IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Aanschaf home cinema set Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-10-2003 0:29 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Heb zelf een Pioneer set (met losse receiver en dvd player 444) en daar ben ik toch goed tevreden over qua muziek en dvd ook natuurlijk. Was wel ff zoeken naar de goede instellingen, want standaard geluid is idd minser.


Bazzio Attacks!!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-10-2003 0:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

B&W speakers heerschen inderdaad dikke memmen!



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-10-2003 10:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Boss? Dat ken ik niet, het is echt wel bose


"This one is older than shit, heavier than time!"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-09-2009 17:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Lets do the Hypnos. *schop*

In verband met mogelijk nogal offtopic gaan in het gameconsole topic waarschijnlijk hier meer op zijn plek:

Welke meuk hebben de diverse freaks hier zoal in huis voor de betere filmbeleving en wat zijn de ervaringen?

Ik overweeg iig een 100 hz lcd-tv samsung (Series 6) waarvan de afmeting nog onduidelijk is maar zo rond de 37 tot 40 inch vind ik voor mijn kamer groot genoeg (Kijkafstand 4 tot 5 meter)

Daar moet nog een leuke blue-ray spelert bij.
Home cinema receiver wordt hem niet omdat ik toch meer van het oldskool stereo ben dus er moet tzt nog een leuke versterker bij komen omdat mijn oude pioneer amp behoorlijk gaar wordt. Haperende knoptjes enzo.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-09-2009 18:01 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Qua reciever kan ik uit eigen ervaring Yamaha aanraden, dijk van een geluid!

En als je Blue Ray wil zou ik toch eens kijken naar de PS3, kan je ook gelijk internetten op je tv en dergelijke.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-09-2009 18:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zie gameconsole topic.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 17-09-2009 18:22 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2009 17:57 schreef XXL het volgende:
Lets do the Hypnos. *schop*

In verband met mogelijk nogal offtopic gaan in het gameconsole topic waarschijnlijk hier meer op zijn plek:

Welke meuk hebben de diverse freaks hier zoal in huis voor de betere filmbeleving en wat zijn de ervaringen?

Ik overweeg iig een 100 hz lcd-tv samsung (Series 6) waarvan de afmeting nog onduidelijk is maar zo rond de 37 tot 40 inch vind ik voor mijn kamer groot genoeg (Kijkafstand 4 tot 5 meter)

Daar moet nog een leuke blue-ray spelert bij.
Home cinema receiver wordt hem niet omdat ik toch meer van het oldskool stereo ben dus er moet tzt nog een leuke versterker bij komen omdat mijn oude pioneer amp behoorlijk gaar wordt. Haperende knoptjes enzo.

Panasonic TX-37LZD85F (100Hz) vind ik zelf erg mooi beeld hebben. Kijk wel even naar energieverbruik van te voren, daar zit nogal verschil. En dat is natuurlijk makkelijk besparen.
Nu ik de PS3 afgeraden hebt moet ik ook natuurlijk zeggen wat mijn voorkeur heeft. Ik heb zelf wat in elkaar geknutseld. PC-onderdelen kosten bijna niets meer, en je hebt tegenwoordig prachtige, vrijwel geluidsdichte, kasten (met remote). Alles opnemen, gedownloade troep doorsturen naar dit ding, blu-ray, internet. Zeer makkelijk.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2009 18:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Philips heeft ook een erg sterke 100 Hz. Die LED tv's hebben ook een erg strak beeldje trouwens, EN retezuunig.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-09-2009 20:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2009 18:22 schreef Creepmime het volgende:
Nu ik de PS3 afgeraden hebt moet ik ook natuurlijk zeggen wat mijn voorkeur heeft. Ik heb zelf wat in elkaar geknutseld. PC-onderdelen kosten bijna niets meer, en je hebt tegenwoordig prachtige, vrijwel geluidsdichte, kasten (met remote). Alles opnemen, gedownloade troep doorsturen naar dit ding, blu-ray, internet. Zeer makkelijk.


Die optie heb ik overwogen maar dan de vraag:

Als je bij de ps3 geluid en beeld minder vindt vanwege de kwaliteit van de audio- en videoDAC's, hoe zit dat bij deze optie?

@ Kasten vind ik bijvoorbeeld deze van Silverstone wel gaaf:



of met schermpje:



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 17-09-2009 22:44 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2009 20:11 schreef XXL het volgende:
Die optie heb ik overwogen maar dan de vraag:

Als je bij de ps3 geluid en beeld minder vindt vanwege de kwaliteit van de audio- en videoDAC's, hoe zit dat bij deze optie?




Ja goede vraag. Feit is natuurlijk dat je dit zelf in de hand hebt. Kaartjes zijn zelf uit te zoeken. Even copy/paste mijn kaartje:
quote:

De Radeon HD 4550. De kaart is in staat om zowel 7.1 lpcm als 1080p/24-content over hdmi te versturen. Daarnaast is de kaart krachtig genoeg om de meest geavanceerde de-interlacing-techniek toe te passen. Sapphire levert een passief gekoelde variant met de benodigde hdmi-uitgang.


Mijn Blu-Ray speler speelt alles en sneller . Upgrade DVD tot HD Quality. Speelt bovendien bijna geruisloos. En je kan voor vrienden al het opgenomen materiaal etc. even snel op dvd branden.

Ik heb deze:

Ik zie dat je keuze op wit valt maar die is ook verkrijgbaar. inc. diezelfde remote als op jou plaatje.

edit; Vooruit dan:


[Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 17-09-2009 22:47]


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-09-2009 22:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

nog niemand met een hologram in zn kamer?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-09-2009 22:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Af en toe als ik heeeeel dronken ben. Volgende dag is ie weer weg.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-09-2009 22:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik woon in een hologram, en deze is wel heel goed, je kan hem zelfs voelen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-09-2009 22:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Vettigheid kent geen tijd.

It's amazing, Mike!



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-10-2009 19:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-10-2009 21:01 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2009 19:53 schreef XXL het volgende:
Aangejoopt:

http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/samsung-le40b750/




Nice!


Bareuh...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-10-2009 21:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Jammer dat ze hem niet op voorraad hadden maar alleen de demo nog hadden staan. Nu moet ik helaas een week wachten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-10-2009 21:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

200hz, toe maar. Wel een kleintje, hoor.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-10-2009 23:39 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2009 17:57 schreef XXL het volgende:
Lets do the Hypnos. *schop*
(...) dus er moet tzt nog een leuke versterker bij komen omdat mijn oude pioneer amp behoorlijk gaar wordt. Haperende knoptjes enzo.

stereo versterker? Yamaha! Met afstand de beste prijs/kwaliteit verhouding in budgetten tot 500 pleuro. Ga je hoger, dan is yamaha nog steeds de beste, maar kun je ook kijken naar Onkyo (vergerlijkbaar met yamaha: precies geluid) of Marantz en NAD (door de fans "warmer"genoemd, ik noem het minder precies).


Dear dirty delightful old drunken old days


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-10-2009 0:26 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Grappig.

Laatst eens in een hifi-zaak geweest om wat te orienteren. Voor 500 euro heb je een leuke Marantz versterker. De verkoper vond deze beter dan zo een ""schreeuwerige" Yamaha. Blijft leuk audio, heel veel meningen en vaak op gevoel.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-10-2009 20:01 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Hehe, "schreeuwerig" Het eerste wat je natuurlijk moet kiezen zijn je boxen. Daar kies je vervolgens een passende versterker bij.

Qua versterker gaat mijn voorkeur toch echt uit naar eentje die zo exact mogelijk doorgeeft wat hij binnenkrijgt, zoals yamaha of onkyo. Sommige versterkers (zoals marantz) ronden het geluid af, halen de scherpe kantjes eraf en dat wordt dan 'warm' genoemd. Ieder zijn meug!


Dear dirty delightful old drunken old days


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-10-2009 20:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Yamaha bevalt hier ook al jaren prima, erg goed en helder geluid. EN HIJ KAN TERING HARD


Boeiender


aiwendil
Usericon van aiwendil
Posted 05-10-2009 20:41 by aiwendil Wijzig reactieProfiel van aiwendilQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 20:04 schreef MR. N het volgende:
Yamaha bevalt hier ook al jaren prima, erg goed en helder geluid. EN HIJ KAN TERING HARD


dat kan ik beamen.
Hail to his Yamaha


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-10-2009 20:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 oktober 2009 20:04 schreef MR. N het volgende:
Yamaha bevalt hier ook al jaren prima, erg goed en helder geluid. EN HIJ KAN TERING HARD


Die van mij vroeger ook, ik had een yamahahahaha DT.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-10-2009 2:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Binnenkort (Lees: zodra ik wat geld gespaard heb) Begint de jacht naar een nieuw hifi setje. Voorlopig hebben twee merken geluidstechnisch mijn interesse.

Arcam en Cambridge Audio waarbij de laatste prijstechnisch nogal wat aantrekkelijker is.

Mijn B&W 604 voldoen als speakersetje prima.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen