IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 5 Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-11-2003 11:42 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Mensen, nokken! Ontopic en niet lopen flamen!

Ghoulliette: zou je de opmerkingen waar je op doelt misschien terug kunnen zoeken en naar ons moderators (moderators_at_zwaremetalen.com) kunnen mailen? Dan kunnen we kijken of je gelijk hebt, want ik heb geen tijd om het hele forum door te spitten op zoek naar posts van knelgeest.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-11-2003 11:45 by Chelman Profiel van Chelman

De opmerking van kwelgeest staat ergens in Mooie Vrouwen. In context geplaatst was het een semi-grappige maar ook onsmakelijke grap. Om eerlijk te zijn vond ik het minder erg dan de 'grootouders aan het gas' opmerking op de vorige pagina van de Klachten topic.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 26-11-2003 11:50 by campske666 Profiel van campske666

Ik ga akkoord met Chelman. Kwelgeests opmerking, hoe smakeloos ook, rechtvaardigd die ouders-vergas opmerking totaal niet.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 13:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gewoon iedereen behalve mij bannen, dan heeft tenminste 1 persoon dikke lol


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-11-2003 14:03 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 november 2003 13:59 schreef Jenje het volgende:
Gewoon iedereen behalve mij bannen, dan heeft tenminste 1 persoon dikke lol


Ja maar Jenje, dan is er niemand meer om af te zeiken...




Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 26-11-2003 14:04 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

.

[Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 26-11-2003 14:04]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 14:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 november 2003 14:03 schreef altx het volgende:
Ja maar Jenje, dan is er niemand meer om af te zeiken...




En ook niemand meer om het te lezen dus is afzeiken dan niet meer nodig (HOP)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-11-2003 14:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 26 november 2003 11:42 schreef helmet het volgende:
Mensen, nokken! Ontopic en niet lopen flamen!

Ghoulliette: zou je de opmerkingen waar je op doelt misschien terug kunnen zoeken en naar ons moderators (moderators_at_zwaremetalen.com) kunnen mailen? Dan kunnen we kijken of je gelijk hebt, want ik heb geen tijd om het hele forum door te spitten op zoek naar posts van knelgeest.
oweja owja en die opmerking over mij groot ouders van die linkse kut trut mag zeker wel
Ik wist dat het hier een beetje hypocriet was maar dit gaat echt veeel te ver.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-11-2003 14:33 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 november 2003 14:32 schreef kwelgeest het volgende:
oweja owja en die opmerking over mij groot ouders van die linkse kut trut mag zeker wel
Ik wist dat het hier een beetje hypocriet was maar dit gaat echt veeel te ver.
Ook jou verwijs ik door naar diezelfde mailbox! Ik zeg niet dat opmerking wel mag, ik zeg niet dat ie niet mag... ik heb nu geen tijd om het uit te zoeken. Mail maar en wacht even tot er iemand tijd heeft!


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2003 15:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 26 november 2003 14:32 schreef kwelgeest het volgende:
oweja owja en die opmerking over mij groot ouders van die linkse kut trut mag zeker wel
Ik wist dat het hier een beetje hypocriet was maar dit gaat echt veeel te ver.

ga huilen ofzo. waarom mag je alleen als nazi, of extreem rechts persoon grapjes maken over onderwerpen uit woII en wordt er gejankt als het om hun eigen familie gaat.


campske666
Usericon van campske666
Posted 26-11-2003 15:49 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 26 november 2003 15:47 schreef ghoulliette het volgende:
ga huilen ofzo. waarom mag je alleen als nazi, of extreem rechts persoon grapjes maken over onderwerpen uit woII en wordt er gejankt als het om hun eigen familie gaat.


Die gast zijn opmerking was zwarte humor. Jouw opmerking was totaal geen humor, maar ongepast grof. Dat is dus helemaal niet te vergelijken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2003 15:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

sorry maar bij kwelgeest ging ik ervan uit dat het geen humor betrof.
En ik ben nu eenmaal vrij tactloos. En boeit me niets, blijf er eigenlijk wel bij dat extreme mensen die te koop lopen met nazi erfgoed daarmee welleens geconfronteerd mogen worden op persoonlijk vlak.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-11-2003 17:04 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 november 2003 15:49 schreef campske666 het volgende:
Die gast zijn opmerking was zwarte humor. Jouw opmerking was totaal geen humor, maar ongepast grof. Dat is dus helemaal niet te vergelijken.


Zijn er hier eigenlijk nog wel mensen die cynisme begrijpen??? OK, het was het meest bijtende soort cynisme, maar het blijft cynisme...

Als persoon A zegt: Begrip X is niets mis mee, dan kan je toch verwachten dat persoon B antwoordt: Dan hoop ik dat begrip X jou en/of je familie overkomt, dan piep je wel anders...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2003 17:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 26 november 2003 15:51 schreef ghoulliette het volgende:
sorry maar bij kwelgeest ging ik ervan uit dat het geen humor betrof.
En ik ben nu eenmaal vrij tactloos. En boeit me niets, blijf er eigenlijk wel bij dat extreme mensen die te koop lopen met nazi erfgoed daarmee welleens geconfronteerd mogen worden op persoonlijk vlak.
Jij ziet in alles extreem-rechts....


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 17:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 november 2003 17:04 schreef Misanthrope het volgende:
Jij ziet in alles extreem-rechts....
Ah ze is lid van Kafka geworden


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-11-2003 17:11 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-11-2003 18:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 26 november 2003 15:47 schreef ghoulliette het volgende:
ga huilen ofzo. waarom mag je alleen als nazi, of extreem rechts persoon grapjes maken over onderwerpen uit woII en wordt er gejankt als het om hun eigen familie gaat.
Punt 1: waar heb jij eigenlijk in godsnaam ooit op gebaseerd dat ik nazi ben

Punt2: jij ging als eerste ''janken''

punt3: mijn ''gejank'' gaat niet over jouw opmerking maar over het mod beleid.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-11-2003 18:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 26 november 2003 17:04 schreef altx het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog wel mensen die cynisme begrijpen??? OK, het was het meest bijtende soort cynisme, maar het blijft cynisme...

Als persoon A zegt: Begrip X is niets mis mee, dan kan je toch verwachten dat persoon B antwoordt: Dan hoop ik dat begrip X jou en/of je familie overkomt, dan piep je wel anders...
Dat was geen cynisme. Ze had gewoon niets nuttigs meer te zeggen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Fire
Usericon van Fire
Posted 26-11-2003 19:57 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

Nou mail de overige klachten hierover maar. Dan weten we er van.

nu weer een nieuwe klachten graag.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2003 23:23 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 26 november 2003 17:04 schreef altx het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog wel mensen die cynisme begrijpen??? OK, het was het meest bijtende soort cynisme, maar het blijft cynisme...

Als persoon A zegt: Begrip X is niets mis mee, dan kan je toch verwachten dat persoon B antwoordt: Dan hoop ik dat begrip X jou en/of je familie overkomt, dan piep je wel anders...

idd. voor sommige mensen is dat gewoon heel moeilijk te begrijpen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-11-2003 23:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 26 november 2003 23:23 schreef ghoulliette het volgende:
idd. voor sommige mensen is dat gewoon heel moeilijk te begrijpen.
ga na niet doen alsof jij t zo bedoelde het was gewoon overduidelijk dat je met je bekrompe linkse hoofd niet zinnigers te zeggen had.
En nee dat is niet slechts mijn intrepetatie in dit topic; in de andere vielen je laatste opmerkingen ook tegen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2003 23:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

waarom ben ik nu weer links? Dat had ik toch juist gewild dat je liefdevol werd opgevangen in een asielzoekerscentrum?

ik ben juist voor sterilisatie van te lage IQ waardes, vrij extreem rechts dacht ik zo


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-11-2003 23:59 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 26 november 2003 23:57 schreef ghoulliette het volgende:
waarom ben ik nu weer links? Dat had ik toch juist gewild dat je liefdevol werd opgevangen in een asielzoekerscentrum?

ik ben juist voor sterilisatie van te lage IQ waardes, vrij extreem rechts dacht ik zo
Lieverd ik heb al meer posts van jouw gelezen dan slechts vandaag

kom jij nou maar eerst met je argumenten want nou probeer je t weer leuk te ontwijken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-11-2003 0:00 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

oke ik vind je gewoon een lul met dom chauvenistisch en discriminerent gezever


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-11-2003 0:01 by Immortella Profiel van Immortella

*zucht* Ik ga me nergens mee bemoeien hoor, maar ik moet ff kwijt dat links vaak geassocieerd wordt met dom of onwetend, en dat vind ik onwijs irritant!!
Verder was die opmerking van Ghoullie wat hard, maar te pas en te onpas met allerlei termen gooien vind ik niet kunnen...


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen