IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : W.A.S.P. / WASP Vorige pagina | Volgende pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 24-02-2004 13:37 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

die is idd onwijs gaaf, haha! en ik ben er ook zeker bij in de effenaar



Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 24-02-2004 13:52 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

wederom een voorbeeld van het feit dat alle gave bands in het zuiden komen, gvd
misschien dat ik me tegen die tijd de reis kan perrimiteren.
ik hoop het, want WASP heerscht


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 13:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me verbaas over de populariteit van WASP. heb ik iets gemist ofzo???? Ze spelen toch doorsnee poser LA rock a la Motley crue? Eventuele aanraders om de band eens uit te proberen? ik ken alleen de muziek rond de tijd dat " blind in texas" werd uitgebracht en vond dat dus vrij zwak materiaal.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 24-02-2004 14:05 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 24 februari 2004 13:30 schreef attila_de_hun het volgende:
nou veel plezier in ieder geval. gooien ze nog steeds stukken rauw vlees het publiek in?
Delaatste keer iig niet, zijn bikerstuurmicrofoonstand-ding had wel vuurwerk in de handvaten haha


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 24-02-2004 14:07 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 24 februari 2004 13:55 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me verbaas over de populariteit van WASP. heb ik iets gemist ofzo???? Ze spelen toch doorsnee poser LA rock a la Motley crue? Eventuele aanraders om de band eens uit te proberen? ik ken alleen de muziek rond de tijd dat " blind in texas" werd uitgebracht en vond dat dus vrij zwak materiaal.
WASP lijkt in de verste verte niet op MC (MC Roxxx!), is zelfs stukken Heavier als je't mij vraagt... ja, oeramerikaans is het wel haha

populariteit? het laatste anderhalf jaar is alles wat vijftien jaar oud is opeens weer totaal 'cool' en 'in'.


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 24-02-2004 14:19 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Argh, alleen in de Effenaar?

Da's minder, maar ja, moet ik maar weer eens naar Eindhoven afreizen dan, en ook nog op een woensdag

Overigens staat DragonForce als voorprogrammna van WASP op de UK data, en ik hoop ook op de internationale data!

(alleen daarvoor zou ik al gaan)

Maar ja, eerst maar kijken of dat lukt, ik vrees eigenlijk van niet

NP: Judas Priest - Race With The Devil


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 24-02-2004 14:23 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

nimmer nuchter en pil weten waar ze kunnen overnachten na een concertje in de effenaar



Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 24-02-2004 14:27 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 24 februari 2004 14:23 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
nimmer nuchter en pil weten waar ze kunnen overnachten na een concertje in de effenaar


Heersch

(kan ik ook eindelijk dat shirt meenemen )

Maar het probleem is dat ik dan waarschijnlijk druk bezig ben met veldwerk, d.w.z. doordeweeks in oost-groningen vogeltjes kijken, en van concerten komt er dan niet veel terecht denk ik

NP: Manilla Road - Metal


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 24-02-2004 14:28 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

ik heb the crimson idol van w.a.s.p. ..... wat een GEWELDIGE cd is dat verder heb ik nog wat mp3tjes en videoclib die zijn ook niet onaardig


..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 14:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 14:27 schreef Pil het volgende:
Heersch

(kan ik ook eindelijk dat shirt meenemen )

Maar het probleem is dat ik dan waarschijnlijk druk bezig ben met veldwerk, d.w.z. doordeweeks in oost-groningen vogeltjes kijken, en van concerten komt er dan niet veel terecht denk ik

NP: Manilla Road - Metal


off topic: vogeltjes kijken

mijn veldwerk bestaat uit "plantjes kijken" en bodemmonsters analyseren


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-02-2004 1:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Yah toffe band! Ik heb The last command & The headless children (de solo's in Thunderhead!! ) en ergens nog Crimson idol (Chainsaw Charly !! ) en ooit Live in the raw en de Animal mcd.

Wel een band die ik uit het oog ben verloren door de jaren heen toen de smaak verschoof van hardrock naar metal.

Wat ik frappant vond waren de klaarblijkelijk vrij massale reacties op hun advertenties voor stagesluts om -half-naakt afgetuigd te worden. Common female desires?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-09-2004 23:21 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Hup, hier dan maar verder!

Daarstraks had ik "The Headless children" nog opstaan in de auto. Man man, vroeger kende ik het wel, maar niert meer dan dat...daar is nu al geruime tijd verandering in gekomen.
De muziek van die gasten kruipt gewoon door mijn vel.

Op 7 november komen ze naar Antwerpen

Dat wil ik niet missen, in mei heb ik al verstek moeten geven.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-09-2004 23:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Headless Children is zeker een goede plaat!

Neutron Bomber!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 16-09-2004 18:07 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

klopt, dat vind ik ook hun beste plaat.



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 17-09-2004 13:37 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

binnekort in antwerpen heb er zin innnnn


wait for me dragon, we'll meet in the sky


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 17-09-2004 13:41 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Kill Fuck Die!

Al blijft hun eerste cd nog steeds het beste.
Het wordt eens tijd dat ik de complete discografie van deze band koop, want dat is het zeker waard.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-09-2004 1:12 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2004 13:41 schreef CoenV het volgende:
Kill Fuck Die!

Al blijft hun eerste cd nog steeds het beste.
Het wordt eens tijd dat ik de complete discografie van deze band koop, want dat is het zeker waard.


Héhé, hun eerste album is inderdaad het felste.
Die kan ik echt wel héél vaak opzetten.

Ik ben ook zo stilaan bezig om al hun albums te verzamelen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 21-09-2004 17:42 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Gister die nieuwe cd opgepikt; neon god part 2: the demise en die is toch wel erg goed, om eerlijk te zijn...


We don't take it, we just fake it...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-09-2004 21:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 februari 2004 13:55 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me verbaas over de populariteit van WASP. heb ik iets gemist ofzo???? Ze spelen toch doorsnee poser LA rock a la Motley crue? Eventuele aanraders om de band eens uit te proberen? ik ken alleen de muziek rond de tijd dat " blind in texas" werd uitgebracht en vond dat dus vrij zwak materiaal.


Grappige opmerking! Het blijkt dus dat zanger Blackie Lawless (jawel de vader van Lucy Lawless beter bekend onder de naam Xena warrior princess) met Nikki Sixx in een band heeft gezeten genaamd Sister of London met de release: Nonstop rock; ik kwam em net toevallig tegen en hoop em snel te kunnen downloaden.

LONDON: Biography
Related Genres: Rock

When Blackie Lawless kicked glam rock hellions Nikki Sixx and Lizzie Grey out of his band Sister, the duo started London in an effort to annoy Rush fans, emulate the debauched spectacle of New York Dolls, and build upon the music of Cheap Trick, Slade, and Love It to Death. The pair were thrilled when Nigel Benjamin, vocalist with last-legs Mott the Hoople, answered a Recycler ad to be London's singer. According to the Mötley autobiography, -Dirt, Sixx sent the London demo to hero Brian Connolly of Sweet who told the young deviant to keep his day job: "This kind of music is never going to make it." Sixx immediately departed to form the monstrous Mötley Crüe and prove Connolly wrong. Grey powered through the '80s with London, ruling the Sunset Strip as (reputedly) legends like Izzy Stradlin and Fred Coury (Cinderella) passed through the ranks. London's inclusion in the notorious Decline of Western Civilization Part II: the Metal Years signaled the end of the band. Now an underground legend, Grey went on to form Spiders & Snakes.

nb: Wat is Chainsaw charly toch een fantastisch nummer!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-09-2004 0:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-09-2004 11:33 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 13:55 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me verbaas over de populariteit van WASP. heb ik iets gemist ofzo???? Ze spelen toch doorsnee poser LA rock a la Motley crue? Eventuele aanraders om de band eens uit te proberen? ik ken alleen de muziek rond de tijd dat " blind in texas" werd uitgebracht en vond dat dus vrij zwak materiaal.


Door hun eerste paar albums worden ze wel een beetje bij dat soort bands gegooit, onterecht, omdat ze zich daarna meer ontwikkeld hebben.
Al blijft de eerste cd het gaafst.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 26-09-2004 11:38 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 26 september 2004 11:33 schreef CoenV het volgende:
Door hun eerste paar albums worden ze wel een beetje bij dat soort bands gegooit, onterecht, omdat ze zich daarna meer ontwikkeld hebben.
Al blijft de eerste cd het gaafst.


en gay..


Een kleine snol zit zo vol.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-09-2004 11:41 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2004 11:38 schreef SkinPeeleR het volgende:
en gay..


Ongetwijfeld, maar dat is in dit geval positief.


de laar
Usericon van de laar
Posted 27-09-2004 19:30 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

W.A.S.P. is eigenlijk net zo'n band als Motorhead. Maakt niet zoveel uit welk nummer je aanzet, zolang je er maar voor zorgt dat je de volumeknop voldoende slagen rechtsom hebt gegeven


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 08-07-2006 15:10 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Wat de Amerikanen in the mid eighties onder echte metal verstonden, daar horen er nog 2 bij nl. Lizzy Borden en Twisted Sister, de rest is nog net partyrock.
De bay area natuurlijk niet meegerekend want dat sloeg niet zo goed aan als bovengenoemde bands.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 27-07-2006 7:10 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

W.A.S.P. Invades Europe!!

TOUR DATES
Nog geen NL datum


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen