IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : TRUE BLACK METAL Vorige pagina | Volgende pagina
Elfenvorst
Usericon van Elfenvorst
Posted 25-01-2002 20:01 by Elfenvorst Profiel van Elfenvorst

Mensen proberen te laten begrijpen wat black metal is is een hopeloze zaak en daarbij geen nastrevenswaardige. Mijnheer Ares luistert black metal voor het vermaak. Prima, hij doet maar. Maar hou dan je muil verder dicht want verstand heb je er duidelijk niet van.

En warrior of odin: Wat ik tot nu toe van je heb leren kennen impliceert dat jij ook geen snars verstand hebt van Black metal.


Ares
Usericon van Ares
Posted 25-01-2002 20:08 by Ares Profiel van Ares

quote:
Op 25 januari 2002 20:01 schreef Elfenvorst het volgende:
Mensen proberen te laten begrijpen wat black metal is is een hopeloze zaak en daarbij geen nastrevenswaardige. Mijnheer Ares luistert black metal voor het vermaak. Prima, hij doet maar. Maar hou dan je muil verder dicht want verstand heb je er duidelijk niet van.

En warrior of odin: Wat ik tot nu toe van je heb leren kennen impliceert dat jij ook geen snars verstand hebt van Black metal.


Nee, want alleen de truë David, of duxmortem en nu weer elfenvorst snapt er alles van. Hij is de fan, maar de fan weet het beter dan de artiesten die het zelf maken.. Tuurlijk jonge, droom lekker verder

"black metal voor het vermaak", maar natuurlijk, je kent me ook dus het oordeel is snel geveld..


Elfenvorst
Usericon van Elfenvorst
Posted 25-01-2002 22:41 by Elfenvorst Profiel van Elfenvorst

Ik zou het waarderen als je NU mijn naam weg zou halen. om privee-redenen heb ik liever niet dat die op een publiek forum wordt neergekwakt. Verder ben jij degene die meent het beter te weten dan de artiesten zelf. Als voorbeeldje verwijs ik je door naar de achterkant van de plaat "arise my lord.." van Judas Iscariot. Dat verhaal moet zelfs jij kunnen begrijpen.



NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 26-01-2002 10:53 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

quote:
Op 25 januari 2002 13:44 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Ik word meteen aangevallen op mijn reply op nagash.
ik ken nagash persoonlijk dus weet wel wat ie van black metal vind. hij vind er geen ruk aan en luisterd liever heavy metal dus vandaar mijn reply.

¨

Ik krijg en beetje de indruk dat jij Nagash black metal probeert te maken...Laat hem lekker naar heavy metal luisteren, daar is totaal niks mis mee. En als die dan probeert te oordelen over black metal of weet ik veel, laat hem dan lekker lullen.



NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 26-01-2002 11:30 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

Nog over Euronymous, hij heeft idd een aantal goeie riffs geschreven (zoals Dwaallicht al zei), maar echt goed gitaarspelen kon tie niet. Voor de rest was Euronymous ook veel meer bezig met zijn imago dan met muziek. En bijster veel verstand had ie ok nie in zun kop volgens mij.
Kortom, veel respect heb ik nie voor m.

En nog over deze discussie
Ik ga me hier niet om druk maken..is toch hopeloos.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-01-2002 12:10 by Snagger Profiel van Snagger

Het enige waar ik het mee eens ben in dit topic is het feit dat dit hopeloos is.

Maar om nog even terug te komen op dat stuk '... is sfeerloos'

Dat is de domste opmerking die ik ooit heb gehoord!
Elke, maar dan ook elke, muziek draagt een bepaalde sfeer mee. Wat jij bedoelt is "Die band mist de sfeer die in burzum en al die soort bands zit'. Dark funeral en Marduk hebben zeker wel sfeer in de muziek, maar jij ervaart die sfeer anders dan in jou favoriete muziek.



Ik, Wil Schuurman


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 26-01-2002 12:13 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

hehe juist, daar ben ik t wel mee eens. Bij Marduk moet ik wel is denke aan tanks en das precies de bedoeling van ze.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 26-01-2002 12:14]


Ares
Usericon van Ares
Posted 26-01-2002 15:00 by Ares Profiel van Ares

quote:
Op 25 januari 2002 22:41 schreef Elfenvorst het volgende:
Ik zou het waarderen als je NU mijn naam weg zou halen. om privee-redenen heb ik liever niet dat die op een publiek forum wordt neergekwakt. Verder ben jij degene die meent het beter te weten dan de artiesten zelf. Als voorbeeldje verwijs ik je door naar de achterkant van de plaat "arise my lord.." van Judas Iscariot. Dat verhaal moet zelfs jij kunnen begrijpen.




Ik hoef jou waardering niet.
Verder zal ik mijzelf in de toekomst onthouden van reply's op jou posts, ik wil de rest van het forum er niet mee vermoeien.
Verder raad ik je aan eerst wat over de band(s) in kwestie te lezen om hun ideeën en bedoelingen te begrijpen voor je je vette scheur opent en al hersenloos gal spugend het denkt beter te weten.

Black metal is een vorm van kunst, net als (bv) een schilderij. Iedereen bekijkt het op zijn eigen manier, en heeft er zijn eigen mening over. Dat jij dat niet wil inzien heeft te maken met het feit dat je open mind nodig hebt om meerdere stijlen/stromingen echt te kunnen begrijpen. Jij bent het meest close minded persoon dat ik ken. Dat geeft niet, maar jou ideeën zijn nog geen wet.
Ook stel ik voor dat als je het nodig vind een reply op deze post te zetten het dan via email doet: ares@darkfuneral.net.


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 26-01-2002 15:09 by Nuclearbastard Profiel van Nuclearbastard

WHAHAHAHAHAHAHA! Wat een stel zielige mongolen bij elkaar. Zeuren over wat de beste visie op BM is. Iedereen heeft toch een eigen visie. KLEUTERS!


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Ares
Usericon van Ares
Posted 26-01-2002 15:12 by Ares Profiel van Ares

quote:
Op 26 januari 2002 15:09 schreef Nuclearbastard het volgende:
[knip]
Iedereen heeft toch een eigen visie.
[knip]


Dat is wat ik probeerde duidelijk te maken


Elfenvorst
Usericon van Elfenvorst
Posted 26-01-2002 15:57 by Elfenvorst Profiel van Elfenvorst

Beetje kinderachtig dat je die naam niet even weghaald als ik er om vraag, maar goed.
Ik heb nergens gezegd dat mijn visie op black metal de juiste is. Dat maak jij er steeds van. Ik zeg slechts dat je niet moet lullen over zaken waar je geen verstand van hebt. Wat mijn precieze visie is op black metal heb ik nog nooit neergeplant op dit forum.
Verder weet ik precies waar ik het over heb. Maar goed, ik heb geen zin in heen en weer geroep over wie het meeste van black metal weet. Het is mij duidelijk met wat voor figuur ik hier te maken heb en zal mij voortaan onthouden van communicatie met jou.

[Dit bericht is gewijzigd door Elfenvorst op 26-01-2002 16:00]


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 26-01-2002 17:27 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

Necro: Nagash hoeft van mij geen black metal te luisteren maar als hij uitspraken zoals deze doet:

"
dark funeral had natuurlijk zoiets van: "hmm darkthone bakt er niks van, dus wij zullen goeie black metal maken, maar toen had darkthrone e.d. weer zoiets van, hmm hun zijn beter, kom we gaan ze afzeiken en zeggen dat ze niet true zijn..
"

Dan ga ik daar toch echtwel op in.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 26-01-2002 17:30 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

En zo bleef de discussie nog laaaaaaaaaaaaaang doorgaan...


11.45: restate my assumptions


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 26-01-2002 17:32 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 26 januari 2002 17:27 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Necro: Nagash hoeft van mij geen black metal te luisteren maar als hij uitspraken zoals deze doet:

"
dark funeral had natuurlijk zoiets van: "hmm darkthone bakt er niks van, dus wij zullen goeie black metal maken, maar toen had darkthrone e.d. weer zoiets van, hmm hun zijn beter, kom we gaan ze afzeiken en zeggen dat ze niet true zijn..
"

Dan ga ik daar toch echtwel op in.


Was dat niet een quote uit een oeveroze discussie op een ander forum?



NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 26-01-2002 17:33 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

whahaha, ik zou r nog niet eens op in gaan,


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-01-2002 18:04 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik zou mijn conclusies trekken over de cerebrale capaciteit/dronkenschap van iemand die zo'n uitspraak doet en er inderdaad niet op ingaan.



NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 26-01-2002 18:21 by NagasH Profiel van NagasH

hee warriro odin: ging je daar op in in dit topic? nee dus wat ijl je nou?


"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 26-01-2002 18:40 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

ja daar ging ik op in.. 10 pagina's zelfs.

voor de mensen die zoiets hebben van
http://untitled-online.com/phpBB/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=319&forum=1&start=60


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-01-2002 18:54 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 26 januari 2002 18:40 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
http://untitled-online.com/phpBB/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=319&forum=1&start=60


Dat is echt de grootste onzin die ik in tijden gezien heb. Anders ga je even je winamp-playlist posten of zo... stelletje puistekoppen
Rotforum trouwens, daar... geef mij maar zwaremetalen.com.

Warrior_of_Odin, ik zou m'n tijd maar ergens anders in steken als ik jou was.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 26-01-2002 18:56 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

ja ik ben d'r ook al weg


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 26-01-2002 19:16 by Infaustus Profiel van Infaustus

quote:
Op 26 januari 2002 18:56 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
ja ik ben d'r ook al weg





hahaha naar het grote voorbeel van.....
duxieboy a.k.a elvenvorst a.k.a ...nee ik durf ze naam hier niet neer te zetten


No meat is sweater


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-01-2002 19:35 by McDoom Profiel van McDoom

Dan doe ik het wel! David was het toch?


Ares
Usericon van Ares
Posted 27-01-2002 12:46 by Ares Profiel van Ares

quote:
Op 26 januari 2002 19:35 schreef McDoom het volgende:
Dan doe ik het wel! David was het toch?
LOL


NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 27-01-2002 12:48 by NagasH Profiel van NagasH

hee warrior ik vroeg of je in DIT topic daar op in ging blijkbaar niet dus wat ijl je nou?


"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 27-01-2002 13:24 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

quote:
Op 27 januari 2002 12:48 schreef NagasH het volgende:
hee warrior ik vroeg of je in DIT topic daar op in ging blijkbaar niet dus wat ijl je nou?


hmm dus wij moeten met z'n 2'en dit forum vol gaan spammen volgens jou.. dan hebben we volgens mij zo een ban.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen