IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Deathspell Omega Vorige pagina | Volgende pagina
Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 10-06-2007 14:56 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Go for it meneer Aart!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2007 15:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

voor een tientje, meneer?

tis een medium, maar een grote medium


signature


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 10-06-2007 16:55 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

u hebt mail


Member of the iso-betawuste crew!!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-07-2007 14:23 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Het nieuwe album is inmiddels uit, zijn er mensen die hem al hebben beluisterd?

Ikke wel, het is opnieuw een beest van een album geworden, lekkere heldere productie.

Typische Deathspell Omega plaat die voortborduurt op Kénôse met toevoeging van nieuwe elementen.

Voor mij de black metal plaat van 2007.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-07-2007 14:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

chaotisch en sfeerloos dus?

laat ik deze ook maar weer schieten


Je moeder.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-07-2007 18:58 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2007 14:40 schreef karnivoor het volgende:
chaotisch en sfeerloos dus?

laat ik deze ook maar weer schieten


omdat je t zelf chaotischer en sfeerlozer kan?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 21-07-2007 20:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik vind het nieuwe album van Deathspell omega juist geweldig. Voor mij overtreft dit album Si Monumentum Requires, Circumspice compleet.
Deathspell omega ontstijgt op dit album de black metal scene een beetje door ook wat postcore-achtige invloeden door de muziek te gooien.

Een beetje zoals Blut aus nord die de stap van The Mystical Beast Of Rebellion naar The Work Which Transforms God maakte. Maar bij Deathspell omega blijft de nadruk duidelijk op de black metal kant van de zaak liggen.

Het album klinkt extreem (lekker veel blast partijen) en donker. Ik vind het geweldig!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


valfar
Usericon van valfar
Posted 21-07-2007 20:27 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 21 juli 2007 20:00 schreef XnegativeX het volgende:
Ik vind het nieuwe album van Deathspell omega juist geweldig. Voor mij overtreft dit album Si Monumentum Requires, Circumspice compleet.
Deathspell omega ontstijgt op dit album de black metal scene een beetje door ook wat postcore-achtige invloeden door de muziek te gooien.

Een beetje zoals Blut aus nord die de stap van The Mystical Beast Of Rebellion naar The Work Which Transforms God maakte. Maar bij Deathspell omega blijft de nadruk duidelijk op de black metal kant van de zaak liggen.

Het album klinkt extreem (lekker veel blast partijen) en donker. Ik vind het geweldig!


Helemaal mee eens. Lekker om te horen dat een black metal band ook lekker gitaar kan spelen en er toch geen sfeer verloren gaat! Hoogtepunt vind ik toch echt het nummer 'A chore for the lost'! Hard op weg om plaat van het jaar te worden bij mij!



spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2007 20:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2007 18:58 schreef Aaaarco het volgende:
omdat je t zelf chaotischer en sfeerlozer kan?


Jaap is een wijf. Gewoon de rotzooi luisteren, ongeacht wat de scene ervan vindt.. en dan zelf beslissen of je het goed vind. BM in nederland is soms echt een theekransje, bleh


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-07-2007 20:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gewoon doorlopen lord spect0r, niets aan de hand...

Ik ben super benieuwd. Tegen mijn gewoonte in heb ik het niet gedownload om het ff te checken. Ik krijg wel wat zware ballen van dat wachten!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2007 20:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

O weer een nieuwe, effe opsnorren dus


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 21-07-2007 21:31 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-07-2007 21:39 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hun bijdrage op CTHT is BRILJANT, maar ik vind Kénôse een stuk minder, dus deze laat ik even aan me voorbijgaan.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-07-2007 22:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2007 21:31 schreef Psychonaut het volgende:
www.nlstore.nl
check


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-07-2007 22:37 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice


Het is de lichtinval ;')


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 21-07-2007 23:13 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2007 22:37 schreef Kimmey het volgende:
Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice


Hm die vind ik wel meevallen. Kenose is beestig, ben benieuwd naar de nieuwe!



spectre
Usericon van spectre
Posted 22-07-2007 12:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

'Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum' is echt supergaaf, totaal anders dan de voorganger, maar wel echt verwrongen riffing en chaotische drums.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-07-2007 12:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Zometeen gaat Diabolus Absconditus van je een, twee, hopsakee richting m'n platenspelert.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-07-2007 12:44 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2007 12:33 schreef spectre het volgende:
'Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum' is echt supergaaf, totaal anders dan de voorganger, maar wel echt verwrongen riffing en chaotische drums.



Chaotisch qua overweldiging ja, maar o zo strak gespeeld. Hier en daar ontwaar ik zelfs enkele melodieuze gitaarstukken die heel subtiel in de nummers zijn geweven.

De plaat heeft ook de juiste lengte, duurt niet te lang en niet te kort. SMRC was op bepaalde punten toch wat aan de langdradige kant.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 22-07-2007 12:56 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2007 12:33 schreef spectre het volgende:
'Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum' is echt supergaaf, totaal anders dan de voorganger, maar wel echt verwrongen riffing en chaotische drums.



Yep, geniaal, wederom. Ik vind 't af en toe wat meer 'death metal' dan 'black metal'. Een mix van Gorguts met de latere Emperor of zoiets.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 22-07-2007 13:42 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2007 12:56 schreef Psychonaut het volgende:
Yep, geniaal, wederom. Ik vind 't af en toe wat meer 'death metal' dan 'black metal'. Een mix van Gorguts met de latere Emperor of zoiets.


oe,, als dat waar is schuift deze plaat even alles voorbij richting NU kopen op mn lijstje van hebbe hebbe hebbe....


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mental Theo
Usericon van Mental Theo
Posted 22-07-2007 15:46 by Mental Theo Wijzig reactieProfiel van Mental TheoQuote dit bericht

De nieuwe Deathspell is niet geweldig, maar ja dat is mijn mening.

[Dit bericht is gewijzigd door Mental Theo op 22-07-2007 15:46]


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 22-07-2007 20:21 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2007 15:46 schreef Mental Theo het volgende:
De nieuwe Deathspell is niet geweldig, maar ja dat is mijn mening.


Je vind happy hardcore toch ook alleen leuk?



Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 22-07-2007 20:34 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Het is meer trance, geloof ik



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 22-07-2007 20:49 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

En delete, niets voor mij.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen