IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 't is weer zondag... Vorige pagina
Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 28-08-2003 3:30 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 15 augustus 2003 22:14 schreef ghoulliette het volgende:
ja van www.stevan.nl




Haha, toen ik die voor de eerste keer zag schoot ik echt hard in de lach (volgens mij was ik zat, was waarschijnlijk ook bij Stonehenge), persoonlijk heb ik er niet al te veel problemen mee, ik vind het wel grappig, maar ja, sommige mensen hebben misschien naardere ervaringen met de kerk dan ik (ik ben agnostisch opgevoed dus heb eigenlijk nooit last van dat soort meuk gehad, en kon het fijn van een afstandje aanschouwen). Echter, als we dan toch reclame voor religie gaan maken, dan kan wat atheisme of satanisme er ook wel bij (niet dat ik aan satanisme doe, maar dat moet dan toch ook op zich geaccepteerd kunnen worden? ).

Wat betreft uitvaart, tsja, als ik dood ben ben ik dood, en dan merk ik er toch niks meer van, maar ik hoef geen kerkelijke begrafenis, als ik alsnog tijdens een niet kerkelijke begrafenis in een kerk zou komen zou me dat niet veel boeien, in levende lijve kom ik ook wel in kerken, en het is tot nu toe niet besmettelijk gebleken

quote:
Op 28 augustus 2003 3:08 schreef Hyvel het volgende:
Wel flauw hoor...als je dood gaat moet je jezelf laten invriezen, cremeren of begraven. Ik wil verdomme gewoon bovengronds wegrotten! Als ik dood ben wil ik een graflucht afgeven ook!


Gewoon jezelf goed verstoppen voordat je doodgaat, of zeggen dat je op vakantie gaat en dan stiekum toch sterven, totdat de buren de politie bellen i.v.m. stankoverlast (het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt ).


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen