IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 't is weer zondag... Volgende pagina
XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 07-10-2001 19:49 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

't is weer zondag... wie gaat er naar de/een kerk?

...not me


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2001 19:51 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Neen. Ik kom er trouwens wel eens langs op zondag.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 07-10-2001 19:51 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik ook niet!!

Ik moest vroeger altijd mee met mijn ouders, en was blij dat ik eindelijk een keertje alle moed bijeen had geraapt om te zeggen: "Ik ga niet meer naar de kerk!!". Niet dat ze dat echt leuk vonden, maar het werd gelukkig meteen geaccepteerd.


the only pleasure is pain


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 07-10-2001 19:56 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hehe cool.

hahaha @ 'langs' humor..


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 20:50 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

De kerk heerst...


qua akoestiek.. Daar zou ik nou echt wel eens mijn versterker neer willen zetten.. volgens mij klinkt dat echt super-de-super..


God hates us all ! God hates us all !


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 07-10-2001 21:11 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Volgens mij krijg je idd een behoorlijk 'creepy' geluid. Een goede gothic band zou dat es een keer moeten doen, en dan midden in zo'n mis, das humor


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2001 21:13 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Dead Can Dance nam ook vaak hun albums in kerken op.


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 07-10-2001 21:15 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2001 20:50 schreef Ixl het volgende:
De kerk heerst...


qua akoestiek.. Daar zou ik nou echt wel eens mijn versterker neer willen zetten.. volgens mij klinkt dat echt super-de-super..


ik heb net een nieuwe kamer. toen hij nog niet ingericht was had het ding volgens mij ook de akoustiek van een kerk . Je mag wel een keer langs komen, dan zetten we alles buiten...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-10-2001 21:43 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik ga nimmer naar de kerk. Alhoewel ik begrip kan tonen voor alle Christenen hun ware doel, de verveling omzeilen.



Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 21:45 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2001 21:15 schreef Blubber het volgende:
ik heb net een nieuwe kamer. toen hij nog niet ingericht was had het ding volgens mij ook de akoustiek van een kerk . Je mag wel een keer langs komen, dan zetten we alles buiten...

Waar woonde je ookalweer


God hates us all ! God hates us all !


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 07-10-2001 21:47 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ik ga niet naar de kerk.
Vroeger alleen om kaarsen te stelen.


Heads I win, tails you lose


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 07-10-2001 21:49 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2001 21:45 schreef Ixl het volgende:
Waar woonde je ookalweer


Enschede



NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 07-10-2001 21:53 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

gelukkig heb ik nooit naar de kerk gehoeven van mijn ouders
als ik in de kerk kwam, was dat verplicht van de basisschool


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 07-10-2001 21:56 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

KERK ?????????? Voel eens aan je voor ZAAGSEL, heb GVDomme wel wat beters te doen dan naar zo'n zeikerd te luisteren die je probeert te manipuleren (hoe je het ook schrijft) voor zijn eigen geld.


Wiegen Meister !


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 07-10-2001 21:56 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 7 oktober 2001 21:56 schreef Shadow_Smile het volgende:
KERK ?????????? Voel eens aan je voor ZAAGSEL, heb GVDomme wel wat beters te doen dan naar zo'n zeikerd te luisteren die je probeert te manipuleren (hoe je het ook schrijft) voor zijn eigen geld.



Mee eens!!


the only pleasure is pain


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 07-10-2001 22:03 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Nounou ff rustig. Als mensen hun tijd willen steken (ik zal maar niet zeggen verdoen) in de Kerk moeten ze dat vooral doen. Je verlaagt je toch niet tot het niveau je daar aan te storen...


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 22:21 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2001 21:49 schreef Blubber het volgende:
Enschede



Staat genoteerd : 'Gitaarspelen bij blubber in enschede.. eerst spul verhuizen'


God hates us all ! God hates us all !


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 08-10-2001 1:44 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

quote:
Op 7 oktober 2001 20:50 schreef Ixl het volgende:
De kerk heerst...


qua akoestiek.. Daar zou ik nou echt wel eens mijn versterker neer willen zetten.. volgens mij klinkt dat echt super-de-super..


ik heb wel eens staan grunten in een kapel bij een klooster. een stel vrienden van me mochten daar oefenen maar het is bij die 1ne keer gebleven. deze muziek was toch niet op z'n plaats volgens de eigenaar. "dit was duidelijk niet de bedoeling"

het was wel een appart ervaring.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 08-10-2001 9:40 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2001 1:44 schreef Errorx het volgende:
ik heb wel eens staan grunten in een kapel bij een klooster. een stel vrienden van me mochten daar oefenen maar het is bij die 1ne keer gebleven. deze muziek was toch niet op z'n plaats volgens de eigenaar. "dit was duidelijk niet de bedoeling"

het was wel een appart ervaring.




Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-08-2003 21:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Weet iemand of die christelijke propaganda posters over het hele land hangen?? Tussen Rhenen/veenendaal en Groningen hangt het in ieder geval helemaal vol langs de stations met die posters over de juiste weg, etc... argh...

Alleen tijdens het Stonehenge weekend zag ik lichte protesten in de vorm van I.N.R.I. stikkers geplakt tot omgekeerde kruizen enzo


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 15-08-2003 21:45 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 21:43 schreef Valorian het volgende:
Weet iemand of die christelijke propaganda posters over het hele land hangen?? Tussen Rhenen/veenendaal en Groningen hangt het in ieder geval helemaal vol langs de stations met die posters over de juiste weg, etc... argh...

Alleen tijdens het Stonehenge weekend zag ik lichte protesten in de vorm van I.N.R.I. stikkers geplakt tot omgekeerde kruizen enzo


Ik zal eens kijken of die posters hier ook hangen. Ben al een tijdje niet op het station geweest.


bla...bla...bla...


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 15-08-2003 21:47 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2001 20:50 schreef Ixl het volgende:
De kerk heerst...


qua akoestiek.. Daar zou ik nou echt wel eens mijn versterker neer willen zetten.. volgens mij klinkt dat echt super-de-super..



Concerten met een orkest geven in een kerk heerscht


(jup, ervaring)


LAI LAI HEI


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 15-08-2003 22:06 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Zondag is Zondigdag


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-08-2003 22:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 21:43 schreef Valorian het volgende:
Weet iemand of die christelijke propaganda posters over het hele land hangen?? Tussen Rhenen/veenendaal en Groningen hangt het in ieder geval helemaal vol langs de stations met die posters over de juiste weg, etc... argh...

Alleen tijdens het Stonehenge weekend zag ik lichte protesten in de vorm van I.N.R.I. stikkers geplakt tot omgekeerde kruizen enzo

ja van www.stevan.nl



we worden een groot zwolle! (daar hangt er altijd een mooie bijbel zin wanneer je de tunnel ingaat). Stevan heeft een beetje geld te veel en heeft alle nederlandse stations ondergeplakt "hij is de weg..."

station@stevan.nl voor hate mail


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-08-2003 22:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

tuurlijk hangen die posters weer vlakbij veenendaal.


Oud Vuil.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-08-2003 22:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 22:15 schreef webblaster wim het volgende:
tuurlijk hangen die posters weer vlakbij veenendaal.

wees niet bevreesd, ze hangen op elk station tussen nijmegen en groningen


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen