:58 schreef ghoulliette het volgende:
......Dit is nu eenmaal een hangplek voor metalliefhebbers en die zijn over het algemeen genomen nu eenmaal (sociaal) dom. deal with it.


Dat is echt onzin.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2003 11:40 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 24 oktober 2003 10:39 schreef Leviathanica het volgende:
Dat is echt onzin.
Nee.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 24-10-2003 11:57 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 23 oktober 2003 23:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja hartstikke leuk HOOR, dat zagen we nou ECHT niet aankomen. Mörke zou zo'n stomme opmerking nooit gemaakt hebben.
Dan dien je toch FIJN een KLACHT in?


Touché, pussycat!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-10-2003 12:44 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 24-10-2003 12:45 by bazzio Profiel van bazzio



Bazzio Attacks!!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2003 12:49 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 24 oktober 2003 12:44 schreef Voice Of Doom het volgende:



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 24-10-2003 13:04 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
ghoulliette:
als iemand niet aardig genoeg is is er meteen paniek. Nou welkom in de echte wereld waar niet iedereen even aardig is en er niet altijd iemand in om je handje vast te houden.


Toch worden er op internet wel bepaalde dingen gezegd en bepaalde gedragingen geuit die in de echte wereld totaal onacceptabel zouden zijn... Moet je het dan maar goedkeuren? Ik vind van niet. Niks mis met een stevige discussie, maar maak het niet te persoonlijk.

quote:
ghoulliette:
het is net als voetbal (ghoullie bevindt zich op glad ijs) als je voor elke overteding een gele kaart gaat geven wordt er veel meer nadruk op gelegd en krijg je een agressieve cultuur.


Dat denk ik niet, bij basketball bijvoorbeeld treedt men streng op tegen overtredingen en die sport is een stuk minder agressief dan voetbal. Repressie lokt niet noodzakelijk agressie uit.

quote:
ghoulliette:
En ook even tot mezelf betrekken dat sommige mensen vinden dat ik steeds discussies uitlok en steeds zo gemeen doe.


Nogmaals, niks mis met een stevige discussie, maar mensen zomaar beledigen is m.i. net als in de echte wereld, waar jij zo hoog van opgeeft, not done.


no text supplied


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 24-10-2003 13:04 by JFrost Profiel van JFrost

quote:
Op 24 oktober 2003 10:39 schreef Leviathanica het volgende:
Dat is echt onzin.


Precies. Sinds wanneer heeft dit forum nog iets met metal te maken?


this user is dead


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 24-10-2003 13:05 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 24 oktober 2003 13:04 schreef JFrost het volgende:
Precies. Sinds wanneer heeft dit forum nog iets met metal te maken?


Metaaaaaaaaaaaaaaaaa-aaaaaaaaaaaaaaa-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllll!!!!!



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2003 13:42 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 24 oktober 2003 13:05 schreef Kramy het volgende:
Metaaaaaaaaaaaaaaaaa-aaaaaaaaaaaaaaa-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllll!!!!!
Hee fucker, da's mijn uitspraak!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-10-2003 13:45 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

hoeveel blanke naar metal luisterende basketballers ken jij?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-10-2003 13:46 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 24 oktober 2003 13:45 schreef ghoulliette het volgende:
hoeveel blanke naar metal luisterende basketballers ken jij?

Hoeveel blanke naar metal luisterende voetballers ken jij?


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-10-2003 13:50 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

in mijn directe omgeving? een stuk of 10 denk ik


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-10-2003 13:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 24 oktober 2003 13:46 schreef helmet het volgende:
Hoeveel blanke naar metal luisterende voetballers ken jij?


Nou, ik sta voor mijn lol nog wel eens op een voetbalveld of telt dat niet?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-10-2003 14:00 by FireFox Profiel van FireFox

Volgens mij dwalen we hier iets af...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-10-2003 14:02 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 24 oktober 2003 13:46 schreef helmet het volgende:
Hoeveel blanke naar metal luisterende voetballers ken jij?


Ik ken er 1


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen